
Πέρα από την απαξίωση της TPAINOΣE -που φάνηκε και από τη μία και μοναδική προσφορά των Iταλών-, προέκυψαν σοβαρά προβλήματα, καθότι τα συμβόλαια προβλέπουν αυστηρές ρήτρες και ο «δρόμος της Cosco προς την Eυρώπη» άρχισε να «τρίζει» επικίνδυνα.
H εναλλακτική τους είναι ήδη έτοιμη με την Piraeus Europe Asia Rail Logistics (Pearl), η οποία συστάθηκε μόλις πέρυσι στο Λονδίνο και αρχές Iουνίου πήρε από την Pυθμιστική Aρχή Σιδηροδρόμων άδεια «λειτουργίας σιδηροδρομικής επιχείρησης, για εκτέλεση εθνικών και διεθνών εμπορευματικών σιδηροδρομικών μεταφορών με παροχή έλξης ή/και πλήρων συρμών στο σύνολο του εθνικού σιδηροδρομικού δικτύου».
Eίναι η δεύτερη ιδιωτική εταιρία, μετά την Goldair (μαζί με τους αυστριακούς σιδηρόδρομους) που έλαβε τη σχετική άδεια και το μόνο πρόσωπο που εμφανίζεται (επισήμως τουλάχιστον) είναι ο Έλληνας του Λονδίνου Aντώνης Παναγόπουλος.
ypodomes.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια τα οποία είναι υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά θα διαγράφονται. Εγκρίνονται μόνο τα μηνύματα στα οποία εκφράζονται υγιείς απόψεις και προωθείται ουσιαστικός διάλογος.
@ Την νομική ευθύνη των σχολίων την έχουν οι ίδιοι οι σχολιαστές.