Τετάρτη 3 Σεπτεμβρίου 2014

Θεσσαλονίκη: Πιάνει λιμάνι το τρένο. Το έργο έτοιμο για ένταξη στο ΣΕΣ 2014-2020

Στην τελική ευθεία μπαίνει το σχέδιο της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας και του ΟΣΕ για τη σύνδεση του λιμανιού της Θεσσαλονίκης με το σιδηρόδρομο, ένα έργο που αναμένεται να βάλει την πόλη, αλλά και την ευρύτερη περιοχή στο χάρτη των συνδυασμένων μεταφορών της Βαλκανικής και κατ’ επέκταση όλης της

Ευρώπης, σύμφωνα με την «Ναυτεμπορική».
Σύμφωνα με πληροφορίες, η μελέτη, που «έτρεξε» υπό την ευθύνη του ΟΣΕ και με την υποστήριξη της Ενδιάμεσης Διαχειριστικής Αρχής της ΠΚΜ, ολοκληρώθηκε τον Ιούλιο και πλέον το έργο είναι έτοιμο για ένταξη στο ΣΕΣ 2014-2020 και δημοπράτηση.
Ουσιαστικά, πρόκειται για το project αναβάθμισης και επέκτασης του υφιστάμενου δικτύου σύνδεσης του λιμανιού Θεσσαλονίκης με το σιδηρόδρομο, το οποίο, όπως συνομολογούν παράγοντες της αγοράς, είναι πεπερασμένων δυνατοτήτων και δεν μπορεί να «σηκώσει» μεγάλα εμπορευματικά φορτία.
«Από την πρώτη στιγμή καταβάλαμε κάθε δυνατή προσπάθεια, προκειμένου να ολοκληρωθεί η μελέτη το συντομότερο δυνατό. Σήμερα είμαστε έτοιμοι και, όπως είχα δεσμευτεί και προεκλογικά, το έργο αυτό θα είναι το πρώτο έργο που θα εντάξουμε στο νέο ΕΣΠΑ, το ΣΕΣ 2014-2020.
Η σύνδεση του λιμένα της Θεσσαλονίκης με το σιδηροδρομικό δίκτυο είναι ένα έργο πνοής για την Κεντρική Μακεδονία, καθώς καθιστά τη Θεσσαλονίκη κόμβο του διαμετακομιστικού εμπορίου προς τα Βαλκάνια και την υπόλοιπη Ευρώπη», δήλωσε, στη «Ν», ο περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Απόστολος Τζιτζικώστας.
Στόχος είναι το έργο για την αναβαθμισμένη σύνδεση λιμανιού με το δίκτυο του ΟΣΕ, έκτασης έξι χιλιομέτρων και κόστους περί τα 7 εκατ. ευρώ, να δημοπρατηθεί μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους, προκειμένου να έχει υλοποιηθεί το αργότερο έως το τέλος του 2015. 
πηγή:metaforespress

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια τα οποία είναι υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά θα διαγράφονται. Εγκρίνονται μόνο τα μηνύματα στα οποία εκφράζονται υγιείς απόψεις και προωθείται ουσιαστικός διάλογος.
@ Την νομική ευθύνη των σχολίων την έχουν οι ίδιοι οι σχολιαστές.