Για τα μέσα Οκτωβρίου προγραμματίζει η ΓΑΙΑΟΣΕ την προκήρυξη του διαγωνισμού για την ανάπτυξη Εμπορικού Κέντρου, στον σταθμό του ΟΣΕ στον Πειραιά, που αναμένεται να απορροφήσει επενδύσεις έως και 60 εκ. ευρώ.
Το έργο που… σέρνεται από το 2009, θεωρείται στρατηγικής σημασίας, καθώς βρίσκεται δίπλα στο λιμάνι, πολύ κοντά στο σταθμό του μετρό και συγχρόνως σε μια περιοχή που δεν υπάρχει κορεσμός από μεγάλα εμπορικά κέντρα.
Η επιφάνεια που θα καταλαμβάνει υπολογίζεται σε 37.000 τ.μ. και οι όροι δόμησης με βάση το θεσμικό πλαίσιο θα καθοριστούν μέσω ΕΣΧΑΔΑ.
Για το «φιλέτο» της ΓΑΙΑΟΣΕ, υπάρχουν πληροφορίες ότι έχει εκδηλωθεί επενδυτικό ενδιαφέρον από εταιρείες real estate και διαχείρισης εμπορικών κέντρων, καθώς στο χώρο σχεδιάζεται να αναπτυχθούν 4 έως 5 όροφοι με εμπορικά καταστήματα, κινηματογράφους, εστιατόρια, χώρους στάθμευσης.
Για την αξιοποίηση του σιδηροδρομικού σταθμού του Πειραιά, η εταιρεία πρόσφατα προσέλαβε ως χρηματοοικονομικό σύμβουλο την Attica Finance ΑΕΠΕΥ.
Αύξηση κεφαλαίου από Capital Partners με προσφορά 15 εκ. κοινών μετοχών
Αύξηση κεφαλαίου ανακοίνωσε η Capital Product Partners L.P. του Ευ. Μαρινάκη, που είναι εισηγμένη στο Nasdaq (CNPL).
Η εταιρεία θα προσφέρει 15.000.000 κοινές ονομαστικές μετοχές μέσω δημόσιας προσφοράς και σε περίπτωση που υπερκαλυφθεί η έκδοση δίνει το δικαίωμα στους συμβούλους που θα χειρισθούν την αύξηση να διαθέσουν επιπλέον 2,25 εκατ. μετοχές.
Τα κεφάλαια θα χρησιμοποιηθούν από την εταιρεία:
1. Για την εν μέρει χρηματοδότηση της αγοράς πέντε πλοίων συνολικής αξίας 311.500.000 δολαρίων
2. Για την επαναγορά κοινών μετοχών της Capital Maritime & Trading Corp. έως το ποσό των 60.000.000 δολαρίων, τις οποίες θα καταργήσει.
3. Για πρόσθετους λόγους.
Μειωμένο τζίρο “έγραψαν” το α’ εξάμηνο οι ακτοπλοϊκές εταιρείες
Σε πορεία «ελεύθερης πτώσης» κινήθηκε η ελληνική ακτοπλοϊκή βιομηχανία στο α’ εξάμηνο του 2014 σε σύγκριση με το αντίστοιχο περσινό χρονικό διάστημα.
Οι τέσσερις εισηγμένες παρουσίασαν ζημιές που έφθασαν τα 77,5 εκ. ευρώ, έναντι ζημιών 59,4 εκ. ευρώ κατά τους πρώτους έξι μήνες του 2013.
Σε σχετικά καλύτερη μοίρα βρέθηκε η Minoan Lines, η οποία αύξησε τον τζίρο της από 70,9 σε 72,7 εκ. ευρώ, το EBITDA από 2,9 σε 5,9 εκ. ευρώ και πέτυχε μείωση στις ζημιές από 8,9 στα 4,4 εκ. ευρώ.
Μειωμένο τζίρο κατά 2,4 εκ. ευρώ είχε η Attica και ελάχιστη αύξηση των ζημιών από 21.061.000 στα 21.068.000 ευρώ.
Η ΑΝΕΚ είχε μείωση τζίρου από 73,6 εκ. ευρώ το α’ εξάμηνο του 2013 στα 69,2 εκ. ευρώ τους πρώτους έξι μήνες του 2014, ενώ το EBITDA είναι αρνητικό και από τα -5,5 έφθασε τα -6,5 εκ. ευρώ.
Οι ζημιές ανέρχονται στα 21,1 από 19,2 εκ. ευρώ κατά το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2013.
Τέλος, η ΝΕΛ είδε τα έσοδά της να μειώνονται από τα 23,4 στα 17,6 εκ. ευρώ, το EBITDA από -3,8 εκ. ευρώ στα -8,3 εκ. ευρώ και οι ζημιές να διογκώνονται από τα 10.300.000 στα 11.050.000 ευρώ.
Τρόικα
Κλιμάκια της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, της ΕΚΤ και του ΔΝΤ συναντήθηκαν με τις ελληνικές αρχές στο Παρίσι από τις 2 έως τις 4 Σεπτεμβρίου 2014. Διεξήχθησαν παραγωγικές συζητήσεις επί ορισμένων ζητημάτων ζωτικής σημασίας για την επικείμενη επανεξέταση του οικονομικού προγράμματος της Ελλάδας. Η πλήρης αποστολή αναμένεται να φτάσει στην Αθήνα στο τέλος Σεπτεμβρίου.
πηγή:typospeiraiws
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια τα οποία είναι υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά θα διαγράφονται. Εγκρίνονται μόνο τα μηνύματα στα οποία εκφράζονται υγιείς απόψεις και προωθείται ουσιαστικός διάλογος.
@ Την νομική ευθύνη των σχολίων την έχουν οι ίδιοι οι σχολιαστές.