Η ισπανική Αρχή Ανταγωνισμού ενέκρινε, πριν από λίγες ημέρες, τις προϋποθέσεις που θα επιτρέψουν σε ιδιωτικές σιδηροδρομικές εταιρείες να ανταγωνιστούν τις κρατικές
Οι νέοι πάροχοι μπορούν να λειτουργήσουν στα εν λόγω τμήματα του δικτύου, εάν η υπηρεσία τους επηρεάζει λιγότερο από το 1% των εσόδων της Renfe και υπό ορισμένες προϋποθέσεις, εάν η υπηρεσία τους επηρεάζει μεταξύ 1% και 2% των εσόδων της Renfe.
Η ανακοίνωση των κριτηρίων έρχεται μετά την είσοδο της ιταλικής Ilsa και της γαλλικής Rielsfera στην ισπανική αγορά σιδηροδρόμων υψηλής ταχύτητας τον περασμένο Ιανουάριο.
metaforespress.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια τα οποία είναι υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά θα διαγράφονται. Εγκρίνονται μόνο τα μηνύματα στα οποία εκφράζονται υγιείς απόψεις και προωθείται ουσιαστικός διάλογος.
@ Την νομική ευθύνη των σχολίων την έχουν οι ίδιοι οι σχολιαστές.