Τον υπουργό Μεταφορών και Υποδομών Χρήστο Σπίρτζη έβαλε τώρα στο στόχαστρό του ο πρώην υπουργός της ΝΔ Στέφανος Μάνος, ύστερα από την ανάρτηση «φωτιά» που
έκανε για τον Κώστα Καραμανλή και την χρεοκοπία του 2010.
Αφορμή τα στοιχεία για την διαχείριση του Οργανισμού Σιδηροδρόμων Ελλάδος, που προκαλούν θλίψη. Εσοδα 27,5 εκ ευρώ, δαπάνες μισθοδοσίας 46,5 εκ ευρώ. Και ποιός πληρώνει την χασούρα; Ο Ελληνας φορολογούμενος. Οπως μάλιστα αναφέρει ο Στέφανος Μάνος, ο αρμόδιος υπουργός αύξησε την μισθοδοσία από 40,0 εκ ευρώ που ήταν το 2018, σε 46,5 εκ ευρώ το 2019 ,ενώ δεν προβλέπεται καμία αύξηση εσόδων. «Απίθανα ελλείμματα που εν τέλει επιβαρύνουν τους Ελληνες πολίτες, σχολιάζει ο Στέφανος Μάνος. Ενα πολιτικό σύστημα που αρνείται να μάθει και να βγάλει συμπεράσματα». Ενω δεν παραλείπει να ρίξει βολές και κατά της Νέας Δημοκρατίας: «Ο κ. Σπίρτζης αυξάνει τις δαπάνες μισθοδοσίας σε ένα χρεοκοπημένο οργανισμό κατά 16,5% και η ΝΔ δεσμεύεται να μην απολύσει κανένα ακόμα και εξόφθαλμα περισσευούμενο...»
Ολόκληρη η ανάρτηση του Στέφανου Μάνου στο facebook:
Ο ΟΣΕ (Οργανισμός Σιδηροδρόμων Ελλάδας) έχει περιορίσει τη δραστηριότητα του στη συντήρηση της υποδομής που χρησιμοποιούν τα τρένα. Αρμοδιότητα του ΟΣΕ είναι η συντήρηση των σιδηροτροχιών, η σήμανση, η τοποθέτηση καλωδίων για την ηλεκτροκίνηση, κλπ. Όταν συρμοί της "Τραινοσε" ή άλλης εταιρείας χρησιμοποιούν το σιδηροδρομικό δίκτυο καταβάλλουν στον ΟΣΕ ένα δικαίωμα χρήσης του δικτύου. Τα δικαιώματα αυτά είναι τα έσοδα του ΟΣΕ.
Για το 2019 ο προϋπολογισμός του ΟΣΕ που εγκρίθηκε από τον υπουργό κ. Σπρίντζη προβλέπει έσοδα 28,5 εκ. ευρώ. Το 2018 ήταν 27,5 εκ. ευρώ. Η μισθοδοσία το 2018 για την πραγματοποίηση εσόδων 27,5 εκ. έφθασε τα 40,0 εκ. ευρώ. Ο κ. Σπρίντζης για το 2019 ενέκρινε αύξηση της μισθοδοσίας σε 46,5 εκ. ευρώ! (Τα στοιχεία αντλώ από σημερινό ρεπορτάζ του Β. Μανδραβέλη στην Καθημερινή).
Μετά από 3 μνημόνια και 4 χρόνια κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ αυτή είναι η κατάσταση με τον ΟΣΕ. Άθλια κατάσταση υποδομής που υπονομεύει κάθε προσπάθεια βελτίωσης των σιδηροδρομικών υπηρεσιών. Απίθανα ελλείμματα που εν τέλει επιβαρύνουν τους Έλληνες πολίτες. Ένα πολιτικό σύστημα που αρνείται να μάθει και να βγάλει συμπεράσματα.
Ο κ. Σπρίντζης αυξάνει τις δαπάνες μισθοδοσίας σε ένα χρεοκοπημένο οργανισμό κατά 16,25% και η Ν.Δ. δεσμεύεται να μην απολύσει κανένα ακόμα και εξόφθαλμα περισσευούμενο!
iefimerida.gr
έκανε για τον Κώστα Καραμανλή και την χρεοκοπία του 2010.
Αφορμή τα στοιχεία για την διαχείριση του Οργανισμού Σιδηροδρόμων Ελλάδος, που προκαλούν θλίψη. Εσοδα 27,5 εκ ευρώ, δαπάνες μισθοδοσίας 46,5 εκ ευρώ. Και ποιός πληρώνει την χασούρα; Ο Ελληνας φορολογούμενος. Οπως μάλιστα αναφέρει ο Στέφανος Μάνος, ο αρμόδιος υπουργός αύξησε την μισθοδοσία από 40,0 εκ ευρώ που ήταν το 2018, σε 46,5 εκ ευρώ το 2019 ,ενώ δεν προβλέπεται καμία αύξηση εσόδων. «Απίθανα ελλείμματα που εν τέλει επιβαρύνουν τους Ελληνες πολίτες, σχολιάζει ο Στέφανος Μάνος. Ενα πολιτικό σύστημα που αρνείται να μάθει και να βγάλει συμπεράσματα». Ενω δεν παραλείπει να ρίξει βολές και κατά της Νέας Δημοκρατίας: «Ο κ. Σπίρτζης αυξάνει τις δαπάνες μισθοδοσίας σε ένα χρεοκοπημένο οργανισμό κατά 16,5% και η ΝΔ δεσμεύεται να μην απολύσει κανένα ακόμα και εξόφθαλμα περισσευούμενο...»
Ολόκληρη η ανάρτηση του Στέφανου Μάνου στο facebook:
Ο ΟΣΕ (Οργανισμός Σιδηροδρόμων Ελλάδας) έχει περιορίσει τη δραστηριότητα του στη συντήρηση της υποδομής που χρησιμοποιούν τα τρένα. Αρμοδιότητα του ΟΣΕ είναι η συντήρηση των σιδηροτροχιών, η σήμανση, η τοποθέτηση καλωδίων για την ηλεκτροκίνηση, κλπ. Όταν συρμοί της "Τραινοσε" ή άλλης εταιρείας χρησιμοποιούν το σιδηροδρομικό δίκτυο καταβάλλουν στον ΟΣΕ ένα δικαίωμα χρήσης του δικτύου. Τα δικαιώματα αυτά είναι τα έσοδα του ΟΣΕ.
Για το 2019 ο προϋπολογισμός του ΟΣΕ που εγκρίθηκε από τον υπουργό κ. Σπρίντζη προβλέπει έσοδα 28,5 εκ. ευρώ. Το 2018 ήταν 27,5 εκ. ευρώ. Η μισθοδοσία το 2018 για την πραγματοποίηση εσόδων 27,5 εκ. έφθασε τα 40,0 εκ. ευρώ. Ο κ. Σπρίντζης για το 2019 ενέκρινε αύξηση της μισθοδοσίας σε 46,5 εκ. ευρώ! (Τα στοιχεία αντλώ από σημερινό ρεπορτάζ του Β. Μανδραβέλη στην Καθημερινή).
Μετά από 3 μνημόνια και 4 χρόνια κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ αυτή είναι η κατάσταση με τον ΟΣΕ. Άθλια κατάσταση υποδομής που υπονομεύει κάθε προσπάθεια βελτίωσης των σιδηροδρομικών υπηρεσιών. Απίθανα ελλείμματα που εν τέλει επιβαρύνουν τους Έλληνες πολίτες. Ένα πολιτικό σύστημα που αρνείται να μάθει και να βγάλει συμπεράσματα.
Ο κ. Σπρίντζης αυξάνει τις δαπάνες μισθοδοσίας σε ένα χρεοκοπημένο οργανισμό κατά 16,25% και η Ν.Δ. δεσμεύεται να μην απολύσει κανένα ακόμα και εξόφθαλμα περισσευούμενο!
iefimerida.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια τα οποία είναι υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά θα διαγράφονται. Εγκρίνονται μόνο τα μηνύματα στα οποία εκφράζονται υγιείς απόψεις και προωθείται ουσιαστικός διάλογος.
@ Την νομική ευθύνη των σχολίων την έχουν οι ίδιοι οι σχολιαστές.