Πέμπτη 25 Ιουνίου 2020

Νέα Έλξη - Αναγέννηση: Διαφάνεια και κανόνες για όλους

Λάβαμε και δημοσιεύουμε ανακοίνωση της Νέας Έλξης - Αναγέννησης.

ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ   :

 Κάποιος να τους ενημερώσει ότι τα επικοινωνιακά κολπάκια βάζοντας τον
υπηρεσιακό παράγοντα στην μέση θα πρέπει να τα σταματήσουν . Πάλιωσε το κόλπο τους . Είναι ολοφάνερο ότι οι προτάσεις που κατατέθηκαν για τις βάρδιες από την ΔΙΚΑΜ οι οποίες είναι αυτή τη στιγμή σε χρήση ,ήταν το σχέδιο της συνεξέλιξης , τώρα εάν κάνουν συνδιαχείριση αφήστε το να γνωρίζουν  καλύτερα οι εργαζόμενοι . Ξαφνικά, μολις σήμερα  βρήκαν το πρόβλημα και λένε ότι  έχουν άλλη πρόταση για να ξεδιαλύνουν τις παρατυπίες . Πως γίνεται να έχουν στα χέρια τους εδώ και μια εβδομάδα τις υπηρεσίες που κατέθεσε η ΔΙΚΑΜ  πριν  ακόμα δρομολογηθούν και να μην έχουν κάνει καμία αλλαγή ,την στιγμή που ολοφάνερα παρουσιάζονται θέματα ωραρίου, στα οποία πρώτοι τους είπαμε να προσέξουν ώστε  να μην «ξεπερνάνε τα ορια». Μήπως μας  περνάνε για κουτούς ; Τώρα λένε στην συνεξελιξη ότι   έκαναν άλλη πρόταση και μπήκαν μπροστά για να λύσουν το ζήτημα ; Για άλλη μια φορά θέλουν να παίξουν με την νοημοσύνη μας και να προβάλουν το ΕΓΩ τους . Τίποτα δεν μπορεί να πουληθεί στους μηχανοδηγούς . Θα το ξανά τονίσουμε και πάλι . Η εταιρία έχει υπηρεσιακό μηχανισμό ο οποίος βρίσκεται σε κύρια θέση για την εύρυθμη και ομαλή λειτουργία της . Το σωματείο περιμένει πάντα τις προτάσεις της και μετά κινείται με διαβούλευση ,βάζοντας κανόνες και προϋποθέσεις ανάλογα με τις ανάγκες των εργαζομένων . Βάση της λειτουργίας , μαζί με συνεργασία του προεδρείου και της τοπικής γραμματείας που αφορά το κάθε μηχανοστάσιο  βγαίνει το επιθυμητό αποτέλεσμα . Δεν κάνει το σωματείο διοίκηση ,ούτε αυτό θα πρέπει να διαμορφωθεί έτσι επειδή το θέλετε εσείς .Επίσημα η Νέα έλξη - Αναγέννηση  αναφέρει ότι έχει συγκεκριμένο πλάνο για όλα τα μηχανοστάσια πανελλαδικά βάζοντας τους κανόνες , την ισοκατανομή,την δίκαιη αντιμετώπιση προς όλους τους μηχανοδηγούς και πάντα μέσα στο όριο της εργατικής νομοθεσίας . Υιοθετούμε όλους τους κανόνες που έχουν τοποθετηθεί γραπτός στην ΣΣΕ που δυστυχώς πολλοί δεν έχουν τηρηθεί ακόμα και σήμερα , για παράδειγμα η  εκπαίδευση των μηχανοδηγών σε όλο το τροχαίο υλικό.Βάζουμε φρένο στην παρέα του σαλονιού και τους κατα τόπους πυρήνες τους, η παρέα των 5 κύκλων πρέπει να σταματήσει την δράση της .Γιαυτό οι θέσεις μας είναι απλές και ξεκάθαρες . Στα κεντρικά μηχανοστάσια θα πρέπει: α)να εφαρμοστεί ένα κεντρικό  κύκλωμα στο οποίο θα δραστηριοποιούνται οι περισσότεροι μηχανοδηγοί, όπου μαζί  με την βοήθεια υπηρεσιών  εκτός κυκλώματος θα συνδράμουν μαζικά   ώστε να λειτουργήσει σωστά και  να μην δημιουργούνται προβλήματα στην λειτουργία του.β) Δημιουργία  κυκλώματος γυναικών ,το οποίο θα πρέπει να συζητηθεί σε ποιες υπηρεσίες θα θέλουν να δραστηριοποιηθούν . Όποια γυναίκα συνάδελφος δεν θα θέλει να βρίσκεται σε αυτό το κύκλωμα ,θα γίνεται  εφόσον επιθυμεί    εξαίρεση από αυτό με προσωπική της αναφορά και αυτόματα θα ακολουθεί το κεντρικό  κύκλωμα.Γ) πάντα θα υπάρχει κύκλωμα προσαρμογής για νέους μηχανοδηγούς όπου με την ευθύνη των ΜΕΚ ανάλογα με το επίπεδο και την ικανότητα που θα κρίνουν οι ίδιοι , θα γίνεται εισήγηση και θα μεταφέρονται  αυτόματα στην δύναμη του κεντρικού  κυκλώματος . Δ) Με συμφωνία του σωματείου και της διοίκησης θα τεθεί θέμα παλαιότητας μηχανοδηγού . Θα δημιουργηθεί ένα κύκλωμα για τους παλιούς μηχανοδηγούς και σε περίπτωση που δεν θα μπορούν να καλυφθούν κάποιες υπηρεσίες τότε θα μπορούν να τοποθετηθούν μηχανοδηγοί οι οποίοι θα βρίσκονται εκτός κυκλώματος ,ετσι ώστε  να μπορέσει να λειτουργήσει σωστά και χωρίς προβλήματα όλη η διαδικασία  . Ε) Η σημερινή πολιτική στην εργασία  τύπου Καλαμπάκας στα  περιφερειακά μηχανοστάσια θα πρέπει να σταματήσει . Κι αυτό θα γίνει μόνο εάν ανάλογα με την δύναμη και τις ανάγκες των μηχανοστασίων θα διανεμηθούν σωστα οι υπηρεσίες και τα δρομολόγια . Με αυτές τις προοπτικές θα είναι  πιο εύκολο να δημιουργηθεί κύκλωμα εργασίας παντού  . Τέλος θα πρέπει να σκεφτούν και να αναλογιστούν όλοι ότι οι δραστηριότητες μέσα στα όρια του νομού  ΑΤΤΙΚΗΣ  μεγαλώνουν με τον πέρασμα του χρόνου και των αναγκών της εταιρίας   ,  γιαυτο θα πρέπει να συζητηθεί πολύ σοβαρά και με μεγάλη ΠΡΟΣΟΧΗ στην λειτουργία του ένα καινούργιο ζήτημα  δημιουργίας κλιμακίου στο αεροδρόμιο ,το οποίο θα μπορέσει να εξυπηρετήσει μηχανοδηγούς που κατοικούν  κοντά στον ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟ και  ταυτοχρόνα  θα λύσει τα χέρια της εταιριας για την λειτουργία ορισμένων υπηρεσιών βάση των αναγκών της. Με αυτό τον τρόπο διευκολύνεις την μετακίνηση των μηχανοδηγών προς την εργασια τους αλλά και δημιουργείς άνεση  για μια πιο δραστική λειτουργία των δρομολογίων χωρίς εργασιακά προβλήματα . Θα πρέπει να αναφέρουμε ότι με την αναφορά μας για τα κυκλώματα εργασίας συμπεριλαμβάνονται μέσα και τα κυλιόμενα ρεπό που θα βγαίνουν αναγκαστικά από την λειτουργία του κυκλώματος . Όσο για το πως θα πρέπει να υλοποιηθούν όλες οι υπηρεσίες των κυκλωμάτων, η παράταξη μας έχει στην κατοχή της 2 είδη  κυκλωμάτων και εφόσον ζητηθεί από την ιδια την υπηρεσία θα καταθέσουμε τεκμηριωμένα ότι χρειαστεί από εμάς . Τα κυκλώματα αυτά είναι σε σειρά εβδομάδων  και χωρισμένα σε πενθήμερα και εξαήμερα εργασίας.Επισης οι υπηρεσίες  θα έχουν την δυνατότητα να αρχίζουν με βραδινές βαρδιες και να τελειώνουν  σε πρωινές  ή απογευματινές. Αντίστοιχα το ίδιο θα ισχύει και για τις πρωινές υπηρεσίες . Όλα ειναι μελετημένα με γνώμονα την ασφάλεια και την υγιεινή  των εργαζομένων .  Σε αυτό θα πρέπει να τονίσουμε ότι η παράταξη μας  διαχρονικά ποτέ δεν προσπέρασε   ή αμφισβήτησε  τον υπηρεσιακό μηχανισμό,γιαυτο και δίνουμε στην αρχή το πρώτο βήμα στους αρμόδιους που έχει ορίσει η εταιρία μας . Η παράταξη μας θα είναι παρόν όποτε και σε ότι της ζητηθεί ,Όχι όμως με τον επιτακτικό τρόπο της συνεξέλιξης που μας δίνει  χρονική διορία ποτέ θα καταθέσουμε  τις απόψεις μας . Σε ποιους εννοεί ; Σε αυτούς ; Ολα αυτά  για εμάς αποσκοπούν  μόνο σε  επικοινωνιακές εντυπώσεις . Εμείς εδώ και ένα χρόνο περιμένουμε τον πρόεδρο οπως μας υποσχέθηκε ,να καλέσει την τοπική γραμματεία σε όλα τα μηχανοστάσια για να λύσουμε όλα τα ζητήματα. Γιατί όμως  καθυστερεί ; Πρέπει να καταλάβουν ότι το σωματείο δεν είναι κριτής ούτε εργοδότης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια τα οποία είναι υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά θα διαγράφονται. Εγκρίνονται μόνο τα μηνύματα στα οποία εκφράζονται υγιείς απόψεις και προωθείται ουσιαστικός διάλογος.
@ Την νομική ευθύνη των σχολίων την έχουν οι ίδιοι οι σχολιαστές.