Ανακοίνωση- απάντηση εκδόθηκε από την Εταιρεία Συντήρησης Τροχαίου Υλικού του ΟΣΕ, με αφορμή τα
δύο τελευταία συμβάντα με τις αμαξοστοιχίες και το λεωφορείο του ΟΣΕ που ακινητοποιήθηκαν λόγω βλάβης μεταξύ Βόλου- Λάρισας.
δύο τελευταία συμβάντα με τις αμαξοστοιχίες και το λεωφορείο του ΟΣΕ που ακινητοποιήθηκαν λόγω βλάβης μεταξύ Βόλου- Λάρισας.
Στην ανακοίνωση, η οποία υπογράφεται από τον διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρείας Γιώργο Αναγνωστόπουλο, γίνεται παράθεση στατιστικών στοιχείων για την κίνηση και τις βλάβες των συρμών και επισημαίνεται ότι δεν πρέπει να μηδενίζεται η προσπάθεια των διοικήσεων και του προσωπικού του ΟΣΕ, ώστε να αναβαθμιστεί το δίκτυο και να ολοκληρωθεί η ηλεκτροκίνηση.
Μεταξύ των θετικών επίσης, επικαλείται πως τα δρομολόγια πλέον γίνονται σε κλιματιζόμενες αμαξοστοιχίες και προσκαλεί…τόσο το βουλευτή Μαγνησίας Χρ. Μπουκώρο όσο και τους εκπροσώπους των ΜΜΕ, να συνταξιδεύσουν με όποια αμαξοστοιχία επιθυμούν για να διαπιστώσουν την ουσιαστική προσπάθεια που γίνεται για τον εκσυγχρονισμό του θεσσαλικού δικτύου.
Αναγνωρίζοντας εξάλλου πως υπήρξε ταλαιπωρία για τους επιβάτες, ο κ. Αντωνιάδης ζητάει δημόσια συγνώμη από τους πολίτες υπογραμμίζοντας ωστόσο, πως θα πρέπει αναλογιζόμενοι «την κατάσταση των συρμών προ δύο ετών, να αναγνωρίσουν ότι καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για την αξιοπρεπή και σύγχρονη μετακίνηση του επιβατικού κοινού».
Τα στατιστικά στοιχεία
Σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία τα οποία παραθέτει η Ελληνική Εταιρεία Συντήρησης Τροχαίου Υλικού, σε χρονικό διάστημα 7 μηνών από τις αρχές του 2017 μέχρι σήμερα- σύμφωνα με τον ΟΣΕ- σημειώθηκαν μόλις 4 καταργήσεις δρομολογίων.
«Με δεδομένο ότι οι αμαξοστοιχίες καλύπτουν καθημερινά 9 δρομολόγια μεταξύ Λάρισας-Βόλου-Λάρισας, το ποσοστό είναι σχεδόν μηδενικό (4 καταργήσεις σε σύνολο 1800 δρομολογίων). Οι δυο πρώτες καταργήσεις οφείλονταν στα ακραία καιρικά φαινόμενα του Ιανουαρίου ενώ οι άλλες δυο σε τυχαίο συμβάν (μηχανική βλάβη)» αναφέρεται χαρακτηριστικά.
Επιπλέον όπως αναφέρει η Εταιρεία, τον τελευταίο μήνα (18 Ιουνίου-18 Ιουλίου) τα δρομολόγια με τις αμαξοστοιχίες Λάρισας-Βόλου που καθυστέρησαν περισσότερο από 20 λεπτά, ανέρχονται σε 29 σε σύνολο 270 αμαξοστοιχιών. Από τις υπόλοιπες 7 περιπτώσεις αμαξοστοιχιών που καθυστέρησαν τον τελευταίο μήνα πάνω από 20 λεπτά, οι 4 οφείλονται στην κυκλοφορία (βραδυπορίες γραμμής, ανταποκρίσεις σε καθυστερημένα δρομολόγια του άξονα Αθηνών- Θεσσαλονίκης) ενώ μόνο 3 οφείλονται σε μηχανικά αίτια δηλαδή ποσοστό περίπου 1 % (3 αμαξοστοιχίες σε σύνολο 270 τον τελευταίο μήνα).
Τέλος από την Εταιρεία συντήρησης τροχαίου υλικού, υπογραμμίζεται πως «το τελευταίο εξάμηνο η αξιοπιστία του τροχαίου υλικού στα τοπικά δρομολόγια Λάρισας Βόλου έχει αυξηθεί θεαματικά δεδομένου ότι για πρώτη φορά στα τελευταία 5 χρόνια στο Μηχανοστάσιο Λάρισας έχουν διατεθεί 3 σύγχρονες κλιματιζόμενες Α/Α της σειράς ΜΑΝ 2000 καλύπτοντας καθημερινά η μια τα τοπικά Λάρισας - Βόλου και η άλλη τα τοπικά Λάρισας - Καλαμπάκας ενώ διατίθεται καθημερινά και μια τρίτη εφεδρική αμαξοστοιχία του ίδιου τύπου για να καλύψει τα δρομολόγια σε περίπτωση αστοχίας μιας εκ των άλλων δυο.
Θέλουμε- καταλήγει η ανακοίνωση- να σας διαβεβαιώσουμε ότι το λιγοστό τεχνικό προσωπικό (9 τεχνίτες) που έχει απομείνει στο Μηχανοστάσιο Λάρισας μετά τις άστοχες μετατάξεις του 2011 καταβάλλει καθημερινά υπεράνθρωπες προσπάθειες να εξασφαλίσει αξιοπρεπή δρομολόγια στο επιβατικό κοινό της Θεσσαλίας, τη διατήρηση του συρμού βοηθείας και την υποστήριξη των κυκλοφορούντων συρμών και του δικτύου όπου και όταν ζητηθεί».
Απάντηση στον βουλευτή
Μαγνησίας της ΝΔ Χρ. Μπουκώρο
Σε δεύτερη ανακοίνωση εξάλλου η εταιρεία με αφορμή τις δύο επερωτήσεις που έκανε ο βουλευτής Μαγνησίας της ΝΔ Χρ. Μπουκώρος επισημαίνονται τα εξής: Για να έχετε πλήρη γνώση όσων συμβαίνουν στο Σιδηροδρομικό Δίκτυο της Θεσσαλίας, όσο αφορά το τροχαίο υλικό, σας αποστέλλουμε την απάντηση που χορηγήσαμε στο Υπουργείο Υποδομών & Μεταφορών μετά την υπ’ αριθμόν 7143/11-7-17 ερώτηση του Βουλευτή κ. Μπουκώρου Χρ. Είναι αυτονόητο ότι λυπούμαστε για την ταλαιπωρία «των δεκάδων επιβατών για δεύτερη φορά το τελευταίο δίμηνο», όπως αναφέρει ο Βουλευτής Μαγνησίας κ. Μπουκώρος Χρ. σε επερώτησή του την 25-7-17, αναδεικνύοντας δύο βλάβες σε 540 Αμαξοστοιχίες….
Προσπαθούμε για το καλύτερο, διαθέτοντας σύγχρονους κλιματιζόμενους συρμούς και προετοιμαζόμαστε ώστε να υπάρχει τροχαίο υλικό ηλεκτροκίνητο για να καλυφθούν οι ανάγκες του Θεσσαλικού Δικτύου, όταν η ηλεκτροκίνηση της υποδομής τελειώσει.
Παρακαλούμε όμως τους υπεύθυνους δημοσιογράφους των ιστορικών μέσων ενημέρωσης της περιοχής σας, να μην μηδενίζουν την προσπάθεια των διοικήσεων και του προσωπικού, μιλώντας για «σημάδια κατάρρευσης και για εγκατάλειψη του σιδηρόδρομου».
Καλούμε τους κατοίκους να μας συγχωρήσουν για τα προβλήματα που δημιουργούμε στις μετακινήσεις τους και αναλογιζόμενοι την κατάσταση των συρμών προ δύο ετών, να αναγνωρίσουν ότι καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για την αξιοπρεπή και σύγχρονη μετακίνηση του επιβατικού κοινού.
Καλούμε από την πλευρά μας, ως Διοίκηση της ΕΕΣΣΤΥ, τον Βουλευτή κ. Μπουκώρο Χρ. και τους εκπροσώπους των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης να συνταξιδεύσουμε σε όποια Αμαξοστοιχία επιθυμούν για να διαπιστώσουν και οι ίδιοι την ουσιαστική προσπάθεια που γίνεται για την αναβάθμιση του Θεσσαλικού Σιδηρόδρομου και ειδικότερα του τροχαίου υλικού.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια τα οποία είναι υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά θα διαγράφονται. Εγκρίνονται μόνο τα μηνύματα στα οποία εκφράζονται υγιείς απόψεις και προωθείται ουσιαστικός διάλογος.
@ Την νομική ευθύνη των σχολίων την έχουν οι ίδιοι οι σχολιαστές.