Μόνο η ΤΡΑΙΝΟΣΕ κατέθεσε δεσμευτική προσφορά για την εταιρεία συντήρησης του τροχαίου υλικού του ΟΣΕ
(ΕΕΣΣΤΥ) στο διαγωνισμό του ΤΑΙΠΕΔ. Γιατί οι Ιταλοί είχαν αποφασίσει να εξαγοράσουν και τη δεύτερη θυγατρική του ΟΣΕ.
(ΕΕΣΣΤΥ) στο διαγωνισμό του ΤΑΙΠΕΔ. Γιατί οι Ιταλοί είχαν αποφασίσει να εξαγοράσουν και τη δεύτερη θυγατρική του ΟΣΕ.
Οι Ιταλοί της Ferrovie, μέσω της θυγατρικής ΤΡΑΙΝΟΣΕ, κατέθεσαν την Τρίτη δεσμευτική προσφορά για την εταιρεία τροχαίου υλικού του ΟΣΕ (ΕΕΣΣΤΥ). Στο πρώτο στάδιο της διαδικασίας είχαν εκδηλώσει ενδιαφέρον η Ferrovie και η Skoda Transportation από την Τσεχία.
Οι Ιταλοί, όπως είχε γράψει το Euro2day.gr, ήταν αναγκασμένοι να αποκτήσουν την ΕΕΣΣΤΥ, κυρίως επειδή θεωρούν πως η σημερινή σύμβαση με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν είναι ικανοποιητική. Οι δύο εταιρείες έχουν υπογράψει σύμβαση συντήρησης των βαγονιών για πέντε χρόνια, με δυνατότητα παράτασης για άλλα πέντε.
Μάλιστα, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ αποτελεί τον κύριο πελάτη της ΕΕΣΣΤΥ αφού της καταβάλλει περί τα 25 εκατ. ευρώ ετησίως.
Επιπλέον, ο ιταλικός όμιλος θέλει να έχει καλύτερο έλεγχο της συντήρησης και των επισκευών του τροχαίου υλικού, κάτι που θα εξασφαλίσει με την απόκτηση της ΕΕΣΣΤΥ.
euro2day.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια τα οποία είναι υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά θα διαγράφονται. Εγκρίνονται μόνο τα μηνύματα στα οποία εκφράζονται υγιείς απόψεις και προωθείται ουσιαστικός διάλογος.
@ Την νομική ευθύνη των σχολίων την έχουν οι ίδιοι οι σχολιαστές.