Πέμπτη 19 Ιουνίου 2014

Eργασία των μαθητών του 7ου Γυμνασίου Λάρισας για τους Θεσσαλικούς Σιδηροδρόμους.

    5η ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΘΕΣΣΑΛΙΚΩΝ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΩΝ
  • ΤΟ   ΘΕΣΣΑΛΙΚΟ   ΔΙΚΤΥΟ  ΑΠΟ  ΤΟ   1955   ΜΕΧΡΙ   ΣΗΜΕΡΑ 
Αυτοκινητάμαξα Ganz-Mavag  στον Βόλο 2000   
Αυτοκινητάμαξα  Man  2000        
         Μετά την ενσωμάτωση στο δίκτυο των Σ. Ε. Κ. , οι Θεσσαλικοί σιδηρόδρομοι ακολούθησαν την πολιτική τους . Δρομολόγια , προμήθειες υλικών, προσλήψεις και κατανομή προσωπικού συμμορφώθηκαν με αυτήν του εθνικού δικτύου, αλλά παρ΄ όλα αυτά θεωρήθηκαν μειωμένης σημασίας. Το 1960 διαπλατύνθηκε η γραμμή της διαδρομής Βόλος – Λάρισα διευκολύνοντας τις μεταφορές περισσότερο αφού επεκτάθηκε και μέσα στην πόλη του Βόλου . Το 1980 ξηλώθηκαν οι δύο πλατύτερες γραμμές και παραμένει μόνον εκείνη του Πηλίου . Η γραμμή του Πηλίου σταμάτησε τη λειτουργία της το 1971 , μη αντέχοντας τον ανταγωνισμό των λεωφορειούχων.
         Αργότερα το 1987 επαναλειτούργησε σποραδικά η διαδρομή Βόλου - Αγριάς για τουριστικούς λόγους , και από το 1996 λειτουργεί η γραμμή του Πηλίου κατά την θερινή περίοδο στη διαδρομή Λεχώνια – Μηλιές .
Πρώτη  άφιξη αμαξοστοιχίας   Intercity στα Τρίκαλα  2001          
Πρώτη  άφιξη  αμαξοστοιχίας  Intercity στην  Καλαμπάκα  2001
         Από το 1970 τέλος οι Θεσσαλικοί σιδηρόδρομοι υπάγονται στον Οργανισμό Σιδηροδρόμων Ελλάδος ( Ο. Σ. Ε. ) και από το 2001 ξεκίνησε η λειτουργία της διαπλατυσμένης γραμμής Παλαιοφάρσαλος - Καλαμπάκα , ενώ καταργήθηκε η
διαδρομή της μετρικής γραμμής Βελεστίνο - Παλαιοφάρσαλος. Παράλληλα ανακαινίστηκαν ή ξαναχτίστηκαν οι σιδηροδρομικοί σταθμοί ώστε να ανταποκρίνονται στις σύγχρονες  απαιτήσεις των ταξιδιωτών που προτιμούν την άνεση , την ασφάλεια και την ταχύτητατων σύγχρονων τρένων.
Εγκαίνια  του νέου σιδ. σταθμού Τρικάλων 2001

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια τα οποία είναι υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά θα διαγράφονται. Εγκρίνονται μόνο τα μηνύματα στα οποία εκφράζονται υγιείς απόψεις και προωθείται ουσιαστικός διάλογος.
@ Την νομική ευθύνη των σχολίων την έχουν οι ίδιοι οι σχολιαστές.