Το δεύτερο έργο είναι η επέκταση του Προαστιακού προς Λαύριο. Εχει εξαγγελθεί από σχεδόν όλους τους υπουργούς Υποδομών από το 2004 και μετά, εξακολουθεί να είναι άγουρο μελετητικά, καθώς λόγω διπλής απόρριψης από τις διαχειριστικές αρχές του ΕΣΠΑ, αναζητεί κεφάλαια για την εκπόνηση των μελετών. Πρόκειται για ένα έργο μήκους 32 χλμ., με 11 σταθμούς που θα μπορέσει να αξιοποιήσει τις μεγάλες δυνατότητες του λιμένα του Λαυρίου τόσο για επιβατικές όσο και για εμπορικές μεταφορές. Η εγγύτητά του με το Αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος» το καθιστά ιδανικό για home port κρουαζιέρας.
Το τρίτο έργο είναι το City Train της Θεσσαλονίκης, που στην πραγματικότητα αφορά την ανακατασκευή-επανάχρηση υφιστάμενου τμήματος μη ενεργού σιδηροδρομικού δικτύου της περιοχής και την κατασκευή νέων τμημάτων ώστε να καταστεί λειτουργική η προαστιακή σιδηροδρομική σύνδεση περιοχών της Δυτικής Θεσσαλονίκης (Σίνδος, Κορδελιό, Εύοσμος, Σταυρούπολη, Αμπελόκηποι, Μενεμένη) με το λιμάνι της Θεσσαλονίκης. Σχέδιο έχει παρουσιαστεί από το 2014, αλλά μέχρι σήμερα δεν υπάρχει κάποια σημαντική πρόοδος.
kathimerini.gr
στις φανφαρες και στις φιεστες ειναι πρωτοι
ΑπάντησηΔιαγραφή