Μπορεί η βασική είδηση που βγήκε μέσα από την επίσκεψη του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη εχθές στο Υπουργείο Υποδομών να ήταν η κατάσταση στις αστικές συγκοινωνίες και τα μεγάλα οδικά έργα, όμως η ενημέρωση
που πραγματοποιήθηκε περιείχε πολλά περισσότερα.
Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες του ypodomes.com σημαντικό μέρος της σύσκεψης του κ.Μητσοτάκη με την ηγεσία του Υπουργείου ΥΠΟΜΕ, αναλώθηκε στην αναλυτική του ενημέρωση γύρω από τα σιδηροδρομικά θέματα. Οι ίδιες πηγές αναφέρουν ότι υπήρξε μια παρουσίαση με πάνω από 28 σελίδες σε θέματα που αφορούσαν, την σημερινή κατάσταση του σιδηροδρομικού δικτύου, τα σχεδόν καθημερινά προβλήματα που εξαναγκάζουν είτε σε διακοπές δρομολογίων είτε σε καθυστερήσεις, αλλά και τα απαραίτητα μεγάλα σιδηροδρομικά έργα που θα ολοκληρώσουν τον ΠΑΘΕΠ.
Κύριο βάρος έπεσε πάνω στην αναδιοργάνωση και την καλύτερη λειτουργία τόσο του ΟΣΕ όσο και της ΕΡΓΟΣΕ προκειμένου: να ξεκινήσει ένα πλάνο συντήρησης του δικτύου, να ολοκληρωθούν τα έργα που τρέχουν στον βασικό σιδηροδρομικό άξονα της χώρας, να δρομολογηθούν τα έργα στο τμήμα Κιάτο-Πάτρα, αλλά και την ωρίμανση του έργου για τη νέα γραμμή Θεσσαλονίκη-Καβάλα-Τοξότες Ξάνθης (ανατολική σιδηροδρομική Εγνατία) που θα μειώσει θεαματικά τους χρόνους των δρομολογίων μεταξύ Θεσσαλονίκης και Αλεξανδρούπολης.
Για το τελευταίο θα γίνει προσπάθεια εφόσον το επιτρέψουν οι συνθήκες να ενταχθεί στο τρέχον ΕΣΠΑ. Να θυμίσουμε ότι οι σχετικές μελέτες είναι ήδη σε εξέλιξη, τόσο από τον ΟΣΕ όσο και από την ΕΡΓΟΣΕ.
Οι ίδιες πηγές σημειώνουν πως ο Πρωθυπουργός ήταν ενήμερος περί των σιδηροδρομικών θεμάτων ήδη πριν από τις εκλογές και με τη χθεσινή παρουσίαση από τον Υπουργό Υποδομών κ.Καραμανλή και την υπόλοιπη ηγεσία του ΥΠΟΜΕ γίνεται στόχος η συνολική ανάδειξη του σιδηρόδρομου ως ένα από τα ισχυρά μέσα μεταφοράς, στην προσπάθεια ανάδειξης της χώρας ως διαμετακομιστικού κόμβου μεταξύ Ευρώπης-Ασίας και Αφρικής.
ypodomes.com
που πραγματοποιήθηκε περιείχε πολλά περισσότερα.
Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες του ypodomes.com σημαντικό μέρος της σύσκεψης του κ.Μητσοτάκη με την ηγεσία του Υπουργείου ΥΠΟΜΕ, αναλώθηκε στην αναλυτική του ενημέρωση γύρω από τα σιδηροδρομικά θέματα. Οι ίδιες πηγές αναφέρουν ότι υπήρξε μια παρουσίαση με πάνω από 28 σελίδες σε θέματα που αφορούσαν, την σημερινή κατάσταση του σιδηροδρομικού δικτύου, τα σχεδόν καθημερινά προβλήματα που εξαναγκάζουν είτε σε διακοπές δρομολογίων είτε σε καθυστερήσεις, αλλά και τα απαραίτητα μεγάλα σιδηροδρομικά έργα που θα ολοκληρώσουν τον ΠΑΘΕΠ.
Κύριο βάρος έπεσε πάνω στην αναδιοργάνωση και την καλύτερη λειτουργία τόσο του ΟΣΕ όσο και της ΕΡΓΟΣΕ προκειμένου: να ξεκινήσει ένα πλάνο συντήρησης του δικτύου, να ολοκληρωθούν τα έργα που τρέχουν στον βασικό σιδηροδρομικό άξονα της χώρας, να δρομολογηθούν τα έργα στο τμήμα Κιάτο-Πάτρα, αλλά και την ωρίμανση του έργου για τη νέα γραμμή Θεσσαλονίκη-Καβάλα-Τοξότες Ξάνθης (ανατολική σιδηροδρομική Εγνατία) που θα μειώσει θεαματικά τους χρόνους των δρομολογίων μεταξύ Θεσσαλονίκης και Αλεξανδρούπολης.
Για το τελευταίο θα γίνει προσπάθεια εφόσον το επιτρέψουν οι συνθήκες να ενταχθεί στο τρέχον ΕΣΠΑ. Να θυμίσουμε ότι οι σχετικές μελέτες είναι ήδη σε εξέλιξη, τόσο από τον ΟΣΕ όσο και από την ΕΡΓΟΣΕ.
Οι ίδιες πηγές σημειώνουν πως ο Πρωθυπουργός ήταν ενήμερος περί των σιδηροδρομικών θεμάτων ήδη πριν από τις εκλογές και με τη χθεσινή παρουσίαση από τον Υπουργό Υποδομών κ.Καραμανλή και την υπόλοιπη ηγεσία του ΥΠΟΜΕ γίνεται στόχος η συνολική ανάδειξη του σιδηρόδρομου ως ένα από τα ισχυρά μέσα μεταφοράς, στην προσπάθεια ανάδειξης της χώρας ως διαμετακομιστικού κόμβου μεταξύ Ευρώπης-Ασίας και Αφρικής.
ypodomes.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια τα οποία είναι υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά θα διαγράφονται. Εγκρίνονται μόνο τα μηνύματα στα οποία εκφράζονται υγιείς απόψεις και προωθείται ουσιαστικός διάλογος.
@ Την νομική ευθύνη των σχολίων την έχουν οι ίδιοι οι σχολιαστές.