Το blog των Μηχανοδηγών ΜΗΧΑΝΟΔΗΓΟΙ ΤΡΑΙΝΟΣΕ εξασφάλισε και δημοσιεύει την απάντηση που δόθηκε από το Υπουργείο
Μεταφορών στην επερώτηση των βουλευτών της Νέας Δημοκρατίας, Κώστα Καραμανλή και Όλγας Κεφαλογιάννη σχετικά με τα κριτήρια για την κάλυψη των κενών διευθυντικών θέσεων στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Πρόκειται για έγγραφο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ που στάλθηκε ως απάντηση στο θιγόμενο θέμα.
Μια απάντηση που προκαλεί γέλια και κλάματα μαζί, και που ξεκάθαρα υποτιμάει τους Σιδηροδρομικούς.
Τι συμπεράσματα βγαίνουν από το έγγραφο που απέστειλε η ΤΡΑΙΝΟΣΕ;
Πρώτον: Οι απαντήσεις για την μείωση των προσόντων δεν πείθουν κανέναν διότι αποδεικνύεται διαβάζοντας το έγγραφο πως αγνοεί την δεξαμενή των συναδέλφων που είχαν τα προσόντα γυρίζοντάς τους την πλάτη, προκειμένου να βολευτεί ο κομματικός τους ημέτερος. Δεν δίνει πουθενά σαφή απάντηση γιατί έγινε "έκπτωση" στα προσόντα.
Δεύτερον: Πιστοποιεί ότι παραμύθιαζαν τον κόσμο βγάζοντας έγγραφα στα οποία ανέφεραν ότι κινούν τις διαδικασίες για προσλήψεις. Στο έγγραφο που έστειλαν στο Υπουργείο και στην Βουλή λέει χαρακτηριστικά:
η νομοθεσία που διέπει την λειτουργία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ΔΕΝ επιτρέπει προσλήψεις.
Και οι προσλήψεις που υποσχέθηκαν κάποιοι πως θα γινόντουσαν; παράνομα;
Τρίτον: Δεν εξάντλησε την διαβούλευση όπως όφειλε με το οργανωμένο συνδικαλιστικό κίνημα και δείχνει ξεκάθαρα πως γίνεται απόπειρα κομματικοποίησης της εταιρείας.
Χρειάζεται άραγε άλλη απόδειξη από αυτό το έγγραφο για να πειστεί και ο τελευταίος Σιδηροδρομικός ότι ενεργεί μόνο κομματικά η κυβερνητική διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ;
Το blog των Μηχανοδηγών ΜΗΧΑΝΟΔΗΓΟΙ ΤΡΑΙΝΟΣΕ
Μεταφορών στην επερώτηση των βουλευτών της Νέας Δημοκρατίας, Κώστα Καραμανλή και Όλγας Κεφαλογιάννη σχετικά με τα κριτήρια για την κάλυψη των κενών διευθυντικών θέσεων στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Πρόκειται για έγγραφο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ που στάλθηκε ως απάντηση στο θιγόμενο θέμα.
Μια απάντηση που προκαλεί γέλια και κλάματα μαζί, και που ξεκάθαρα υποτιμάει τους Σιδηροδρομικούς.
Τι συμπεράσματα βγαίνουν από το έγγραφο που απέστειλε η ΤΡΑΙΝΟΣΕ;
Πρώτον: Οι απαντήσεις για την μείωση των προσόντων δεν πείθουν κανέναν διότι αποδεικνύεται διαβάζοντας το έγγραφο πως αγνοεί την δεξαμενή των συναδέλφων που είχαν τα προσόντα γυρίζοντάς τους την πλάτη, προκειμένου να βολευτεί ο κομματικός τους ημέτερος. Δεν δίνει πουθενά σαφή απάντηση γιατί έγινε "έκπτωση" στα προσόντα.
Δεύτερον: Πιστοποιεί ότι παραμύθιαζαν τον κόσμο βγάζοντας έγγραφα στα οποία ανέφεραν ότι κινούν τις διαδικασίες για προσλήψεις. Στο έγγραφο που έστειλαν στο Υπουργείο και στην Βουλή λέει χαρακτηριστικά:
η νομοθεσία που διέπει την λειτουργία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ΔΕΝ επιτρέπει προσλήψεις.
Και οι προσλήψεις που υποσχέθηκαν κάποιοι πως θα γινόντουσαν; παράνομα;
Τρίτον: Δεν εξάντλησε την διαβούλευση όπως όφειλε με το οργανωμένο συνδικαλιστικό κίνημα και δείχνει ξεκάθαρα πως γίνεται απόπειρα κομματικοποίησης της εταιρείας.
Χρειάζεται άραγε άλλη απόδειξη από αυτό το έγγραφο για να πειστεί και ο τελευταίος Σιδηροδρομικός ότι ενεργεί μόνο κομματικά η κυβερνητική διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ;
Το blog των Μηχανοδηγών ΜΗΧΑΝΟΔΗΓΟΙ ΤΡΑΙΝΟΣΕ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια τα οποία είναι υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά θα διαγράφονται. Εγκρίνονται μόνο τα μηνύματα στα οποία εκφράζονται υγιείς απόψεις και προωθείται ουσιαστικός διάλογος.
@ Την νομική ευθύνη των σχολίων την έχουν οι ίδιοι οι σχολιαστές.