5η
ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΘΕΣΣΑΛΙΚΩΝ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΩΝ
Αυτοκινητάμαξα
Ganz-Mavag
στον Βόλο 2000
|
Αυτοκινητάμαξα Man 2000
|
Μετά την ενσωμάτωση στο δίκτυο των Σ. Ε. Κ. , οι
Θεσσαλικοί σιδηρόδρομοι ακολούθησαν την πολιτική
τους . Δρομολόγια , προμήθειες υλικών, προσλήψεις
και κατανομή προσωπικού συμμορφώθηκαν με αυτήν του
εθνικού δικτύου, αλλά παρ΄ όλα αυτά θεωρήθηκαν
μειωμένης σημασίας. Το 1960 διαπλατύνθηκε η γραμμή
της διαδρομής Βόλος – Λάρισα διευκολύνοντας τις
μεταφορές περισσότερο αφού επεκτάθηκε και μέσα στην
πόλη του Βόλου . Το 1980 ξηλώθηκαν οι δύο πλατύτερες
γραμμές και παραμένει μόνον εκείνη του Πηλίου . Η
γραμμή του Πηλίου σταμάτησε τη λειτουργία της το
1971 , μη αντέχοντας τον ανταγωνισμό των
λεωφορειούχων.
Αργότερα το 1987 επαναλειτούργησε σποραδικά η
διαδρομή Βόλου - Αγριάς για τουριστικούς λόγους ,
και από το 1996 λειτουργεί η γραμμή του Πηλίου κατά
την θερινή περίοδο στη διαδρομή Λεχώνια – Μηλιές .
Πρώτη άφιξη αμαξοστοιχίας
Intercity
στα Τρίκαλα 2001
|
Πρώτη άφιξη αμαξοστοιχίας
Intercity
στην Καλαμπάκα 2001
|
Από
το 1970 τέλος οι Θεσσαλικοί σιδηρόδρομοι υπάγονται
στον Οργανισμό Σιδηροδρόμων Ελλάδος ( Ο. Σ. Ε. ) και
από το 2001 ξεκίνησε η λειτουργία της διαπλατυσμένης
γραμμής Παλαιοφάρσαλος - Καλαμπάκα , ενώ καταργήθηκε
η
διαδρομή της μετρικής γραμμής Βελεστίνο - Παλαιοφάρσαλος. Παράλληλα ανακαινίστηκαν ή ξαναχτίστηκαν οι σιδηροδρομικοί σταθμοί ώστε να ανταποκρίνονται στις σύγχρονες απαιτήσεις των ταξιδιωτών που προτιμούν την άνεση , την ασφάλεια και την ταχύτητατων σύγχρονων τρένων.
διαδρομή της μετρικής γραμμής Βελεστίνο - Παλαιοφάρσαλος. Παράλληλα ανακαινίστηκαν ή ξαναχτίστηκαν οι σιδηροδρομικοί σταθμοί ώστε να ανταποκρίνονται στις σύγχρονες απαιτήσεις των ταξιδιωτών που προτιμούν την άνεση , την ασφάλεια και την ταχύτητατων σύγχρονων τρένων.
Εγκαίνια του νέου σιδ. σταθμού Τρικάλων
2001
|
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια τα οποία είναι υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά θα διαγράφονται. Εγκρίνονται μόνο τα μηνύματα στα οποία εκφράζονται υγιείς απόψεις και προωθείται ουσιαστικός διάλογος.
@ Την νομική ευθύνη των σχολίων την έχουν οι ίδιοι οι σχολιαστές.