Τρίτη 15 Απριλίου 2014

Έξι συμμετοχές για τα 25 βαγόνια του Τραμ. Δεν κατέβηκαν Siemens και Alstom.

Με απούσες τις εταιρείες Siemens και Alstom, συνεχίζεται ο διαγωνισμός για την προμήθεια 25 βαγονιών του Τραμ, ύψους 60,25 εκατ. ευρώ. Στο διαγωνισμό κατέθεσαν προσφορές οιεξής έξι εταιρείες: Stadler από Αυστρία, Pesa και Solaris από Πολωνία, Skoda από Τσεχία, CAF από Ισπανία και Γαλλία και CNR από


Κίνα (δεν κατέβηκαν οι εταιρείες Siemens, Alstom και Bombardier, αν και είχαν εκδηλώσει αρχικό ενδιαφέρον). Σύμφωνα με την προκήρυξη, η προμήθεια των συρμών θα πρέπει να ολοκληρωθεί σε διάστημα 940 ημερών (31,5 μήνες).
Εφόσον δεν υπάρξουν καθυστερήσεις, εξαιτίας ενστάσεων στη διαγωνιστική διαδικασία, ο ανάδοχος θα προκύψει σε 4 μήνες και, όπως υπολογίζεται, οι νέοι συρμοί τραμ θα παραδοθούν περίπου στα μέσα του 2016.  
Η Αττικό Μετρό, στις προδιαγραφές των νέων οχημάτων, έθεσε υψηλά στάνταρ, τόσο σε ενεργειακή απόδοση και οικονομία, όσο και σε επίπεδο αισθητικής και λειτουργικότητας. Τα νέα βαγόνια θα είναι πλήρως κλιματιζόμενα, θα διαθέτουν οθόνες πληροφόρησης, τηλεματική, ενώ θα έχουν το ίδιο μήκος με τους σημερινούς συρμούς, η προμήθεια των οποίων έγινε με βάση τον σχεδιασμό των στάσεων.
Οι νέοι συρμοί θα καλύψουν τις ανάγκες που θα δημιουργηθούν από την επέκταση του τραμ στον Πειραιά, την Αργυρούπολη, αλλά και το κέντρο της Αθήνας, στο πλαίσιο των προγραμματιζόμενων αναπλάσεων του κέντρου της πόλης.  
Υπενθυμίζεται ότι η προμήθεια των συρμών χρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης, καθώς και πόρους του ΠΕΠ Αττικής 2007-2013. 
Φώτης Φωτεινός 
πηγή: metaforespress

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια τα οποία είναι υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά θα διαγράφονται. Εγκρίνονται μόνο τα μηνύματα στα οποία εκφράζονται υγιείς απόψεις και προωθείται ουσιαστικός διάλογος.
@ Την νομική ευθύνη των σχολίων την έχουν οι ίδιοι οι σχολιαστές.