
Τα τρένα πάντως προς Θεσσαλονίκη είναι πλέον ανακαινισμένα εξωτερικά, μαζεμένα και καθαρά εσωτερικά, και κάνουν καλή εντύπωση. Δεν είναι ό,τι καλύτερο έχει να παρουσιάσει η σιδηροδρομική βιομηχανία, αλλά είναι αξιοπρεπή.
Ενδιαφέρον έχει και ότι ο έλεγχος εισιτηρίων από ευγενικούς υπαλλήλους επιτέλους γίνεται με μηχανήματα που σκανάρουν τα εισιτήρια. Μέχρι πρόσφατα είχαμε εκείνα τα μεταλλικά εξαρτήματα που για επικύρωση έκαναν μικρές στρογγυλές τρύπες στο εισιτήριο.
Αλλά και στο τρένο καταλαβαίνεις ότι κάτι έχει αλλάξει. Υπάλληλοι καθαριότητας περνούν τακτικά, προσωπικό κίνησης ελέγχει τον κλιματισμό, προσφέρει μάλιστα χυμό (στην Α’ θέση), αλλά και ένα περιοδικό της ΤΡΑΙΝΟΣΕ (το Train Stories), η τουαλέτα είναι σε αξιοπρεπή κατάσταση.
Όσοι ταξίδεψαν αυτήν τη φορά στην πλειοψηφία τους δεν έκρυψαν την ικανοποίησή τους για το επίπεδο που βρήκαν αυτή τη φορά ταξιδεύοντας με το τρένο. Η ολοκλήρωση της γραμμής και της ηλεκτροκίνησης είναι ο βασικός παράγοντας αυτής της αλλαγής.
Βέβαια, δεν έγιναν όλα τέλεια ξαφνικά. Είναι σαφές ότι έχουν υπάρξει δύο σημαντικές διαφορές. Η μία είναι η ολοκλήρωση έργων που εμπόδιζαν να γίνει το δρομολόγιο με κανονικές συνθήκες και η δεύτερη -είναι ξεκάθαρο- ότι ο επιβάτης μπαίνει στο επίκεντρο της διαδρομής.
Ο σεβασμός και η τήρηση των χρόνων, σχεδόν με ευλάβεια, η προσπάθεια αναβάθμισης του προσώπου της εταιρείας και η παροχή καλύτερων υπηρεσιών βοηθούν στο να αλλάξει η άποψη του κόσμου για τον σιδηρόδρομο.
naftemporiki.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια τα οποία είναι υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά θα διαγράφονται. Εγκρίνονται μόνο τα μηνύματα στα οποία εκφράζονται υγιείς απόψεις και προωθείται ουσιαστικός διάλογος.
@ Την νομική ευθύνη των σχολίων την έχουν οι ίδιοι οι σχολιαστές.