ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΜΗΧΑΝΟΔΗΓΩΝ
Κάτω από το πρίσμα της Νέας εποχής και τα σιδηροδρομικά δρώμενα (ελληνικά-ευρωπαϊκά), δημιουργήθηκε ένας νέος συνδυασμός χωρίς
κομματικές αγκυλώσεις.ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΜΗΧΑΝΟΔΗΓΩΝ – ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΑΞΙΩΝ
Εμείς οι Μηχανοδηγοί ως μέρος του κόσμου της μισθωτής εργασίας επιβάλλεται να πορευτούμε μέσα από το συνδικαλιστικό μας όργανο την Π.Ε.Π.Ε. συνδιαμορφώνοντας ένα καλύτερο, ασφαλέστερο και ευοίωνο εργασιακό περιβάλλον, κοιτώντας το μέλλον μαθαίνοντας από τα λάθη του παρελθόντος για μην είμαστε αναγκασμένοι να τα επαναλάβουμε. Εξυπηρετώντας τα συμφέροντα των Μηχανοδηγών - Σιδηροδρομικών που αποτελούν την αλυσίδα για την εύρυθμη λειτουργία του σιδηροδρόμου.
Η συμμετοχή του σωματείου μας στην A.L.E. αποτελεί για όλους εμάς διαχρονική αλλά και πάγια θέση στηρίζοντας την αναβάθμιση του θεσμοθετημένου ρόλου της. Η A.L.E. θα πρέπει να συμμετέχει ως ρυθμιστής στα Ευρωπαϊκά όργανα που λειτουργούν στα πλαίσια των οργανισμών και στα κέντρα αποφάσεων για τα σιδηροδρομικά τεκταινόμενα.
Χωρίς δεύτερη σκέψη η Συμμαχία Μηχανοδηγών – Αξιών θα ενεργήσει με γνώμονα τα συμφέροντα του κλάδου προβάλλοντας μία δυναμική για ένα καινοτόμο συνδικαλιστικό κίνημα όλων των βαθμίδων.
ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ – ΔΡΑΣΗ – ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗ
ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ
· Προσλήψεις μηχανοδηγών στοχεύοντας στην πενθήμερη εργασία.
· Συνεχή εκπαίδευση – κατάρτιση μέσα από επιμορφωτικά σεμινάρια των μηχανοδηγών (ευρωπαϊκές οδηγίες, τροχαίο υλικό, νέες τεχνολογίες). Εκπαίδευση – Πιστοποίηση του συνόλου των Μηχανοδηγών, σε όλο το τροχαίο υλικό που δραστηριοποιείται ανά μηχανοστάσιο.
· Κανόνες στο προγραμματισμό και στην εργασία. Σεβασμό στην συλλογικότητα αλλά και στην ιδιαιτερότητα. Σεβασμό στον παλιό αλλά και στον νέο μηχανοδηγό. Ίσες ευκαιρίες για όλους. Έλεγχος ανά 3μηνο για την κοινωνική και οικονομική ισοκατανομή μέσα από διαπαραταξιακή επιτροπή Βορείου & Νοτίου Ελλάδος.
· Άμεση βελτίωση των χώρων εργασίας προσωπικού Έλξης. Μηχανοστάσια με ανθρωποκεντρικό και εργοκεντρικό χαρακτήρα. Ασφαλή μετάβαση των εργαζομένων στους χώρους εγκαταστάσεων. Βελτίωση αιθουσών αναμονής - κυλικεία στα κεντρικά μηχανοστάσια – ατομικά ερμάρια, αποδυτήρια για όλους. Θάλαμοι οδήγησης: καθαριότητα, καθίσματα, στεγανοποιήσεις, απολυμάνσεις. Άμεση τοποθέτηση Α/C στο τρενάκι του Πηλίου.
· Συμμετοχή της Π.Ε.Π.Ε. στην επιλογή της υπηρεσιακής ενδυμασίας – ΜΑΠ (μέσα ατομικής προστασίας).
· Υπηρεσιακά κινητά τηλέφωνα στους νέους συνάδελφους μηχανοδηγούς (άμεσα).
· Διαπαραταξιακή συμμετοχή της Π.Ε.Π.Ε. στην A.L.E..
· Επέκταση Εκπαίδευσης ατμηλάτου Μηχανοδηγών Τραινοσέ.
· Επίδομα ισχύος μηχανοδηγών.
· Τύπου κλιμακίου σε υπηρεσίες του Μ.Α.Ι στον προαστιακό από αεροδρόμιο.
· Οχτάωρη βάρδια στον Σ.Σ. Οινόης.
Συλλογική Σύμβαση Εργασίας
· Άμεση κατάργηση παγώματος κλιμακίων και πλαφόν οικογενειακών επιδομάτων που δημιουργούν μηχανοδηγούς πολλών ταχυτήτων.
· Κατάργηση του κατάπτυστου όρου «δεν καταβάλλεται , δεν αναζητείται» (ΣΣΕ 2020-2022).
· Εξορθολογισμός μισθολογικών κλιμακίων + κλιμάκιο 40 και άνω.
· Αναγνώριση προϋπηρεσίας εκτός Τραινοσε.
· Αύξηση χιλιομετρικής αποζημίωσης.
· Καταβολή αμοιβών εκπαιδευτών – εξεταστών σε μηνιαία βάση.
· Καταβολή Μ.Ο.Δ.Α (Μέσος Όρος Δευτερευουσών Απολαβών) για τους εκτός κυρίων καθηκόντων μηχανοδηγούς (υιοθέτηση και από τις άλλες εταιρίες).
· Πληρωμή στρατιωτικής θητείας για τους Μηχανοδηγούς που βγαίνουν εκτός κυρίων καθηκόντων ώστε να αποτελεί βάση για θεμελίωση – κατοχύρωση συνταξιοδότησης.
· Χιλιομετρική αποζημίωση των ΜΕΚ (tutors).
· Οι δόκιμοι μηχανοδηγοί να προσλαμβάνονται με μισθό 800 ευρώ μέχρι τη λήψη άδειας (ένταξη νέων μηχανοδηγών στη συλλογική σύμβαση εργασίας μετά τη λήψη άδειας).
· Προσλήψεις στην εταιρία με μοριοδότηση των τέκνων των ενεργών εργαζομένων – Άμεση πρόσληψη τέκνων των παθών εργαζομένων εν υπηρεσία.
· Κάρτες Ο.Α.Σ.Θ – Μετακίνηση με εταιρικό αυτοκίνητο στα πλαίσια της νομοθεσίας. Εναλλακτικά: πληρωμή χρήσης ταξί από την εταιρία – εξοδολόγιο.
· Θεσμοθέτηση εκτάκτων προκαταβολών σε όλες τις εταιρίες που απασχολούν μηχανοδηγούς.
· Αύξηση χρηματικής συμμετοχής της ΤΡΑΙΝΟΣΕ μέσω συνεταιρισμού ΟΣΕ. Ένταξη των νέων σιδηροδρομικών εταιριών στο συνεταιρισμό.
ΥΠΟΔΟΜΗ
Συνεργασία με τα άλλα σωματεία για την κατάσταση της υποδομής με συνεχής παρεμβάσεις για τον σχεδιασμό και τη βελτίωση αυτής.
· Ανάταξη φωτοσήμανσης δικτύου.
· E.T.C.S. (Χρονοδιάγραμμα ενεργοποίησης του συστήματος).
· G.S.M.R. (Χρονοδιάγραμμα ενεργοποίησης του συστήματος).
· Αποκατάσταση φθορών – βλαβών στους σταθμούς του δικτύου , τοποθέτηση καθρεπτών στις αποβάθρες για τους μηχανοδηγούς.
· Συνεχής καθαρισμός βλάστησης δικτύου.
· Ανάταξη γραμμών εντός του επιβατικού σταθμού Θεσσαλονίκης – Αναβάθμιση σταθμού.
· Κατάσταση γραμμών – εγκαταστάσεων. Διαλογής Θεσσαλονίκης – Παλιός σταθμός.
· Περίφραξη γραμμών (άμεσα πλησίον των καταυλισμών)
· Άμεση επέκταση ηλεκτροκίνησης Σ.Σ. Α.Ι.Ρ προς την παλαιά στάση και γραμμών Μηχανοστασίου.
· Επαναλειτουργία Σ.Σ. Εδέσσης.
Συναδέλφισσες και Συνάδελφοι,
Από την πρώτη στιγμή επιλέξαμε να λέμε την αλήθεια στους Μηχανοδηγούς για όλα τα ζητήματα που αφορούν τον κλάδο μας. Χωρίς να προτάσσουμε μικροπολιτικά & κομματικά οφέλη.
Σκοπός μας είναι να είμαστε η εγγυήτρια δύναμη & μια ισχυρή φωνή με μόνο γνώμονά και επίκεντρο τον Μηχανοδηγό. Δύναμή μας όλοι Εσείς που καλείστε να στηρίξετε το ψηφοδέλτιο υπέρβασης, αλλά και ανανέωσης της ΣΥΜΜΑΧΙΑΣ ΜΗΧΑΝΟΔΗΓΩΝ της ΣΥΜΜΑΧΙΑΣ των ΑΞΙΩN
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια τα οποία είναι υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά θα διαγράφονται. Εγκρίνονται μόνο τα μηνύματα στα οποία εκφράζονται υγιείς απόψεις και προωθείται ουσιαστικός διάλογος.
@ Την νομική ευθύνη των σχολίων την έχουν οι ίδιοι οι σχολιαστές.