ΡΙ.Κ.ΣΙ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ
Η παραπάνω φωτογραφία μπορεί να θυμίζει το Σαμψών
λίγο πριν γκρεμίσει το ναό των Φιλισταίων, αλλά δεν είναι!
Είναι ο Υπουργός Υποδομών (Μεταφορών δεν υπήρξε
ποτέ) κ. Σπίρτζης ανάμεσα στα ερείπια του Μηχανοστασίου Πειραιά. Ερείπια που
δημιούργησε το παλιό κόμμα (ΠΑΣΟΚ) του κ. Σπίρτζη με τη συνεισφορά της Ν.Δ. και
τα διατήρησε και τα μεγέθυνε το σημερινό κόμμα του, ο ΣΥΡΙΖΑ.
Ερείπια τα οποία έσπευσε να τα καλλωπίσει,
μετονομάζοντας τα σε «Μουσείο» ώστε να κρυφτεί αυτό το διαχρονικό έγκλημα σε
βάρος του σιδηρόδρομου και της βιομηχανικής ζωής του Πειραιά.
Με το περίσσιο θράσος δε που διακρίνει όλους τους
ολετήρες, δήλωσε:
«Εάν είμαστε περήφανοι για τα έργα υποδομών σε όλη τη χώρα, για την
κατάσταση που είναι ο ελληνικός σιδηρόδρομος είμαστε εκατό φορές περήφανοι…”
Από κοντά και ο πρόεδρος του ΟΣΕ, κ. Κακουλάκης
στην ομιλία του τόνισε «Το μηχανοστάσιο
ήταν η καρδιά του σιδηρόδρομου για 120 χρόνια και τώρα ξαναβρίσκει μετά από
πολλά χρόνια τη θέση (Μουσείο;) που
του αξίζει στην ιστορία του ελληνικού σιδηρόδρομου».
Ο διευθύνων σύμβουλος της ΟΣΕ Παναγιώτης Θεοχάρης
διευκρίνισε πως «Ουσιαστικά αυτός χώρος
επανήλθε σε μια μορφή η οποία έχει να κάνει και με την ίδια μορφή του
σιδηρόδρομου (Μουσείο;) αλλά και με την έννοια της οικονομικής ανάπτυξης
της χώρας.»
Σύμφωνα λοιπόν με το τραγικό δίδυμο που διοικεί
σήμερα τον ΟΣΕ, το «ΜΠΡ», ο «σιδηρόδρομος» και η «έννοια της οικονομικής
ανάπτυξης της χώρας» ταυτίζονται με το ΜΟΥΣΕΙΟ που έφτιαξαν!
Από την άλλη, ο υπερήφανος κ. Σπίρτζης δήλωσε
«εκατό φορές περήφανος για την κατάσταση που βρίσκεται σήμερα ο σιδηρόδρομος…»
Δηλαδή για τα δις € που έχουν κατασπαταληθεί τα τελευταία 23 χρόνια χωρίς να
έχει ολοκληρωθεί και παραδοθεί ακόμη η ΠΑΘΕΠ (η ηλεκτροκίνηση Αθήνα –
Θεσσαλονίκη, είναι ένα ακόμη αστείο!), για τους μόλις 2000 σιδηροδρομικούς που
υπηρετούν σε όλες τις σιδηροδρομικές εταιρείες έναντι 14.500 το 1984, για τα
χρέη του ΟΣΕ που συνεχώς «διαγράφονται» και συνεχώς δημιουργούνται νέα, χάριν
της «δημιουργικής λογιστικής που εγκαινίασε η κυβέρνηση Σημίτη, για το 60% των
Σταθμών που παραμένουν κλειστοί, για το 40% του δικτύου που παραμένει κλειστό,
για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ που την ξεπούλησαν δίνοντας της και αποθήκες που δεν τους
ανήκαν, για την ΕΕΣΣΤΥ που την ξεπούλησαν επίσης εν μέσω σκανδάλων που
κατήγγειλε ο Διευθ. Σύμβουλος της, για τις καταγγελίες που κάνουν βουλευτές και
μένουν αναπάντητες και χωρίς έρευνα, για σιδηροδρομικούς που απολύονται
αναιτιολόγητα, για την τρομοκρατία που ασκείται σε όποιον σιδηροδρομικό
εκφράζει την άποψη του κ.α.
Για όλα αυτά είναι περήφανος ο κ. Σπίρτζης;
Οι σιδηροδρομικοί, έχοντας πάρει το μάθημα τους με
σκληρό τρόπο, θα δώσουν την απάντηση τους στις επόμενες εκλογές.
Και την απάντηση τους, δεν θα μπορέσουν να τη
βάλουν … στο ΜΟΥΣΕΙΟ!
ΡΙ.Κ.ΣΙ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια τα οποία είναι υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά θα διαγράφονται. Εγκρίνονται μόνο τα μηνύματα στα οποία εκφράζονται υγιείς απόψεις και προωθείται ουσιαστικός διάλογος.
@ Την νομική ευθύνη των σχολίων την έχουν οι ίδιοι οι σχολιαστές.