Η
γερμανική Deutsche Bahn πρόκειται να δαπανήσει 4,6 δις. για τον
εκσυγχρονισμό του σιδηροδρομικού δικτύου, μήκους 34.000 χιλιομέτρων,
κατά το 2014.
Περισσότερα από 3.000 χιλιόμετρα σιδηροδρομικών γραμμών θα αντικατασταθούν σε 755 περιοχές σε 65 διαδρόμους. Μεγάλες εργασίες θα πραγματοποιηθούν στον άξονα Αννόβερο - Αμβούργο, με την κατασκευή τρίτης γραμμής μεταξύ Stelle και Lüneburg.
Ο
εκσυγχρονισμός της σήραγγας Schlüchterner θα διαρκέσει από το Μάρτιο
έως τις αρχές Ιουνίου, όπως και η ανανέωση της πλατφόρμας, η οποία
σημαίνει ότι μερικά τρένα θα χρησιμοποιούν το σταθμό Frankfurt Süd.
Επίσης, θα υπάρξουν εκτεταμένες εργασίες στη γέφυρα μεταξύ Rosenheim και Σάλτσμπουργκ, ενώ η διαδρομή Καρλσρούη - Mannheim θα είναι κλειστή μέχρι τον Αύγουστο, για την ανανέωση των κρηπιδωμάτων.
Επίσης, θα υπάρξουν εκτεταμένες εργασίες στη γέφυρα μεταξύ Rosenheim και Σάλτσμπουργκ, ενώ η διαδρομή Καρλσρούη - Mannheim θα είναι κλειστή μέχρι τον Αύγουστο, για την ανανέωση των κρηπιδωμάτων.
Τέλος,
αναβάθμιση της υποδομής θα υπάρξει μεταξύ München και Ingolstad για
τραίνα 200 χλμ/ώρα, ενώ θα υπάρξει και περαιτέρω αναμόρφωση στη Λειψία.
Β. Βεγιάζη
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια τα οποία είναι υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά θα διαγράφονται. Εγκρίνονται μόνο τα μηνύματα στα οποία εκφράζονται υγιείς απόψεις και προωθείται ουσιαστικός διάλογος.
@ Την νομική ευθύνη των σχολίων την έχουν οι ίδιοι οι σχολιαστές.