Έως τα τέλη Σεπτεμβρίου αναμένεται η τελική απόφαση για τη διέλευση του τρένου στην Πάτρα. Στο μεσοδιάστημα θα
Στο «τραπέζι» υπάρχουν αρκετές προτάσεις, όπως η πλήρης υπογειοποίηση του σιδηροδρομικού δικτύου σε ένα μεγάλο τμήμα (Ρίο – Πάτρα), κάτι το οποίο υποστηρίζει ο δήμος, η περιμετρική χάραξη και η επιφανειακή διέλευση, με μερική υπογειοποίηση που προτείνει – αντίστοιχα – το υπουργείο Μεταφορών.
Συνοπτικά, η πρόταση του υπουργείου Μεταφορών προβλέπει την υπογειοποίηση της γραμμής από τον Άγιο Διονύσιο μέχρι τον Άγιο Ανδρέα (η μία εναλλακτική, μέσω της υπάρχουσας όδευσης και η άλλη, με νέα χάραξη μέσα από το λιμάνι), με παράλληλη εισαγωγή τραμ στις συνοικίες, τη διατήρηση του προαστιακού και προβλεπόμενο κόστος μεταξύ 220 – 250 εκατ. ευρώ.
Πάντως, τα χρονοδιαγράμματα είναι ασφυκτικά, αφού είναι η τελευταία ευκαιρία για την άντληση κοινοτικών κονδυλίων.
metaforespress.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια τα οποία είναι υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά θα διαγράφονται. Εγκρίνονται μόνο τα μηνύματα στα οποία εκφράζονται υγιείς απόψεις και προωθείται ουσιαστικός διάλογος.
@ Την νομική ευθύνη των σχολίων την έχουν οι ίδιοι οι σχολιαστές.