Δευτέρα 1 Σεπτεμβρίου 2014

Επιστολή ΠΕΠΕ για την επαναλειτουργία του δικτύου στην Μεσσήνη

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΕΛΞΗΣ Ο.Σ.Ε. (Π.Ε.Π.Ε.)

ΤΜΗΜΑ Π.Ο.Σ. - Ε.Κ.Π. - Γ.Σ.Ε.Ε. - A.L.E.

ΔΗΜΟΣΘ. ΟΜΗΡΙΔΟΥ ΣΚΥΛΙΤΣΗ 19 ΠΕΙΡΑΙΑΣ
ΤΗΛΕΦ: 210 3814063 ΚΙΝ.6977486772
ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΘΗΝΑΣ ΤΗΛ .FAX . 210 3824063
ΠΑΡΑΡΤ. ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ: ΚΥΡΙΜΗ 1-3 ΜΕΝΕΜΕΝΗ
ΤΗΛΕΦ. & FAX: 2310-530568

Αριθμ. Αναγν. Πρωτοδικείου Πειραιά 330/81ΑΜ2387                                                                                           Πανευρωπαϊκό Σωματείο Μηχανοδηγών
           
                   Αθήνα,  1/9/2014
Αριθ.Πρωτ.  124


ΠΡΟΣ: 1. Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο ΤΡΑΙΝΟΣΕ
        κ. Αθαν. Ζηλιασκόπουλο
         2. Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο ΟΣΕ
        κ. Παναγ. Θεοφανόπουλο
    3. Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο ΕΕΣΣΤΥ
        κ. Στεφ. Αγιάσογλου
ΚΟΙΝ: 1. Υπουργό Υποδομών Μεταφορών & Δικτύων – κ. Μιχ. Χρυσοχοίδη
         2. Υφυπουργό Υποδομών Μεταφορών & Δικτύων – κ. Μιχ. Παπαδόπουλο
         3. Γεν.Γραμματέα Υπουργείου Υποδομών Μεταφορών & Δικτύων – κ. Νικ.Σταθόπουλο

Κύριοι Πρόεδροι,


Mε την παρούσα επιστολή μας, ζητάμε την αποδοχή από εσάς του αιτήματός μας, για την επαναλειτουργία - και φέτος όπως και πέρσι - κατά τη διάρκεια της εμποροπανήγυρης στο Δήμο Μεσσήνης το Σεπτέμβριο, της λειτουργίας της γραμμής Καλαμάτας – Μεσσήνης.

Πιστεύουμε ότι το σιδηροδρομικό δίκτυο της Πελοποννήσου έχει μεγάλες και πολλές δυνατότητες κι αυτό φαίνεται από τη λειτουργία του Προαστιακού Πάτρας, Διακοφτό – Καλάβρυτα, Κατάκολο - Πύργος – Ολύμπια. Για το λόγο αυτό, εκτιμούμε ότι το αίτημα όλων για μόνιμη και καθημερινή λειτουργία της γραμμής Καλαμάτα – Μεσσήνη – ΤΕΙ – Ζευγολατιό – Διαβολίτσι, είναι υλοποιήσιμο.




ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ.

 Ο Πρόεδρος                                       Ο Γενικός Γραμματέας

         ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΤΟΥΡΛΗΣ                        ΕΠΑΜΕΙΝΩΝΔΑΣ ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια τα οποία είναι υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά θα διαγράφονται. Εγκρίνονται μόνο τα μηνύματα στα οποία εκφράζονται υγιείς απόψεις και προωθείται ουσιαστικός διάλογος.
@ Την νομική ευθύνη των σχολίων την έχουν οι ίδιοι οι σχολιαστές.