Το αξιοσημείωτο είναι ότι, τόσο ο ΟΣΕ, όσο και η ΕΡΓΟΣΕ διοικούνται από στελέχη του ΠΑΣΟΚ. Ο Παναγιώτης Θεοφανόπουλος είναι διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ από την εποχή που υπουργός Μεταφορών ήταν ο Δ. Ρέππας, ενώ ο Κώστας Σπηλιόπουλος
(πρώην βουλευτής Αχαΐας, υφυπουργός Εθνικής Άμυνας από τον Ιούνιο του
2011 έως τον Μάιο του 2012) ανέλαβε, στις αρχές του 2013, διευθύνων
σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ, κατόπιν συμφωνίας ΝΔ – ΠΑΣΟΚ, στο πλαίσιο της
κυβέρνησης συνεργασίας.
Η
διαμάχη των δυο πλευρών έχει να κάνει με (εκατέρωθεν) ευθύνες, γύρω από
την κατάσταση του σιδηροδρομικού δικτύου, το οποίο δεν… τιμά κανέναν. Ο
ΟΣΕ εάν «χάσει» την συντήρηση δικτύου, ουσιαστικά μένει χωρίς
αντικείμενο, με το κίνδυνο δεκάδων απολύσεων. Από την άλλη πλευρά, η
ΕΡΓΟΣΕ φοβάται τυχόν συγχώνευση με Αττικό Μετρό και υποβάθμιση του ρόλου
της. Όπως και να έχει, το μείζον είναι η βελτίωση του σιδηροδρομικού άξονα, με οφέλη στις παρεχόμενες υπηρεσίες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Φώτης Φωτεινός
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια τα οποία είναι υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά θα διαγράφονται. Εγκρίνονται μόνο τα μηνύματα στα οποία εκφράζονται υγιείς απόψεις και προωθείται ουσιαστικός διάλογος.
@ Την νομική ευθύνη των σχολίων την έχουν οι ίδιοι οι σχολιαστές.