Είναι
δυνατόν η θυγατρική εταιρεία να στρέφεται κατά της μητρικής; Κι όμως,
αυτά συμβαίνουν στον σιδηροδρομικό χώρο, καθώς τα τελευταία 24ωρα εμφανή
είναι τα σημάδια «σύγκρουσης» μεταξύ ΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ. Οι αναφορές περί
πιθανής εκχώρησης της συντήρησης της σιδηροδρομικής υποδομής στην
ΕΡΓΟΣΕ, προκάλεσαν την εναντίωση του ΟΣΕ.
Το αξιοσημείωτο είναι ότι, τόσο ο ΟΣΕ, όσο και η ΕΡΓΟΣΕ διοικούνται από στελέχη του ΠΑΣΟΚ. Ο Παναγιώτης Θεοφανόπουλος είναι διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ από την εποχή που υπουργός Μεταφορών ήταν ο Δ. Ρέππας, ενώ ο Κώστας Σπηλιόπουλος
(πρώην βουλευτής Αχαΐας, υφυπουργός Εθνικής Άμυνας από τον Ιούνιο του
2011 έως τον Μάιο του 2012) ανέλαβε, στις αρχές του 2013, διευθύνων
σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ, κατόπιν συμφωνίας ΝΔ – ΠΑΣΟΚ, στο πλαίσιο της
κυβέρνησης συνεργασίας.
Η
διαμάχη των δυο πλευρών έχει να κάνει με (εκατέρωθεν) ευθύνες, γύρω από
την κατάσταση του σιδηροδρομικού δικτύου, το οποίο δεν… τιμά κανέναν. Ο
ΟΣΕ εάν «χάσει» την συντήρηση δικτύου, ουσιαστικά μένει χωρίς
αντικείμενο, με το κίνδυνο δεκάδων απολύσεων. Από την άλλη πλευρά, η
ΕΡΓΟΣΕ φοβάται τυχόν συγχώνευση με Αττικό Μετρό και υποβάθμιση του ρόλου
της. Όπως και να έχει, το μείζον είναι η βελτίωση του σιδηροδρομικού άξονα, με οφέλη στις παρεχόμενες υπηρεσίες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Φώτης Φωτεινός
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια τα οποία είναι υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά θα διαγράφονται. Εγκρίνονται μόνο τα μηνύματα στα οποία εκφράζονται υγιείς απόψεις και προωθείται ουσιαστικός διάλογος.
@ Την νομική ευθύνη των σχολίων την έχουν οι ίδιοι οι σχολιαστές.