Θεσσαλονίκη-Προμαχώνας. Όπως αναφέρεται σε απαντητική επιστολή τόσο του ΟΣΕ όσο και της ΕΡΓΟΣΕ, σε σχετική ερώτηση στη Βουλή, είμαστε στο τελικό στάδιο επιλογής αναδόχου για την εκπόνηση των οριστικών μελετών για τα τμήματα της γραμμής Καστανούσα-Ροδόπολη, Μανδράκι-Νέο Πετρίτσι και Στρυμόνας-Προμαχώνας καθώς και την ανακαίνιση 2,5χλμ γραμμής μετά τον Σ.Σ. Μουριών.
Όπως αναφέρεται στην απάντηση η μελέτη απαιτεί 23 μήνες και κατόπιν θα ακολουθήσει η δημοπράτηση και κατασκευή του έργου, στο πλαίσιο του οποίου προβλέπεται και η εγκατάσταση ηλεκτροκίνησης της μονής γραμμής από τη Θεσσαλονίκη μέχρι τον Προμαχώνα.
Αυτό σημαίνει ότι η δημοπράτηση του έργου θα διεξαχθεί το νωρίτερο στο τέλος του 2019 και τα έργα θα ξεκινήσουν με τις καλύτερες προοπτικές, το 2020. Το κόστος του έργου είναι 110εκατ.ευρώ και τα οποία είναι διασφαλισμένα από το ΕΣΠΑ 2014-2020 μέσω του Ε.Π. ΥΜΕ-ΠΕΡΑΑ. Αναφορικά με τη μελέτη αυτή χρηματοδοτείται από το "Συνδέοντας την Ευρώπη" χρηματοδοτικό εργαλείο της Ε.Ε.
Επιπλέον όπως αναφέρεται στην απάντηση του ΟΣΕ, έχουν ήδη εκπονηθεί οριστικές μελέτες χάραξης για τα τμήματα Στρυμώνα-Σέρρες, Δράμα-Παρανέστι-Σταυρούπολη για την υλοποίηση των οποίων αναζητείται χρηματοδότηση.
Νίκος Καραγιάννης-ypodomes.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια τα οποία είναι υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά θα διαγράφονται. Εγκρίνονται μόνο τα μηνύματα στα οποία εκφράζονται υγιείς απόψεις και προωθείται ουσιαστικός διάλογος.
@ Την νομική ευθύνη των σχολίων την έχουν οι ίδιοι οι σχολιαστές.