Μετά την διεξαγωγή των διαγωνισμών για την ηλεκτροκίνηση στο τμήμα Λάρισα-Βόλος και τη σηματοδότηση στο τμήμα Θεσσαλονίκη-Ειδομένη, η ΕΡΓΟΣΕ προετοιμάζει δύο ακόμα έργα.
Πρόκειται για τα έργα Β`φάσης του Κεντρικού Σταθμού της Αθήνας και την εργολαβία ολοκλήρωσης και λειτουργίας της νέας διπλής γραμμής Αίγιο (Ροδοδάφνη)-Ρίο. Σύμφωνα με πληροφορίες, τα δύο έργα θα προκηρυχθούν μέχρι το Πάσχα. Η ΕΡΓΟΣΕ μέσα στο έτος θα βάλει μπρος όλες τις εργολαβίες που έχουν χρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ 2014-2020.
Τα δύο αυτά έργα είναι το κάθε ένα σημαντικό για τους δικούς του λόγους. Το έργο της Β` φάσης του Κεντρικού Σταθμού της Αθήνας αφορά την αναβάθμιση των υπόλοιπων αποβαθρών του σταθμού αλλά και την υπόγεια σύνδεση με τον σταθμό Μετρό “Σταθμός Λαρίσης” ο οποίος βρίσκεται ακριβώς έξω από τον σιδηροδρομικό σταθμό.
Το έργο με την ολοκλήρωση του θα διαμορφώσει ένα πιο σύγχρονο και λειτουργικό περιβάλλον στον κεντρικό σταθμό της Αθήνας ο οποίος όμως είναι κτιριακά και λειτουργικά υποβαθμισμένος λόγω παλαιότητας. To κόστος του έργου αγγίζει τα 50 εκατ. ευρώ.
Αίγιο-Ρίο
Το έργο ολοκλήρωσης και θέσης σε λειτουργία του τμήματοςς Αίγιο-Ρίο είναι το πλέον σημαντικό έργο για το εθνικό μας δίκτυο. Η εργολαβία αφορά την εγκατάσταση γραμμών, ηλεκτροκίνησης, σηματοδότησης, ETCS αλλά και την κατασκευή των νέων σταθμών του τμήματος.
Στο τμήμα αυτό, είναι σε εξέλιξη δύο εργολαβίες που προετοιμάζουν το έδαφος (υποδομή) κάτω από τις γραμμές και ως εκ τούτου έχουν συντελεστεί όλες οι απαραίτητες απαλλοτριώσεις.
Όταν ολοκληρωθεί το έργο το σύγχρονο ηλεκτροκίνητο τρένο θα μπορεί να φτάσει στην πόρτα της Πάτρας, δηλαδή στο Ρίο. Το κόστος του έργου αγγίζει τα 130 εκατ. ευρώ.
ypodomes.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια τα οποία είναι υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά θα διαγράφονται. Εγκρίνονται μόνο τα μηνύματα στα οποία εκφράζονται υγιείς απόψεις και προωθείται ουσιαστικός διάλογος.
@ Την νομική ευθύνη των σχολίων την έχουν οι ίδιοι οι σχολιαστές.