Σάββατο 14 Δεκεμβρίου 2013

Αρχίζουμε το μέτρημα ΗΜΕΡΑ 4η


Προς υπεύθυνους   
 ΗΜΕΡΑ 4η.από τον εκτροχιασμό στις 10/12/2013
 στις 12/12/2013 αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία στον Ασωπό.Αφού λοιπόν ο Θεός φύλαξε και δεν θρηνήσαμε κανέναν όλα καλά.Είναι όμως;


 Στον σιδηρόδρομο πάντα κάποιος έκανε κάτι.Και αυτό το κάτι δεν είναι κάτι απροσδιόριστο αλλά μια συγκεκριμένη εργασία όπως..(έκοβε τα χόρτα στα πλάγια της γραμμής η σε άλλα σημεία που εμπόδιζαν την ορατότητα,κάποιος έβαζε το συρματόπλεγμα για τα γελάδια στα βουνά,είχαμε φύλακες εγκαταστάσεων ,είχαμε συντήρηση σε διάφορα σημεία κλπ κλπ)
    Οι φωστήρες της εξυγίανσης θεώρησαν περιττές αυτές τις δραστηριότητες και να τα αποτελέσματα.Το χειρότερο δε είναι ότι  σκέφτηκαν ,σαν οικονομικότερο ,να αναλάβουν αυτές τις εργασίες εργολάβοι1 με υποαμοιβόμενο προσωπικό ,με ασύδοτο τρόπο εργασίας ,χωρίς κανονισμους ασφάλειας και το βασικότερο χωρίς συνέπεια στην εργασία που ανέλαβαν.
   Κύριοι αφού αποσύρατε τα βαγόνια ,εκεί δίπλα κείτεται το σύμβολο του ελληνικού δημόσιου σιδηροδρόμου.Η Δ/Η 32 μία από τις ''καλές'' μηχανές, που πλήγωσε η αδιαφορία του συστήματος και της εξυγίανσης.Η Δ/Η 32 που ο λαός έχει χρυσοπληρώσει για να τον μεταφέρει σε όλο το δίκτυο.
Εχετε υποχρέωση να την ανασύρετε  άμμεσα.Γνωρίζουμε τα περί τεχνικών δυσκολιών αλλά ...λύστε τα.
Από σήμερα και μέχρι την ανασυρσή της απο το σημείο θα αναρτάμε ερώτημα με τον αύξοντα αριθμό της ημέρας που περνάει και η Δ/Η παραμένει εκεί.
Κανιβαλισμός ,τεμαχισμός  της Δ/Η κλπ   απλά ξεχάστε τα.
ΜΗΧΑΝΟΔΗΓΟΙ ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια τα οποία είναι υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά θα διαγράφονται. Εγκρίνονται μόνο τα μηνύματα στα οποία εκφράζονται υγιείς απόψεις και προωθείται ουσιαστικός διάλογος.
@ Την νομική ευθύνη των σχολίων την έχουν οι ίδιοι οι σχολιαστές.