Μεταφορές τον Γιάννη Κεφαλογιάννη (βουλευτής Ρεθύμνου).
Ο κ. Καραμανλής ήταν ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών του κόμματος, ενώ ο κ. Κεφαλογιάννης είχε ακουστεί αρχικά για υφυπουργός Αθλητισμού.
Το βιογραφικό του Κ. Καραμανλή
Γεννήθηκε το 1974 και μεγάλωσε στην Αθήνα, αλλά από μικρός ανέπτυξε ιδιαίτερο δεσμό με τον τόπο καταγωγής του, τις Σέρρες. Σπούδασε Ιστορία και Οικονομικά στο Hamilton College της Νέας Υόρκης και, στη συνέχεια, αποφοίτησε από τη σχολή μεταπτυχιακών σπουδών Διεθνών Σχέσεων Fletcher School of Law and Diplomacy του Tufts University στη Βοστόνη.
Υπηρέτησε, ως έφεδρος αξιωματικός στα τεθωρακισμένα, στρατιωτική θητεία 24 μηνών πολλοί εκ των οποίων στην 25η Ταξιαρχία Τεθωρακισμένων Ξάνθης.
Από το 2002 ως το 2004 εργάστηκε στην ελβετική τράπεζα επενδύσεων UBS Warburg στο Λονδίνο. Τα τελευταία 10 χρόνια, εργάζεται ως διευθυντικό στέλεχος στη ναυτιλιακή επιχείρηση Mantinia Shipping, με έδρα τον Πειραιά.
Παράλληλα, είναι μέλος του διοικητικού συμβουλίου και υπεύθυνος Διεθνών Σχέσεων του Ιδρύματος «Κωνσταντίνος Καραμανλής».
Είναι γιος του Αχιλλέα Καραμανλή και της Νίκης Διαμαντή-Καραμανλή. Είναι παντρεμένος και έχει τρία παιδιά.
Το βιογραφικό του Γ. Κεφαλογιάννη, του νέου υφυπουργού Μεταφορών
Ο Γιάννης Κεφαλογιάννης ξεκίνησε την επαγγελματική του σταδιοδρομία με εργασία στο Συμβούλιο Ασφαλείας του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών (ΟΗΕ), ενώ με την επιστροφή του στην Ελλάδα εργάστηκε ως δικηγόρος – ποινικολόγος ασκώντας μάχιμη δικηγορία ως συνεργάτης του δικηγορικού γραφείου Αλ. Λυκουρέζου και ως ελεύθερος επαγγελματίας με εξειδίκευση στο Ποινικό και Αστικό Δίκαιο.
Η κοινοβουλευτική πορεία του Γιάννη Κεφαλογιάννη είχε ως απαρχή την εκλογική διαδικασία της 18ης Ιουνίου 2012 όπου και εκλέχθηκε Βουλευτής Ρεθύμνου, έκτοτε εκλέγεται ως βουλευτής έως σήμερα.
Ο Γιάννης Κεφαλογιάννης ήταν ο νεότερος Βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας στην κοινοβουλευτική σύνθεση 2012 – 2014.
metaforespress.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια τα οποία είναι υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά θα διαγράφονται. Εγκρίνονται μόνο τα μηνύματα στα οποία εκφράζονται υγιείς απόψεις και προωθείται ουσιαστικός διάλογος.
@ Την νομική ευθύνη των σχολίων την έχουν οι ίδιοι οι σχολιαστές.