Τετάρτη 28 Σεπτεμβρίου 2016

Τι συζητήθηκε στην συνάντηση της ΠΕΠΕ με την ΕΡΓΟΣΕ

Αποτέλεσμα εικόνας για εργοσεΠραγματοποιήθηκε χθες το πρωί συνάντηση του σωματείου μας με τον διευθύνοντα σύμβουλο της ΕΡΓΟΣΕ κ. Αθ. Βούρδα.
Η συνάντηση έγινε σε φιλικό κλίμα, προέκυψαν μάλιστα
πολλά ενδιαφέροντα συμπεράσματα και ειδήσεις.

Για τον ΣΣ ΑΘΗΝΑΣ:
Μάθαμε λοιπόν πως η ηλεκτροκίνηση θα φτάσει έως το τέλος του χρόνου στον ΝΕΟ σταθμό της Αθήνας. Η εκκρεμής δικαστική διαμάχη ΟΣΕ - εργολάβων για τον σταθμό της Αθήνας δεν πρόκειται να σταθεί εμπόδιο στο συγκεκριμένο θέμα.
Γίνεται προσπάθεια ένταξης στο ΕΣΠΑ της δεύτερης φάσης του σταθμού (εξωτερική ανακαίνιση, υπόγειες διαβάσεις).
Γίνεται μελέτη σύνδεσης του νέου σταθμού με τον σταθμό του μετρό. Θα γίνει επίγεια προσωρινή σύνδεση παλιού και νέου σταθμού για τους πεζούς.
Τέλος, θα μετακινηθεί η πεζογέφυρα στην είσοδο του σταθμού προκειμένου να ολοκληρωθούν τα έργα ηλεκτροκίνησης.
Στόχος είναι να φτάσει η ηλεκτροκίνηση τον Μάρτιο του 2017 στον σταθμό του Πειραιά.

Για το ΤΙΘΟΡΕΑ -ΔΟΜΟΚΟΣ:
Τα τμήματα στο κομμάτι αυτό θα παραδίδονται έτοιμα στην κυκλοφορία ολοκληρωμένα (με ηλεκτροκίνηση, φωτοσήμανση).
Γίνεται προσπάθεια να παραλειφθεί τον Μάιο του 2017 το τμήμα Τιθορέα - Λειανοκλάδι.
Για την επικοινωνία μέσα στις σύραγγες μελετάται μια προσωρινή λύση μέχρι να παραληφθεί και να μπει σε λειτουργία το σύστημα GSM-R.
Το τμήμα Λειανοκλάδι- Δομοκός εκτιμάται πως θα έχει ολοκληρωθεί τον Μάρτιο του 2018.

ΒΟΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΑ:
Στα τέλη του 2017 θα είναι έτοιμο τον νέο τμήμα γραμμής Πολυκάστρου - Ειδομένης.
Η ενωτική Αξιού - Γέφυρας θα φτιαχτεί μέχρι το τέλος του Νοεμβρίου.
Η επισκευή της γέφυρας του Γαλλικού είναι έργο του ΟΣΕ. Εκεί γίνονται εργασίες ενίσχυσης των θεμελίων.
Γίνεται προσπάθεια κατασκευής μέσω των πακέτων Γιουνκέρ από κοινού με τους Βουλγάρικους σιδηροδρόμους, σιδηροδρομικής γραμμής που θα ενώνει την Αλεξανδρούπολη με το Μπουργκάς.
Τέλος, για το τμήμα Δράμα - Ξάνθη δεν έχει εικόνα, καθώς το έργο είναι υπό την εποπτεία του ΟΣΕ.

ΝΟΤΙΑ ΕΛΛΑΔΑ:
Το τμήμα Κιάτο - Ροδοδάφνη κατ' εκτίμηση θα παραδοθεί στο τέλος του 2018.
Υπάρχει εκκρεμής δικαστική διαμάχη για το τμήμα Ψαθόπυργος - Ρίο.
Για την επέκταση του προαστιακού προς Λουτράκι βρισκόμαστε σε αναμονή των σχετικών μελετών από τον ΟΣΕ.
Η επέκταση του προαστιακού προς Λαύριο θα γίνει μόνο αν κριθεί συμφέρουσα σε συνδυασμένη μεταφορά από και προς το Ελ. Βενιζέλος.

Επιπλέον, γίνονται μελέτες για την ηλεκτροκίνηση των τμημάτων Παλιοφάρσαλος -  Καλαμπάκα και Λάρισα - Βόλος.
Η ανάταξη της σηματοδότησης του τμήματος ΣΚΑ - Κιάτο μπορεί να γίνει με τριμερή σύμβαση μεταξύ ΕΡΓΟΣΕ - ΟΣΕ- ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Γίνεται προσπάθεια ένταξης στο ΕΣΠΑ των υπολοίπων εργασιών που αφορούν την Βόρεια Ελλάδα.
Η ΕΕ προωθεί 4 κάθετους σιδηροδρομικούς άξονες: Της Ειδομένης, του Προμαχώνα, του Ορμενίου και τον υπό μελέτη άξονα Κρυσταλλοπηγής (Φλώρινα) - Πόγραδετς.

Ο κ. Βούρδας θεωρεί ότι το όχημα για την ανάπτυξη των εμπορικών μεταφορών στην Ελλάδα πρέπει να είναι ο σιδηροδρόμος.


Τέλος, την Πέμπτη υπάρχει προγραμματισμένο ραντεβού με την διοίκηση της ΠΟΣ.

Το blog των Μηχανοδηγών ΜΗΧΑΝΟΔΗΓΟΙ ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια τα οποία είναι υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά θα διαγράφονται. Εγκρίνονται μόνο τα μηνύματα στα οποία εκφράζονται υγιείς απόψεις και προωθείται ουσιαστικός διάλογος.
@ Την νομική ευθύνη των σχολίων την έχουν οι ίδιοι οι σχολιαστές.