Με τη θετική γνώμη των βουλευτών της ΝΔ και χωρίς καμία αρνητική ψήφο από τα κόμματα της αντιπολίτευσης, τα οποία δήλωσαν «παρών», εγκρίθηκε από την Επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας της Βουλής, ο διορισμός της Θεοδώρας Παπαμιχαήλ και του Νικολάου Τσονάκα, στη θέση τακτικού και αναπληρωματικού μέλους, αντίστοιχα, στη Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων.
Οι εκπρόσωποι των κομμάτων της αντιπολίτευσης διευκρίνισαν ότι η ψήφος τους προς τους δύο προτεινόμενους από τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Κώστα Καραμανλή, δεν έχει προσωπικό χαρακτήρα αλλά σχετίζεται με την διαφωνία τους στη πολιτική που θα κληθούν να υλοποιήσουν.
Ο παριστάμενος υφυπουργός Υποδομών, Γιάννης Κεφαλογιάννης υπογράμμισε ότι «πρώτο μέλημα της κυβέρνησης είναι μέσα στο 2021, που είναι έτος σιδηροδρόμων, να προχωρήσει στη ψήφιση του 4ου σιδηροδρομικού πακέτου που αφορά στην ενίσχυση του ρυθμιστικού ρόλου της Ανεξάρτητης Ρυθμιστικής Αρχής, την ενδυνάμωση του ανθρώπινου δυναμικού και του εκσυγχρονισμού των σιδηροδρομικών υποδομών. «Για εμάς είναι καθοριστικός ο ρόλος του σιδηροδρόμου στην οικονομική ανάπτυξη της χώρας. Στηρίζουμε το μεγάλο έργο που θα συνδέει το λιμάνι του Πειραιά με το Βελιγράδι μέσω Θεσσαλονίκης, όπως και τη σύνδεση του λιμανιού της Θεσσαλονίκης με άνοιγμα διαδρόμου προς τα Βαλκάνια», τόνισε χαρακτηριστικά ο κ. Κεφαλογιάννης και συμπλήρωσε: «Με την υιοθέτηση του 4ου σιδηροδρομικού πακέτου, θα προχωρήσουμε στην ενίσχυση και στον εκσυγχρονισμό του ελληνικού σιδηροδρόμου, ο οποίος έχει να δώσει πολλά τα επόμενα χρόνια ενώ όπου ζητηθεί από την Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων, της οποίας η συμβολή είναι πολύ σημαντική στην υλοποίηση του σχεδίου ανάπτυξης, θα έχει τη συνδρομή μας».
Ο πρόεδρος της Επιτροπής Θεσμών, Θανάσης Μπούρας, κάλεσε την ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών να εξετάσει μέσα από ευρωπαϊκά προγράμματα, την αξιοποίηση των εγκαταλειμμένων σιδηροδρομικών γραμμών καθώς θα διευκολυνθούν σημαντικά οι αστικές συγκοινωνίες, όπως είπε. Ο κ. Κεφαλογιάννης χαρακτήρισε σημαντικό το θέμα αυτό και δήλωσε ότι είναι στη διάθεση της αρμόδιας Επιτροπής Παραγωγής και Εμπορίου, ώστε να γίνει εκτενής συζήτηση.
Από την πλευρά τους, τόσο η κ. Παπαμιχαήλ όσο και ο κ. Τσονάκας διαβεβαίωσαν ότι θα υποστηρίξουν τη μέγιστη δυνατή ενίσχυση του σιδηροδρομικού δικτύου ώστε να έχει πιο αποτελεσματική διαλειτουργικότητα. «Στόχος μας είναι να εξασφαλιστεί μια ενιαία ανάπτυξη του σιδηροδρομικού δικτύου στην Ελλάδα που θα είναι διαλειτουργική, βιώσιμη, ασφαλής και οικονομικά άνετη», τόνισε η κ. Παπαμιχαήλ. «Η Ελλάδα πρέπει να αλλάξει τον τρόπο αντιμετώπισης του σιδηροδρομικού δικτύου και το όλο πλαίσιο ανάπτυξης και εκσυγχρονισμού του και η Ρυθμιστική Αρχή καλείτε να διαδραματίσει πολύ σημαντικό ρόλο στο εγχείρημα αυτό», ανέφερε ο κ. Τσονάκας.
mononews.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια τα οποία είναι υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά θα διαγράφονται. Εγκρίνονται μόνο τα μηνύματα στα οποία εκφράζονται υγιείς απόψεις και προωθείται ουσιαστικός διάλογος.
@ Την νομική ευθύνη των σχολίων την έχουν οι ίδιοι οι σχολιαστές.