Σύμφωνα με πηγές του ΤΑΙΠΕΔ με «πολιτική απόφαση» θα κινηθούν οι μεγάλοι διαγωνισμοί σε αεροδρόμια, ΟΛΠ, ΟΛΘ και ΤΡΑΙΝΟΣΕ, αλλά και ο ΔΕΣΦΑ, όπου παρατηρείται έντονη κινητικότητα σε επίπεδο Ευρωπαϊκής Επιτροπής Ανταγωνισμού.
Πρόοδος σημειώνεται και στο Ελληνικό όπου σήμερα Πέμπτη συναντώνται για πρώτη φορά μετά τις εκλογές το ΤΑΙΠΕΔ και η Lamda Development, πλειοδότης του διαγωνισμού.
Σωρευτικά για φέτος, ο προσδοκώμενος στόχος εσόδων για την ελληνική πλευρά είναι το 1,5 δισ. ευρώ.
Από τη λίστα των αποκρατικοποιήσεων που εξετάζεται στο Brussels Group απουσιάζουν ΔΕΗ, ΑΔΜΗΕ,ΕΛΠΕ, ΕΥΔΑΠ και ΕΥΑΘ.
Πάντως, η Fraport, ο φορέας εκμετάλλευσης του αεροδρομίου της Φρανκφούρτης, ανακοίνωσε σήμερα Πέμπτη ότι παραμένει ασαφές εάν και πότε θα ολοκληρωθεί η συμφωνία που θα της αναθέτει τη λειτουργία 14 ελληνικών περιφερειακών αεροδρομίων σε τουριστικούς προορισμούς.
Η Fraport, επιλέχθηκε πέρυσι ως προτιμητέος πλειοδότης για μια συμφωνία για τη λειτουργία 14 περιφερειακών αεροδρομίων στην Ελλάδα, σε τουριστικές περιοχές όπως η Κέρκυρα. Ωστόσο, μετά τις εκλογές του Ιανουαρίου, η συμφωνία έχει επανέλθει στο προσκήνιο, με την Ελλάδα να επιδιώκει να αλλάξει τους όρους της συμφωνίας, δήλωσε πηγή στο Ρόιτερ την περασμένη εβδομάδα.
«Επί του παρόντος δεν είναι βέβαιο αν και πότε το θέμα θα ολοκληρωθεί εν όψει της πολιτικής και μακροοικονομικής ανάπτυξης στην Ελλάδα», ανέφερε η εταιρεία σε έκθεση που έδωσε σήμερα στη δημοσιότητα.
ΒΗΜΑ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια τα οποία είναι υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά θα διαγράφονται. Εγκρίνονται μόνο τα μηνύματα στα οποία εκφράζονται υγιείς απόψεις και προωθείται ουσιαστικός διάλογος.
@ Την νομική ευθύνη των σχολίων την έχουν οι ίδιοι οι σχολιαστές.