Κάνεις το λάθος να θελήσεις να μετακινηθείς με τονΠροαστιακό. Γιατί λάθος; Ας το δούμε αναλυτικά:
- Εισερχόμενος στους σταθμούς αντιλαμβάνεσαι ότι η μεταλλική κατασκευή πάνω από το κεφάλι σου (στέγη σταθμού) δεν σε προστατεύει από κανένα στοιχείο της φύσης. Όταν βρέχει, χιονίζει, φυσάει ή έχει καύσωνα εντός του σταθμού επικρατούν οι ανάλογες εξωτερικές συνθήκες.
- Είσαι άτομο με κινητικά προβλήματα; Δεν υπάρχουν ράμπες πουθενά. Οι μισοί ανελκυστήρες έχουν τεθεί εκτός λειτουργίας. Αν βρεις ανελκυστήρα σε λειτουργία, 99% έχει να καθαριστεί και να απολυμανθεί πριν ο Νώε φτιάξει την Κιβωτό. Οι ανελκυστήρες είναι ιδανικοί για να εξασκηθείς στην άπνοια (από την ώρα που θα εισέλθεις, μέχρι να εξέλθεις). Δες το σαν προπόνηση για τα καλοκαιρινά σου μακροβούτια.
- Έφτασες στην αποβάθρα. Η ηχορύπανση λόγω οτι ο Προαστιακός βρίσκεται στο μέσον της Αττικής Οδού, είναι σε επίπεδα κώφωσης, συνεχής και φυσικά μη αντιμετωπίσιμη. Στους περισσότερους σταθμούς έχουν τοποθετηθει ηχητικά παραπετάσμετα, χωρίς όμως να επιτυγχάνονται τα επιθυμητα αποτελέσματα.
- Ασφάλεια στις αποβάθρες. Τί είν’ τούτο; Στο Μετρό στην άκρη της αποβάθρας υπάρχει το “μαγικό πορτάκι ασφαλείας” δεξιά και αριστερά από την κάθε αποβάθρα. Στον Προαστιακό δεν υπάρχει τίποτα.
- Άφιξη συρμού. Ήρθε η ώρα να επιβιβαστείς. Αλλά για μια στιγμή. Το πρόγραμμα έλεγε οτι ο συρμός θα φτάσει στον σταθμό στις και πέντε και κοιτάς το ρολόι σου και βλέπεις οτι είναι και δέκαπέντε, αν όχι παρά δέκα (της επόμενης ώρας). Αναρωτιέσαι. Αν δεν ήταν σταθερής τροχιάς και έπρεπε να αντιμετωπίσει το κυκλοφοριακό, τί ώρα θα έφτανε? Γιατί σχεδόν πάντα τα ενδιάμεσα δρομολόγια καταργούνται ή περνούν αργότερα από τους σταθμούς, από το προβλεπόμενο;
- Επιτέλους κάνεις το βήμα και εισέρχεσαι στον συρμό. Αν έχεις πρόβλημα με τα μικρόβια, ΜΗΝ ΑΓΓΙΞΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ. Κάτω από τα παράθυρα το πάλαι ποτέ γκρι τοίχωμα του βαγονιού, αποτελεί χώρο έμπνευσης των απανταχού καλλιτεχνών και μη. Για κανένα λόγο μην χτυπήσεις το χέρι σου στο κάθισμα. Αν το κάνεις να είσαι σίγουρος οτι θα δεις ένα σύννεφο σκόνης. Πότε καθαρίστηκε τελευταία φορά;
- Κάνεις το λάθος και επιλέγεις το πρώτο βαγόνι. Να αισθάνεσαι τυχερός αν ο οδηγός δεν καπνίζει. Αν πετύχεις οδηγό που χαρμανιάζει εύκολα, ετοιμάσου να υποστείς τις συνέπειες. Ολόκληρο το βαγόνι ευωδιάζει με τον καπνό του τσιγάρου του οδηγού.
- Πάνω από το σημείο εισόδου στον συρμό υπάρχει κυλιόμενη επιγραφή led που σου δίνει πληροφορίες για τον επόμενο σταθμό. Ταυτόχρονα από τα ηχεία δίνεται η ίδια πληροφορία και ηχητικώς. Τί γίνεται όμως όταν ο επόμενος σταθμός είναι η Παλλήνη, το ηχητικό λέει οτι είναι η Πεντέλης και η κυλιόμενη επιγραφή αναφέρει Κάντζα? Βέβαια η ημερομηνία και ή ώρα ήταν μερικά χρόνια πίσω.
- Πώς γίνεται σε ένα έργο εκατομμυρίων ευρώ, να μην υπάρχει σωστή πρόβλεψη ώστε ο συρμός και η αποβάθρα να μην απέχουν τριάντα (30) εκατοστά και κάθε φορά στην ανακοίνωση για τον επόμενο σταθμό να ακούγεται το κλασσικό “Προσοχή στο κενό μεταξύ αποβάθρας και συρμού”;
- Είσαι με καροτσάκι και πρέπει να εισέλθεις στον συρμό; Κάτσε σπίτι σου ή φέρε μαζί σου και τη ράμπα σου. Γιατί θα πρέπει το άτομο με κινητικά προβλήματα (καροτσάκι) να πρέπει να ψάχνει τον security να του φέρει τη ράμπα (φορητή μεταλλική κατασκευή), ωστε να μπορέσει να επιβιβαστεί και να αποβιβαστεί από τον συρμό; Αν για τον οποιοδήποτε λόγο ο security αδυνατεί να βοηθήσει, τί γίνεται;
- Αν κάποια δομή σε σταθμό χαλάσει, πόσο χρόνο χρειάζεται να επισκευαστεί;
Σπουδαίο έργο. Χρήσιμο. Παραμελημένο όμως αφημένο στην μοίρα του. Το πληρώσαμε αλλά δεν το χαιρόμαστε, απλά το χρησιμοποιούμε από ανάγκη.
*από το athenstransport.gr
https://www.athenstransport.com/2019/06/anagnostes-grafoun-7/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια τα οποία είναι υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά θα διαγράφονται. Εγκρίνονται μόνο τα μηνύματα στα οποία εκφράζονται υγιείς απόψεις και προωθείται ουσιαστικός διάλογος.
@ Την νομική ευθύνη των σχολίων την έχουν οι ίδιοι οι σχολιαστές.