Νέα
δεδομένα, που οδηγούν σε καθυστερήσεις στο σιδηροδρομικό έργο "
Κατασκευή υπολειπομένων έργων υποδομής, επιδομής και σηράγγων για τη νέα
σιδηροδρομική γραμμή Κιάτο - Ροδοδάφνη", προκύπτουν, έπειτα τη
δικαστική προσφυγή κατά της ΜΕΤΚΑ, που είχε αναδειχθεί προσωρινός
ανάδοχος.
Η
κοινοπραξία Άκτωρ-Ιντρακάτ-J&P-Τέρνα κατέθεσε προσωρινά μέτρα
εναντίον του μειοδότη του διαγωνισμού, κάτι που προκαλεί σημαντικές
χρονικές καθυστερήσεις, καθώς το έργο αναμενόταν να υπογραφεί μέσα στο
καλοκαίρι.
Το έργο – σκούπα, το οποίο θα ολοκληρώσει τις υπολειπόμενες εργασίες στο τμήμα Κιάτο - Ροδοδάφνη, προϋπολογισμού 273 εκατ. ευρώ,
δημοπρατήθηκε στο τέλος του προηγούμενου χρόνου. Στο διαγωνισμό
συμμετείχαν οι METKA - ΞΑΝΘΑΚΗΣ ΑΤΕ - ΤHALES με έκπτωση 17,24%, ΑΚΤΩΡ -
ΤΕΡΝΑ - J&P - ΙΝΤΡΑΚΑΤ με έκπτωση 8,5% και ΑΡΧΙΡΟΔΟΝ με έκπτωση
9,5%.
Το
έργο Κιάτο - Ροδοδάφνη, που έχει συμβατική περίοδο κατασκευής δύο έτη
από την υπογραφή της σύμβασης, θα αποτελέσει ένα πολύ σημαντικό βήμα για
ολοκλήρωση του σιδηροδρομικού άξονα Αθήνας - Πάτρας. Με το εν λόγω έργο
πρόκειται να κατασκευαστούν τα έργα που υπολείπονται, από προηγούμενες
εργολαβίες, στο συγκεκριμένο τμήμα.
Ειδικότερα, στο αντικείμενο του έργου περιλαμβάνονται τα εξής:
-
Η κατασκευή των υπολειπόμενων εργασιών για την ολοκλήρωση της
σιδηροδρομικής υποδομής (επιχώματα, ορύγματα, τεχνικά έργα, υδραυλικά
έργα αποστράγγισης και αποχέτευσης, σήραγγες και Κτίρια Εξυπηρέτησης των
σηράγγων),
- Η ολοκλήρωση της αποκατάστασης του παράπλευρου και κάθετου οδικού δικτύου
- Η κατασκευή της σιδηροδρομικής επιδομής
- Η κατασκευή των Η/Μ εγκαταστάσεων εντός των σηράγγων και των κτιρίων εξυπηρέτησής τους.
Το έργο εντάσσεται στο ευρύτερο έργο της κατασκευής της νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής Αθήνας (ΣΚΑ)-Πάτρας και αποσκοπεί:
-στη μείωση του χρόνου διαδρομής της γραμμής Αθήνας-Πάτρας σε 2 ώρες από 3 ώρες 25’, μετά και την ολοκλήρωση των έργων έως τη Πάτρα.
- στην επέκταση του εκσυγχρονισμού του υπάρχοντος δικτύου, καθώς και στην εξασφάλιση της διαλειτουργικότητάς του (ενιαίο εύρος γραμμής), με το, βορείως της Αθήνας, σιδηροδρομικό δίκτυο.
-στη μείωση του χρόνου διαδρομής της γραμμής Αθήνας-Πάτρας σε 2 ώρες από 3 ώρες 25’, μετά και την ολοκλήρωση των έργων έως τη Πάτρα.
- στην επέκταση του εκσυγχρονισμού του υπάρχοντος δικτύου, καθώς και στην εξασφάλιση της διαλειτουργικότητάς του (ενιαίο εύρος γραμμής), με το, βορείως της Αθήνας, σιδηροδρομικό δίκτυο.
METAFORESPRESS
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια τα οποία είναι υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά θα διαγράφονται. Εγκρίνονται μόνο τα μηνύματα στα οποία εκφράζονται υγιείς απόψεις και προωθείται ουσιαστικός διάλογος.
@ Την νομική ευθύνη των σχολίων την έχουν οι ίδιοι οι σχολιαστές.