Κυριακή 14 Σεπτεμβρίου 2014

Τα κροκοδείλια δάκρυα δεν πείθουν κανέναν


Πρέπει το βάρος να είναι ασήκωτο για μερικούς καθώς προφανέστατα τους βασανίζουν τύψεις για την στάση τους στην μετάταξη των 45 συναδέλφων μηχανοδηγών που τους έστειλαν από εδώ και από εκει.
Οι Ερινύες φαίνεται τους κάνουν να θέλουν να εξιλεωθούν αλλά δεν βρίσκουν τον τρόπο και.. θολώνουν τα νερά.


1.Να θυμίσουμε ότι πριν τον νόμο Ρέππα που διέλυσε τον σιδηρόδρομο αφού έκλεισε το μισό δίκτυο και μετάταξε ή έβγαλε σε εφεδρεία εργαζόμενους από όλους τους κλάδους ,είχαμε σχεδόν διπλάσια δρομολόγια.Αρτηριακά,προαστιακά και εμπορικά.

2.Οι οφειλόμενες αναπαύσεις δεν είναι πρόσφατες  αλλά είναι μέσα σε αγωγές που έχουν γίνει για τις προσλήψεις προσωπικού ως αποδεικτικό για την κατάσταση που έχει περιέλθει ο σιδηρόδρομος για να επανέλθει στην αρχική του κατάσταση πριν τον διαλύσουν.

3.Το προσωπικό είναι το ίδιο που ήταν και τον Ιούνιο-Ιούλιο στο ΜΑΙ με τις άδειες προσωπικού να τρέχουν  όλο αυτό το διάστημα και τα δρομολόγια να μην έχουν κοπεί 

4.Να θυμίσουμε τις εκκρεμότητες με το τροχαίο υλικό σε αυτό το διάστημα,τις καθυστερήσεις από ακινησίες και βλάβες καθώς δεν υπήρχε δρομολόγιο που να μην έχει καθυστέρηση.Σε αυτή την περίοδο οι μηχανοδηγοί ενισχύθηκαν στο ΜΑΙ με βοηθούς μηχανοδηγού που κάλυψαν τις συνταξιοδοτήσεις και τα δρομολόγια  παρέμεναν τα ίδια.

5.Το θέμα των επικουριών έιναι ξεκάθαρα με συγκεκριμένο ορίζοντα για το προσωπικό και μάλιστα δεν αφορά το σύνολο των μηχανοδηγών αλλά  αυτούς που εθελοντικά πάνε σε άλλες έδρες για δικούς τους λόγους μαζί με τους βοηθούς που στέλνει η υπηρεσία ως επίκουρους.

6.Να θυμίσουμε τις επικουρίες πριν έρθουν οι βοηθοί μηχανοδηγού οι οποίες για έναν παράξενο λόγο δεν αναφέρθηκαν καθόλου.Γιατί άραγε;

7.Να θυμίσουμε ότι οι επικουρίες στην έλξη αφορούν το απολύτως μικρότερο ποσοστό στον όμιλο καθώς για τις επικουρίες άλλων ειδικοτήτων κλειδούχων
,σταθμαρχών,πασαγιοφυλάκων,εργατών γραμμής και πολλών άλλων 
 υπάρχει άλλη προσέγγιση από ομάδα ατόμων που έτρεξε να διαμαρτυρηθεί για τις επικουρίες της έλξης.Τυγχάνει να εκπροσωπούν το σύνολο των εργαζομένων στον όμιλο αλλά τις επικουρίες των άλλων κλάδων απλά τις ..ξέχασαν.

8.Για το τροχαίο υλικό τα νούμερα μιλάνε μόνα τους και είναι αποστομωτικά.Ούτε διπλό ρειλμπας δεν βγαίνει να στείλουν σε μερικά δρομολόγια και γίνεται αγώνας με αγκομαχητό να σώσουν την κατάσταση μερικά ιντερσιτυ που παραπαίουν και είναι ακατάλληλα για προαστιακή χρήση.
Αλλά ίσως θα έπρεπε να βγάλουμε στην δημοσιότητα των σύνολο των καθυστερήσεων και ακινησιών Ιουνίου-Σεπτεμβρίου  για να κοπεί η μαγκιά σε μερικούς.

Η αντίδραση στο εμπορευματικό έργο είναι πλέον εξώφθαλμα υποκινούμενη από
ανθρώπους που δεν θέλουν να υπάρχουν έσοδα στην Τραινοσε και επιθυμούν να επιστρέψουμε στα παλιά.
Θέλουμε να ξεκαθαρίσουμε ότι σιδηροδρομική εταιρεία χωρίς τρένα σε ράγες δεν υφίσταται και περνάει στο τελικό στάδιο που είναι το λουκέτο.
Αυτοί που αγωνίζονται για το λουκέτο καθώς έχουν άλλου είδους διαβεβαιώσεις για τον ευατούλη τους και την παρεούλα τους .Kρύβονται πίσω από κατηγορίες προς τρίτους περί διωτικοποίησης της εταιρείας ενω στο παρελθόν αγωνίζονταν ,για<<στρατηγικούς επενδυτές>> με μειοψηφικά πακέτα.
Τώρα ενισχύουν με την δράση τους την αγανάκτηση του επιβατικού κοινού και την απαξίωση του μέσου.
Δεν μπορούν να χωνέψουν ότι στην παρούσα φάση αποκλειστικός υπεύθυνος
για την περικοπή των δρομολογίων είναι το τροχαίο υλικό και προσπαθούν να φορτώσουν ευθύνες στην έλξη.Είναι τέτοια η αγάπη τους για τον κλάδο που στο παρελθόν συμμετείχαν στην προπαγάνδα δίνοντας εκκαθαριστικά στην δημοσιότητα και αναμασούσαν ότι τους έλεγαν.
Σήμερα κουνάνε το δάχτυλο στους μηχανοδηγούς και μιλάνε για θεωρίες που ποτέ δεν έκαναν πράξη .Ποιοί;  Οι πρωταθλητές των πληρωμένων αναπαύσεων .
 Τα έργα της ηλεκτροκίνησης οδεύουν προς ολοκλήρωση και αναμένουμε να δούμε το τροχαίο υλικό να αναλαμβάνει υπηρεσία.Και το εμπορικό έργο έχει ένα ορίζονται και εκεί αναμένουΜε να δούμε την επόμενη ημέρα μετά το τέλος των συμβάσεων μεταφοράς.
Στην πραγματικότητα τα κινητρά τους δεν έχουν καμία σχέση με τους μηχανοδηγούς καθώς, αδιαφορούν απόλυτα για τον κλάδο και η αφετηρία τους είναι κομματική.Τους πρόδωσαν οι ενεργειές τους για τα χιλιόμετρα,τα κυκλώματα και τόσα άλλα.
Επειδή τους έχει μείνει συνήθεια από το παρελθόν να πουλιούνται από εδώ και από εκεί, νομίζουν ότι η έλξη θα τους ακολουθήσει.
Ας γελάσουμε....

 το blog των μηχανοδηγών
ΜΗΧΑΝΟΔΗΓΟΙ ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια τα οποία είναι υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά θα διαγράφονται. Εγκρίνονται μόνο τα μηνύματα στα οποία εκφράζονται υγιείς απόψεις και προωθείται ουσιαστικός διάλογος.
@ Την νομική ευθύνη των σχολίων την έχουν οι ίδιοι οι σχολιαστές.