Όπως μας ενημέρωσαν η Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ βρίσκεται στην Θεσσαλονίκη και επεξεργάζεται λύσεις ώστε να επιταχυνθεί ο χρόνος αποκατάστασης της ζημιάς στο σημείο του εκτροχιασμού του εμπορικού. Όπως αναφέρει χθες η ΤΡΑΙΝΟΣΕ με Δελτίο Τύπου, πρόκειται για βύθιση μήκους 800 μέτρων.
Οι τρεις διοικήσεις (ΤΡΑΙΝΟΣΕ,ΟΣΕ,ΕΕΣΣΤΥ) βρίσκονται σε συνεργασία για να βρεθούν οι κατάλληλες λύσεις και υπάρχουν σκέψεις να ζητηθεί και από άλλα γειτονικά σιδηροδρομικά δίκτυα (Σκόπια) βοήθεια, ώστε να υπάρξει το συντομότερο δυνατό αποτέλεσμα.
Η διακίνηση των εμπορικών θα συνεχιστεί από άλλο διάδρομο, μέσω Στρυμώνα, Κούλατα, Σόφια, Σερβία.
Το δρομολόγιο 334, 335 θα γίνεται με λεωφορείο στο κομμάτι Θεσσαλονίκη - Ειδομένη και στην συνέχεια με τρένο.
Το blog των Μηχανοδηγών ΜΗΧΑΝΟΔΗΓΟΙ ΤΡΑΙΝΟΣΕ
Οι τρεις διοικήσεις (ΤΡΑΙΝΟΣΕ,ΟΣΕ,ΕΕΣΣΤΥ) βρίσκονται σε συνεργασία για να βρεθούν οι κατάλληλες λύσεις και υπάρχουν σκέψεις να ζητηθεί και από άλλα γειτονικά σιδηροδρομικά δίκτυα (Σκόπια) βοήθεια, ώστε να υπάρξει το συντομότερο δυνατό αποτέλεσμα.
Η διακίνηση των εμπορικών θα συνεχιστεί από άλλο διάδρομο, μέσω Στρυμώνα, Κούλατα, Σόφια, Σερβία.
Το δρομολόγιο 334, 335 θα γίνεται με λεωφορείο στο κομμάτι Θεσσαλονίκη - Ειδομένη και στην συνέχεια με τρένο.
Το blog των Μηχανοδηγών ΜΗΧΑΝΟΔΗΓΟΙ ΤΡΑΙΝΟΣΕ
Τουλάχιστον τώρα και για όσο διάστημα θα παραμένει κλειστή η γραμμή θα σκεφτεί κανείς να επισκευάσει επιτέλους τα υπόλοιπα επικίνδυνα τμήματα της Θ-Ε που με τρόμο ψυχής διερχόμαστε καθημερινά μεταφέροντας τα φορτία που τόσο πολύ υπολογίζουμε σε αυτά τόσο εμείς σαν εργαζόμενοι όσο και η υπηρεσία για γρηγορότερες και μεγαλύτερες συμφωνίες με τις εμπλεκόμενες εταιρίες και τα συνεργαζόμενα κράτη? Και φυσικά αναφέρομαι στα πολυετή και χρονίζοντα τμήματα της γραμμής Θεσ/νίκης -Ειδομένης που:
ΑπάντησηΔιαγραφήΑ’) μεταξύ ΘΝ – ΤΧ1 η ανώτατη ταχύτητα στο 70% του τμήματος είναι με10 Km/h και στο υπόλοιπο 30% με 30Km/h,
Β’) Πολύκαστρο – Παιονία, απόσταση περίπου 10 Κm με ταχύτητα 20Κm/h,
Γ’) Παιονία – Ειδομένη, απόσταση περίπου 10 Κm με ταχύτητα 50 Km/h).