Στο σύστημα περιλαμβάνονται «Μυστικοί Επιβάτες», οι οποίοι ταξιδεύουν στα τρένα της και αξιολογούν όλη την αλυσίδα των υπηρεσιών της, από την έκδοση του εισιτηρίου τους, τη μεταφορά αποσκευών, το επίπεδο ταξιδιωτικής πληροφόρησης, την καθαριότητα των συρμών, τη συνέπεια των δρομολογίων κ.λπ.
Όλες οι μετρήσεις και οι παρατηρήσεις αξιολογούνται, ώστε η εταιρεία να δρομολογεί ενέργειες βελτίωσης προς όφελος των επιβατών.
Το σύστημα ελέγχου της ποιότητας των επιβατικών υπηρεσιών της πιστοποιείται από τον ανεξάρτητο Οργανισμό TUV Nord (Hellas) από το 2013.
metaforespress.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια τα οποία είναι υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά θα διαγράφονται. Εγκρίνονται μόνο τα μηνύματα στα οποία εκφράζονται υγιείς απόψεις και προωθείται ουσιαστικός διάλογος.
@ Την νομική ευθύνη των σχολίων την έχουν οι ίδιοι οι σχολιαστές.