Εάν και υπολείπεται εμφανώς στον κύκλο εργασιών από τις ανταγωνίστριες DB και SNCF, εντούτοις η FSI, όπως
αναφέρεται στην τελευταία χρηματιστηριακή της παρουσίαση, έχει επιτύχει μεγαλύτερο περιθώριο λειτουργικού κέρδους.
Στην FSI ανέρχεται στο 25%, έναντι 9,9% της DB και 13,7% της SNCF.
Η FSI ανακοίνωσε, πέρσι, καθαρή κερδοφορία 552 εκατ. ευρώ, έναντι 772 εκατ. το 2016, ενώ τα έσοδα ανήλθαν στα 9,3 δις. ευρώ, έναντι 8,9 δις. ευρώ το 2016.
Η εταιρεία με τη μεγαλύτερη συμβολή στα έσοδα, όπως είναι φυσικό, παραμένει η Trenitalia με 5,3 δις. και ακολουθεί η Rete Ferroviaria Italiana, η οποία ασχολείται με τις σιδηροδρομικές υποδομές, με 2,5 δις. και ακολουθεί η Mercitalia με 1 δις., η οποία ασχολείται με τις εμπορευματικές μεταφορές και τα logistics.
metaforespress.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια τα οποία είναι υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά θα διαγράφονται. Εγκρίνονται μόνο τα μηνύματα στα οποία εκφράζονται υγιείς απόψεις και προωθείται ουσιαστικός διάλογος.
@ Την νομική ευθύνη των σχολίων την έχουν οι ίδιοι οι σχολιαστές.