Χάρη σε στρατηγικές αποφάσεις, στοχευμένες κινήσεις εκσυγχρονισμού και καίριες διεθνείς συνεργασίες , η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, όπως αναφέρουν στελέχη της εταιρείας, ενισχύει σημαντικά τη θέση της στις μεταφορές εμπορευμάτων, ενώ αρχίζει να δραστηριοποιείται με επιτυχία στον απαιτητικό τομέα της εξυπηρέτησης της παγκόσμιας εφοδιαστικής
αλυσίδας, μέσω της Ελλάδας, συμβάλλοντας σημαντικά στη μετατροπή της Ελλάδας σε δυναμικό και σύγχρονο διαμετακομιστικό κέντρο – πύλη της ΝΑ Ευρώπης.
Όπως υπογραμμίζουν τα ίδια στελέχη, “διατηρώντας ως προτεραιότητα τη συνεργασία με τους πελάτες της – ιδιώτες, εταιρείες, οργανισμούς – κάνει σταθερά βήματα ανάπτυξης, με οδηγό την καινοτομία και στόχο τη διαρκή διεύρυνση και βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών.
Η αναβάθμιση των υποδομών και η κατασκευή νέων, έχουν συμβάλει σημαντικά στην ανάπτυξη των εμπορευματικών μεταφορών με τον σιδηρόδρομο.
Οι υπηρεσίες που παρέχει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ στους πελάτες της δεν περιορίζονται μόνο σε μεταφορές εμπορευμάτων στην Ελλάδα. Σε συνεργασία με τις υπόλοιπες ευρωπαϊκές σιδηροδρομικές επιχειρήσεις, είναι σε θέση να εξυπηρετήσει κάθε ανάγκη για μεταφορές εμπορευμάτων, προς και από τις χώρες της Ευρώπης, όπως επίσης προς και από τις χώρες της Εγγύς Ανατολής, αλλά και τις διαμετακομιστικές (transit) μεταφορές, μέσω της Ελλάδας.
Σε συνέχεια ολοκλήρωσης του έργου σιδηροδρομικής σύνδεσης του Λιμένα Νέου Ικονίου με τον βασικό άξονα του δικτύου, καθώς και της παράδοσης της συγκεκριμένης γραμμής προς εκμετάλλευση, προχώρησαν, σε συνεργασία με όλους τους εμπλεκόμενους, οι απαιτούμενες διαδικασίες για την εξασφάλιση της σιδηροδρομικής μεταφοράς UTI («Μονάδων Διατροπικών Μεταφορών») από τον Λιμένα Νέου Ικονίου.
Στην κατεύθυνση αυτή, συνέχισε η συνεργασία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ με την εταιρεία PCT,προκειμένου να εξασφαλιστεί η μαζική σιδηροδρομική μεταφορά containers, σε σταθερή βάση, με δρομολογημένες – τακτικές αμαξοστοιχίες, από τον Λιμένα Νέου Ικονίου προς την Κεντρική Ευρώπη.
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, με σκοπό την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση της συγκεκριμένης μεταφοράς, ανέλαβε πρωτοβουλίες, σε συνεργασία με τις εμπλεκόμενες σιδηροδρομικές επιχειρήσεις, με σκοπό την εξασφάλιση τροχαίου υλικού, τήρηση δρομολογίων, ασφαλούς διακίνησης των μεταφορών, κ.λπ.
Έχουν μεταφερθεί φορτία των Huawei, Sony και HP
Στις 26 Απριλίου 2014, δρομολογήθηκε η πρώτη αμαξοστοιχία με containers από τον Λιμένα Νέου Ικονίου προς Ουγγαρία (Gyor).
Μέχρι στιγμής, (20.06.2014), έχουν δρομολογηθεί 11 αμαξοστοιχίες, με προορισμό την Ουγγαρία (Gyor, Budapest), την Σλοβακία (Bratislava) και την Τσεχία (Ceska Trebova). Τα φορτία που μεταφέρονται, μέχρι στιγμής, είναι των εταιρειών «HUAWEI», «SONY» και «HP», με μέσο όρο containers, ανά αμαξοστοιχία 31 containers, περίπου. Η πρόβλεψη είναι, άμεσα, τουλάχιστον 3 τρένα ανά εβδομάδα με αυξητική τάση.
Η διαδρομή των αμαξοστοιχιών, ανάλογα με τον προορισμό τους, είναι η ακόλουθη:
α) για Ουγγαρία, με χρόνο διακίνησης μέχρι 3 ημέρες: διαδρομή Ικόνιο – Ειδομένη / Gevgelija (ΠΓΔΜ) – Tabanovci / Presevo (Σερβία) – Subotica / Kelebia (Ουγγαρία) – Gyor ή Budapest (Terminal BILK),
β) για Σλοβακία, με χρόνο διακίνησης μέχρι 3 ημέρες: διαδρομή Ικόνιο – Ειδομένη / Gevgelija (ΠΓΔΜ) – Tabanovci / Presevo (Σερβία) – Subotica / Kelebia (Ουγγαρία) – Szob / Sturovo (Σλοβακία) – Bratislava,
γ) για Τσεχία, με χρόνο διακίνησης μέχρι 3,5 ημέρες: διαδρομή Ικόνιο – Ειδομένη / Gevgelija (ΠΓΔΜ) – Tabanovci / Presevo (Σερβία) – Subotica / Kelebia (Ουγγαρία) – Szob / Sturovo (Σλοβακία) – Kuty / Breslava (Τσεχία) – Ceska Trebova.
πηγή:metaforespress
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια τα οποία είναι υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά θα διαγράφονται. Εγκρίνονται μόνο τα μηνύματα στα οποία εκφράζονται υγιείς απόψεις και προωθείται ουσιαστικός διάλογος.
@ Την νομική ευθύνη των σχολίων την έχουν οι ίδιοι οι σχολιαστές.