Τετάρτη 21 Μαΐου 2014

Ο κακός χαμός και ... μη χειρότερα!!


Η κατάσταση στο τροχαίο υλικό  είναι τραγική.
Συνεχώς προκύπτουν βλάβες που είτε καθυστερούν ή ακόμα και ακυρώνουν   δρομολόγια.
Τα δρομολόγια Χαλκίδας-Πειραιάς μοιάζουν με ρουλέτα δεν ξέρεις αν θα φθάσεις ή αν θα φθάσεις με  καθυστέρηση στην καλύτερη των περιπτώσεων.


Χθές και προχθές είχαμε προβλήματα με τα ic(AEG) 'Αλλα δρομολόγια έγιναν με μεγάλη καθυστέρηση ή τα ΑΕG επέστρεψαν στο ΜΑΙ ρυμουλκούμενα! 
Στα ΜΑΝ και RAILBUS  είχαμε εξίσου μεγάλα προβλήματα με αποκορύφωμα το 4530 που παρατρίχα να καεί το όχημα !!
Αλλά δεν είναι μόνο αυτό .
Στα  οχήματα που καταφέρνουν και κινούνται έχουμε προβλήματα με
κλιματιστικά,με φωτισμούς ,με τουαλέτες,με κινητήρες,με γεννήτριες, με πόρτες και γενικότερα με έναν ατελείωτο κατάλογο βλαβών διαφορετικών ή επαναλαμβανόμενων.

Στο εκρηκτικό μείγμα έρχονται να προστεθούν  άστοχες αποφάσεις για δρομολόγια με λιγότερες καρότσες σε αρτηριακά δρομολόγια!!
Μονές συνθέσεις στην Χαλκίδα με τον κόσμο να μην χωρά να μπεί μέσα ή στην κυριολεξία να συμπιέζονται σαν σαρδέλες.

Ακόμα και  οι αποφάσεις για τα  προβλήματα που παρουσιάζονται στα δρομολόγια  προκαλούν μεγάλη οργή στο επιβατικό κοινό (όπως να γίνει δρομολόγιο για Χαλκίδα από την Αθήνα και να εγκλωβιστεί μεγάλος όγκος επιβατών στον Πειραιά και όλους τους ενδιάμεσους  σταθμούς !!!)
Ολα αυτά καλούνται να τα αντιμετωπίσουν οι μηχανοδηγοί,οι συνοδοί και οι σταθμάρχες.
Δεν συζητάμε για τους τεχνίτες που απλά έχουν μείνει αποσβολωμένοι να κοιτάνε το τσουνάμι των προβλημάτων .Αποδεκατισμένοι,χωρίς ανταλλακτικά και να μην ξέρουν που να πρωτοπάνε!
Τι να σου κάνουν και αυτοί;
Κάθε ημέρα βγάζουν ανταλλακτικά από το ένα όχημα να τα βάλουν στο άλλο.Έχει καταντήσει βασανιστήριο και για τους ίδιους αυτή η κατάσταση. Κάνουν αγώνα για κρατήσουν όρθιο τον σιδηρόδρομο αλλά πρέπει να δωθεί μία λύση.
(*εκείνοι οι τροχοί πότε θα έρθουν;)

Υπάρχουν υπεύθυνοι για την κατάντια ;

Διαπιστώσαμε επίσης και φιλτράρισμα ειδήσεων στο διαδίκτυο .!!
Δεν θέλουν μερικοί να στεναχωρούν φίλους τους με τις συνεχείς βλάβες του τροχαίου υλικού;
Πάλι θα είναι στην φαντασία μας ότι αυτή η κατάσταση οδηγεί σε αναθέσεις εργασιών σε ''αναδόχους'';
 
Για το θέμα της επάνδρωσης των ic(AEG) που πρώτοι από όλους θέσαμε με αναρτησή μας 
στις 11/5/2014 επάνδρωση α/α ΑΕG  έχουμε γράψει την αποψή μας.

Αυτή είναι η αξιοπιστία που θέλουμε να χτίσουμε και η ποιότητα στην εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού;
Με τις Χαλκίδες να παραμένουν στην Οινόη ,για να παραλάβουν επιβάτες από τα αρτηριακά τρένα  που έρχονται  με καθυστέρηση (20 λεπτών  και βάλε) ή λόγω απόστασης από το προπορευόμενο;Υπάρχει πλέγμα δρομολογίων τελικά ή όχι;Φωτοσήμανση θα μπει ποτέ;
Είναι δυνατόν 100 επιβάτες να φθάνουν με καθυστέρηση μισής ώρας  και πλέον στην Χαλκίδα για να περιμένουν να επιβιβαστούν 3 άτομα με τον ίδιο προορισμό;Ποιός είναι υπεύθυνος για τέτοιες αποφάσεις;
Είμαστε σκληροί με όλους και πολλές φορές μας προσάπτουν διάφορα εντελώς άδικα.Είμαστε με τον σιδηρόδρομο και όχι με το μπάχαλο που επιδιώκουν μερικοί να διατηρούν.
Δεν θα βάλουμε ποτέ τα προβλήματα κάτω από το χαλί και ας μας κριτικάρουν όσο θέλουν.
το blog των μηχανοδηγών
ΜΗΧΑΝΟΔΗΓΟΙ ΤΡΑΙΝΟΣΕ
mixanodigos.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια τα οποία είναι υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά θα διαγράφονται. Εγκρίνονται μόνο τα μηνύματα στα οποία εκφράζονται υγιείς απόψεις και προωθείται ουσιαστικός διάλογος.
@ Την νομική ευθύνη των σχολίων την έχουν οι ίδιοι οι σχολιαστές.