Αλλάζουν όλα στις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας, σε σημείο που ο ΟΑΣΑ θα αποκτήσει και… νέο όνομα.
Ο
Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Αθήνας θα μετονομαστεί σε «Συγκοινωνίες
Αθηνών». Επίσης, καταργούνται όλοι οι τύποι εισιτηρίων και τίθεται σε ισχύ ενιαίο εισιτήριο για όλα τα ΜΜΜ, το οποίο θα κοστίζει πλέον 1,2 ευρώ, έναντι 1,4 ευρώ, με μια σημαντική διαφοροποίηση: Αντί 90 λεπτών, θα μειωθεί η χρονική του ισχύ στα 70 λεπτά.
Παράλληλα, σημαντική μείωση, της τάξης του 33%, θα επέλθει και στην τιμή της μηνιαίας κάρτας, για όλα τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς (καταργούνται και εδώ οι διαφορετικές κάρτες), η οποία από 45 ευρώ σήμερα, θα κοστίζει 30 ευρώ από τον ερχόμενο Σεπτέμβριο (15 ευρώ για φοιτητές και όσους δικαιούνται έκπτωσης 50%).
Σε
αυτή την περίπτωση, ωστόσο, σημαντική θα είναι η αύξηση για όσους
χρησιμοποιούν μόνο λεωφορεία και τρολεϊ. Η κάρτα των μέσων αυτών, ύψους
20 ευρώ, καταργείται και πλέον οι χρήστες των οδικών συγκοινωνιών
καλούνται να προμηθευτούν την κάρτα των 30 ευρώ.
Οι
αλλαγές στην τιμολογιακή πολιτική αναμένεται ότι θα έχουν εισπρακτικό
κόστος, το οποίο υπολογίζεται στα 10 εκατ. ετησίως. Παρόλα ταύτα,
θεωρείται ότι θα επέλθει αύξηση της κίνησης, άρα και εσόδων, ελέω της
μείωσης του ενιαίου εισιτηρίου.
Πάντως,
σε 1 χρόνο από τώρα εκτιμάται ότι θα λειτουργεί το σύστημα τηλεματικής
σε λεωφορεία – τρόλεϊ και σε 2 χρόνια το «Αυτόματο Κόμιστρο», σε όλα τα
μέσα. Στο μεσοδιάστημα, σταδιακά θα τοποθετούνται τουρνικέ στα
λεωφορεία.
Από
τα διαθέσιμα στοιχεία, προκύπτει ότι, σε ετήσια βάση, τα Μέσα Μαζικής
Μεταφοράς της πρωτεύουσας μετακινούν ετησίως 636 εκατομμύρια επιβάτες,
ενώ κάθε μέρα έχουν 1 εκατομμύριο μοναδικούς επιβάτες.
metaforespress
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια τα οποία είναι υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά θα διαγράφονται. Εγκρίνονται μόνο τα μηνύματα στα οποία εκφράζονται υγιείς απόψεις και προωθείται ουσιαστικός διάλογος.
@ Την νομική ευθύνη των σχολίων την έχουν οι ίδιοι οι σχολιαστές.