Αναφερόμενος στη σιδηροδρομική σύνδεση Θεσσαλονίκης -Αθήνας, μεταξύ άλλων, είπε ότι για να επιτευχθεί η ταχύτητα 250χλμ/ώρα, στη συγκεκριμένη σιδηροδρομική γραμμή, χρειάζονται πολλά χρόνια δουλειάς και συνεργασίας με την ελληνική κυβέρνηση. Όπως εξήγησε, χρειάζεται πρώτα ελληνική η κυβέρνηση και ΟΣΕ ολοκληρώσουν τις γραμμές προτεραιότητας και τα έργα υποδομής.
Αρχικά θα εγκατασταθεί το ΤR470 και στη συνέχεια το λεγόμενο "λευκό βέλος".
Σύμφωνα με τον ίδιο, ο σιδηρόδρομος θα παίξει σημαντικό ρόλο στην αειφόρο ανάπτυξη και τα logistics καθώς περιορίζεται η ρύπανση.
Όπως τόνισε, τέλος, η FSI προτίθεται να επενδύσει στην περιοχή, την οποία θεωρεί στρατηγικής σημασίας, καθώς από την Ελλάδα περνά ο ευρωπαϊκός διάδρομος 4 του ευρωπαϊκού σιδηροδρόμου.
makthes.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια τα οποία είναι υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά θα διαγράφονται. Εγκρίνονται μόνο τα μηνύματα στα οποία εκφράζονται υγιείς απόψεις και προωθείται ουσιαστικός διάλογος.
@ Την νομική ευθύνη των σχολίων την έχουν οι ίδιοι οι σχολιαστές.