Πέμπτη 10 Απριλίου 2014

Μεγάλη «αγάπη» του υπουργείου Ανάπτυξης με τους Κινέζους.

Τι «αγάπη» είναι αυτή του υπουργείου Ανάπτυξης με τους Κινέζους; Μάλλον, τα στελέχη του διαπίστωσαν ότι με Καταριανούς και λοιπούς δεν «προχωρούν» τα πράγματα, στρέφοντας λοιπόν την προσοχή τους στους Κινέζους, οι οποίοι – αν μη τι άλλο – έχουν και ένα επιτυχημένο success story στον Πειραιά.

Μετά την επίσκεψη στην Ελλάδα πολυμελούς αντιπροσωπείας, από την «Εθνική Επιτροπή Ανάπτυξης και Μεταρρύθμισης της Κίνας (NDRC)», από το υπουργείο Ανάπτυξης έγιναν «γνωστά» τα παρακάτω:  



-Οι Κινέζοι αξιωματούχοι ξεκαθάρισαν ότι δεν ενδιαφέρονται να γίνουν διαχειριστές του συνόλου του ελληνικού σιδηροδρομικού δικτύου, συμμετέχοντας στο διαγωνισμό για την αποκρατικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Ενδιαφέρονται όμως για την ενίσχυση της σιδηροδρομικής υποδομής, κοντά σε λιμάνια με κινεζική παρουσία, όπως για παράδειγμα ο Πειραιάς. Στόχος της ενίσχυσης είναι το δίκτυο να μπορεί να αντέξει, όχι μόνο τη σημερινή κίνηση κινεζικών εμπορευμάτων, αλλά και αυτή που θα υπάρξει έπειτα από πέντε ή και δέκα χρόνια.

Με αυτή την έννοια ενδιαφέρονται να συμμετέχουν σε ένα επενδυτικό σχήμα που θα προχωρήσει στη συμπλήρωση των σχετικών υποδομών, είτε σε σύμπραξη με ντόπιους ιδιώτες, είτε σε σύμπραξη με το Δημόσιο (ΣΔΓΓ).

-Ζήτησαν αλλαγές στη νομοθεσία, ώστε να αξιοποιηθεί το Θριάσιο, όχι μόνο ως εμπορευματικό κέντρο, αλλά και ως χώρος υποδοχής γραμμών συναρμολόγησης, δηλαδή ελαφράς μεταποίησης.

πηγή: metaforespress

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια τα οποία είναι υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά θα διαγράφονται. Εγκρίνονται μόνο τα μηνύματα στα οποία εκφράζονται υγιείς απόψεις και προωθείται ουσιαστικός διάλογος.
@ Την νομική ευθύνη των σχολίων την έχουν οι ίδιοι οι σχολιαστές.