Λάβαμε και δημοσιεύουμε ένα πολύ ενδιαφέρον άρθρο με θέμα την Αξιοποίηση της Σιδηροδρομικής Εγνατίας ως εργαλείο Περιφερειακής Ανασυγκρότησης με Μητρόπολη την Θεσσαλονίκη από τον κ. Δημήτρη Τσανακτσίδη.
Ο κ. Τσανακτσίδης είναι Διπλ/χος Πολιτικός Μηχανικός, Συγκοινωνιολόγος MSc και το άρθρο του δημοσιεύτηκε στο περιοδικό του Συλλόγου Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων.
Μηπως θα έπρεπε συμπεριληφθέι, ως τμήμα του προαστιιακού με κέντρο την Θεσσαλονίκη , το δρομολόγιο θεσσλαονίκη - Ειδομένη με επέκταση στα 3 χιλιομετρα στην πόλη της Π.Γ.Δ.Μ. Γευγελή, αναβαθμιζοντας το δρομολόγιο σε διεθνές , εξυπηρετώντας επιβατικό κοινό προέρχόμενο απο την Ευρώπη?
Τα σχόλια τα οποία είναι υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά θα διαγράφονται. Εγκρίνονται μόνο τα μηνύματα στα οποία εκφράζονται υγιείς απόψεις και προωθείται ουσιαστικός διάλογος. @ Την νομική ευθύνη των σχολίων την έχουν οι ίδιοι οι σχολιαστές.
Μηπως θα έπρεπε συμπεριληφθέι, ως τμήμα του προαστιιακού με κέντρο την Θεσσαλονίκη , το δρομολόγιο θεσσλαονίκη - Ειδομένη με επέκταση στα 3 χιλιομετρα στην πόλη της Π.Γ.Δ.Μ. Γευγελή, αναβαθμιζοντας το δρομολόγιο σε διεθνές , εξυπηρετώντας επιβατικό κοινό προέρχόμενο απο την Ευρώπη?
ΑπάντησηΔιαγραφή