του Φώτη Κόλλια
Προσωρινός ανάδοχος του έργου, που θα εκτελεστεί με Σύμπραξη Δημοσίου
και Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ) έχει ανακηρυχθεί η κοινοπραξία ΤΕΡΝΑ
Ενεργειακή με τον κορεατικό όμιλο LG. Το συνολικό ύψους του έργου
εκτιμάται στα 95 εκατ. ευρώ
Το δρόμο για την υπογραφή της σύμβασης εγκατάστασης και
λειτουργίας του ηλεκτρονικού εισιτηρίου στις αστικές συγκοινωνίες της
Αθήνας ανοίγει χθεσινή απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας (ΣτΕ) με
την οποία απορρίπτονται τα ασφαλιστικά μέτρα που είχε καταθέσει ένας εκ
των υποψηφίων.
Προσωρινός ανάδοχος του έργου, που θα εκτελεστεί με Σύμπραξη Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ) έχει ανακηρυχθεί η κοινοπραξία ΤΕΡΝΑ Ενεργειακή με τον κορεατικό όμιλο LG. Το συνολικό ύψους του έργου εκτιμάται στα 95.000.000 ευρώ με τον κορεατικό κολοσσό να συμμετέχει και στη χρηματοδότηση.
Η σύμβαση που εκτιμάται πως θα υπογράψει ο προσωρινός ανάδοχος στις αρχές του φθινοπώρου προβλέπει πως θα αναλάβει τη χρηματοδότηση (50% ιδιωτικά κεφάλαια, 50% πόροι ΕΣΠΑ), μελέτη, εγκατάσταση, υποστήριξη λειτουργίας, συντήρηση και τεχνική διαχείριση του ηλεκτρονικού εισιτηρίου για 12 έτη, ενώ θα αποπληρώνεται κατά την περίοδο λειτουργίας του, βάσει μηχανισμού πληρωμών ο οποίος αξιολογεί την ποιότητα των προσφερόμενων υπηρεσιών.
Στόχος του έργου είναι να αποκτήσει η Αθήνα τις υποδομές που θα επιτρέψουν την αντιμετώπιση της εισφοροδιαφυγής στις αστικές συγκοινωνίες (μετρό, τρόλεϋ, λεωφορεία, κλπ) που στοιχίζει δεκάδες εκατομμύρια ετησίως στους οργανισμούς. Το σημερινό χάρτινο εισιτήριο θα αντικατασταθεί με ηλεκτρονικό το οποίο θα είναι δύο τύπων, ενώ θα επικυρώνονται εξ' αποστάσεως, χωρίς ο επιβάτης να χρειάζεται να εισαγάγει την κάρτα του στο μηχάνημα.
Στο μετρό και στον Προαστιακό θα εγκατασταθούν πύλες στο πλαίσιο της μετατροπής του συστήματος σε κλειστό.
Προσωρινός ανάδοχος του έργου, που θα εκτελεστεί με Σύμπραξη Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ) έχει ανακηρυχθεί η κοινοπραξία ΤΕΡΝΑ Ενεργειακή με τον κορεατικό όμιλο LG. Το συνολικό ύψους του έργου εκτιμάται στα 95.000.000 ευρώ με τον κορεατικό κολοσσό να συμμετέχει και στη χρηματοδότηση.
Η σύμβαση που εκτιμάται πως θα υπογράψει ο προσωρινός ανάδοχος στις αρχές του φθινοπώρου προβλέπει πως θα αναλάβει τη χρηματοδότηση (50% ιδιωτικά κεφάλαια, 50% πόροι ΕΣΠΑ), μελέτη, εγκατάσταση, υποστήριξη λειτουργίας, συντήρηση και τεχνική διαχείριση του ηλεκτρονικού εισιτηρίου για 12 έτη, ενώ θα αποπληρώνεται κατά την περίοδο λειτουργίας του, βάσει μηχανισμού πληρωμών ο οποίος αξιολογεί την ποιότητα των προσφερόμενων υπηρεσιών.
Στόχος του έργου είναι να αποκτήσει η Αθήνα τις υποδομές που θα επιτρέψουν την αντιμετώπιση της εισφοροδιαφυγής στις αστικές συγκοινωνίες (μετρό, τρόλεϋ, λεωφορεία, κλπ) που στοιχίζει δεκάδες εκατομμύρια ετησίως στους οργανισμούς. Το σημερινό χάρτινο εισιτήριο θα αντικατασταθεί με ηλεκτρονικό το οποίο θα είναι δύο τύπων, ενώ θα επικυρώνονται εξ' αποστάσεως, χωρίς ο επιβάτης να χρειάζεται να εισαγάγει την κάρτα του στο μηχάνημα.
Στο μετρό και στον Προαστιακό θα εγκατασταθούν πύλες στο πλαίσιο της μετατροπής του συστήματος σε κλειστό.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια τα οποία είναι υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά θα διαγράφονται. Εγκρίνονται μόνο τα μηνύματα στα οποία εκφράζονται υγιείς απόψεις και προωθείται ουσιαστικός διάλογος.
@ Την νομική ευθύνη των σχολίων την έχουν οι ίδιοι οι σχολιαστές.