Στην προκήρυξη διαγωνισμού για τη μετατροπή ντιζελοκίνητων οχημάτων Stadler GTW-2/6 Railbuses σε
πλήρως ηλεκτροκίνητα προχωρά η ΓΑΙΑΟΣΕ.
Σκοπός του διαγωνισμού είναι, μέσω μελέτης σκοπιμότητας, να διαπιστωθούν οι προϋποθέσεις που ισχύουν για την παραπάνω μετατροπή.
Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται στις 60 χιλιάδες ευρώ, μη συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ, ενώ η καταληκτική ημερομηνία υποβολής προσφορών από τους ενδιαφερόμενους είναι η 31η Ιανουαρίου 2019.
Να σημειωθεί ότι η ΓΑΙΑΟΣΕ διαχειρίζεται συνολικά 17 οχήματα Stadler GTW-2/6 Railbuses, τα οποία είναι ντιζελοκίνητα.
Σκοπός του διαγωνισμού είναι «να μελετηθούν οι προϋποθέσεις που ισχύουν για την δυνατότητα μετατροπής των οχημάτων Stadler GTW-2/6 Railbuses, που έχει στην κατοχή του το ελληνικό δημόσιο και διαχειρίζεται η ΓΑΙΑΟΣΕ, από ντιζελοκίνητα σε πλήρως ηλεκτροκίνητα.
Οι ραγδαίες εξελίξεις στον ελληνικό σιδηρόδρομο τους τελευταίους μήνες κάνουν επιτακτική την διερεύνηση τεχνολογικής αναβάθμισης των υφιστάμενων συρμών για την επίτευξη καλύτερων οικονομικά συμφωνιών, σε συνδυασμό με την βελτίωση των περιβαλλοντικών επιβαρύνσεων και την ολοκλήρωση ηλεκτροκίνησης του σιδηροδρομικού δικτύου μέσα στα επόμενα χρόνια».
Metaforespress.gr
πλήρως ηλεκτροκίνητα προχωρά η ΓΑΙΑΟΣΕ.
Σκοπός του διαγωνισμού είναι, μέσω μελέτης σκοπιμότητας, να διαπιστωθούν οι προϋποθέσεις που ισχύουν για την παραπάνω μετατροπή.
Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται στις 60 χιλιάδες ευρώ, μη συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ, ενώ η καταληκτική ημερομηνία υποβολής προσφορών από τους ενδιαφερόμενους είναι η 31η Ιανουαρίου 2019.
Να σημειωθεί ότι η ΓΑΙΑΟΣΕ διαχειρίζεται συνολικά 17 οχήματα Stadler GTW-2/6 Railbuses, τα οποία είναι ντιζελοκίνητα.
Σκοπός του διαγωνισμού είναι «να μελετηθούν οι προϋποθέσεις που ισχύουν για την δυνατότητα μετατροπής των οχημάτων Stadler GTW-2/6 Railbuses, που έχει στην κατοχή του το ελληνικό δημόσιο και διαχειρίζεται η ΓΑΙΑΟΣΕ, από ντιζελοκίνητα σε πλήρως ηλεκτροκίνητα.
Οι ραγδαίες εξελίξεις στον ελληνικό σιδηρόδρομο τους τελευταίους μήνες κάνουν επιτακτική την διερεύνηση τεχνολογικής αναβάθμισης των υφιστάμενων συρμών για την επίτευξη καλύτερων οικονομικά συμφωνιών, σε συνδυασμό με την βελτίωση των περιβαλλοντικών επιβαρύνσεων και την ολοκλήρωση ηλεκτροκίνησης του σιδηροδρομικού δικτύου μέσα στα επόμενα χρόνια».
Metaforespress.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια τα οποία είναι υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά θα διαγράφονται. Εγκρίνονται μόνο τα μηνύματα στα οποία εκφράζονται υγιείς απόψεις και προωθείται ουσιαστικός διάλογος.
@ Την νομική ευθύνη των σχολίων την έχουν οι ίδιοι οι σχολιαστές.