Σάββατο 5 Δεκεμβρίου 2020

Ανακοίνωση - Δελτίο Τύπου από τη ΝΕΑ ΕΛΞΗ - ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ

Ανακοίνωση - Δελτίο τύπου 

ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΤΟΥ ΠΑΡΑΛΟΓΟΥ

Κάκιστος πρωταγωνιστής σε αυτό το θέατρο του παραλόγου η ΠΕΠΕ της συνεξέλιξης , η οποία είναι ουραγός των αποφάσεων των διοικήσεων .

Ο επικίνδυνος συνδικαλιστής  που παίρνει πλέον μόνος του  αποφάσεις για όλους και για όλα αντί να προτείνει πάγιες θέσεις  που θα βοηθούσε τους μηχανοδηγούς στην covid εποχή που διανύουμε προσπαθεί  με αψυχολόγητες προτάσεις να πάρει θέση για την αντιμετώπιση των προβλημάτων στην οικογένεια των μηχανοδηγών.

ΣΗΜΕΡΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΣΙΩΠΗ  ΕΤΩΝ ΘΥΜΗΘΗΚΕ ΝΑ ΣΤΕΙΛΕΙ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΩΡΕΣ ΜΗΧΑΝΟΔΗΓΗΣΗΣ ΣΤΙΣ ΧΑΛΚΙΔΕΣ….
ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΠΑΡΑΒΙΑΖΟΝΤΑΙ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΣΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ  ΠΟΤΕ ΘΑ ΣΤΕΙΛΕΙ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ;

Είχε το θράσος σήμερα να στείλει στα mail των μηχανοδηγών πρόταση ( καλύτερα θα έπρεπε να ρωτούσε πρώτα εάν είναι λειτουργικά εφικτό να συμβεί πριν  πάρει θέση )  μετά από επιστολή  που κοινοποίησε   ο ΟΣΕ κατόπιν αιτήσεων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για διαμόρφωση δρομολογίων της Χαλκίδας στα οποία θα πρέπει να δωθεί λύση ώστε να μην ξεπερνούν τις 5.30 ώρες χειριστηρίων   για έναν μηχανοδηγό .

ΤΕΛΙΚΑ Ή ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Ή ΚΑΤΙ ΣΟΒΑΡΟ ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΑΠΟ ΠΙΣΩ ( γνωστός για τις ΥΠΟΓΕΙΕΣ κινήσεις του ).

Η αλλαγή των δρομολογίων στις περισσότερες Χαλκίδες έρχεται να επιβαρύνει το δρομολόγιο της Χαλκίδας που εκκινεί από το ΑΙΡ κατά 15 λεπτά.. Η συνολική διάρκεια του δρομολογίου από το ΑΙΡ 78 + 15 = 93 ΛΕΠΤΑ .Αυτό ο μηχανοδηγός καλείται να το κανει 4 φορές με αποτέλεσμα να πρέπει να μηχανοδηγήσει 372 λεπτα.42 λεπτά παραπάνω από το όριο των 330 λεπτών που ορίζει η νομοθεσία.
Ο ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ  αυτά τα είδε μόλις !!! 25 λεπτά υπέρβασης αντί για 42 !! 

ΕΧΑΣΕ ΤΟ ΜΕΤΡΗΜΑ 

Στο πολύ πρόσφατο παρελθόν ο ίδιος επικίνδυνος συνδικαλιστής μέτραγε τις πεντάλεπτες αλλαγές χειριστηρίων μιας υπηρεσίας   και αφού στο τέλος  τις άθροιζε  τις παρουσίαζε ως 40 λεπτο διάλλειμα στις υπηρεσίες που είχε προτείνει στην διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ενώ πριν λίγες ημέρες έστελνε τους μηχανοδηγούς συνάντηση  με τα αξονικά  τρένα κάνοντας Αθήνα - πλατύ - Αθήνα πάνω από 7 ώρες χειριστηρίων . ( μετά από κοινοποίηση της ΠΕΠΕ επιστολή από την ΡΑΣ ότι ο χρόνος μηχανοδηγησης δεν διαιρείται παρουσία 2 μηχανοδηγών .) 

Επομένως δεν μας κάνει εντύπωση που και τώρα κάνει «σκόντο» στην διάρκεια της  παραβίασης των ωρών μηχανοδήγησης.
Γιατί  «σκόντο»  κάνει  εδω και καιρό  στις υπηρεσίες που παραβιάζουν τις ώρες μηχανοδήγησης οι οποίες εξακολουθούν να υφίστανται ακόμα .

 Το μόνο που απασχολεί την παρέα της Ροτόντας είναι να   κάνει τα ρουσφέτια της  προκλητικά στην πλάτη των μηχανοδηγών.
Ουρανοκατέβατοι της παρέας βολεύονται  ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΑ και  οι υπολοιποι μηχανοδηγοί με προυπηρεσία δεκαετιών αγνοούνται  με τον πλεον πρόστυχο και αήθη τρόπο .
 
Αυτή είναι η ΠΕΠΕ του ΓΕΝΙΔΟΥΝΙΑ και όχι η ΠΕΠΕ ΤΩΝ ΜΗΧΑΝΟΔΗΓΩΝ.

Η ΝΕΑ ΕΛΞΗ - ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ και αυτή τη φορά μέσα στις δυσκολίες μπορεί με πρόταση  της να κάνει  μαθήματα συνδικαλισμού  στους επικίνδυνους και να δώσει  λύση στο αίτημα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ  ενω ταυτόχρονα «βγάζει» τις μάσκες από τους μηχανοδηγούς  και δίνει υγιή αέρα ανακούφισης  μέσα στην COVID εποχή που διανύουμε . Κάποια στιγμή πρέπει να ακούσετε κι εμάς , καθοδηγείτε τον κλάδο στον γκρεμό !!!

Εμείς κρούουμε τον κώδωνα του κινδύνου εδώ και παρά πολύ καιρό . Σίγουρα κάποιοι σιγά σιγά αρχίζουν και το καταλαβαίνουν , τα σχόλια τις τελευταίες ημέρες  από πολλούς μηχανοδηγούς μας δικαιώνουν .

 ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΘΩΟΙ !!!!!!!!

ΥΓ: Μετά από πιέσεις μας στο ΔΣ της ΠΕΠΕ περιμένουμε πως θα κινηθεί το σωματείο μας για τους μηχανοδηγούς που δεν ανανέωσαν την ευρωπαϊκή άδεια μηχανοδήγησης , θέμα  ξεκάθαρο στο άρθρο 12 της ΣΣΕ που δυστυχώς εδώ και μήνες κάποιος δεν θέλει να δώσει λύση  ενώ η πλειοψηφία της ΠΕΠΕ αρνήθηκε να δώσει για πρώτη φορά στην ιστορία του σωματείου μας οικονομική ενίσχυση στους μηχανοδηγούς . 
Γιαυτο θα αναφερθούμε καλύτερα τις επόμενες ημέρες ενώ εξελίξεις που τρέχουν  στον χώρο μας  σίγουρα θα αφήσουν  έκπληκτους όλους τους  μηχανοδηγούς . 

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΘΩΟΙ !!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια τα οποία είναι υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά θα διαγράφονται. Εγκρίνονται μόνο τα μηνύματα στα οποία εκφράζονται υγιείς απόψεις και προωθείται ουσιαστικός διάλογος.
@ Την νομική ευθύνη των σχολίων την έχουν οι ίδιοι οι σχολιαστές.