Το επιβατικό κοινό ακόμα και έτσι προτιμάει το τρένο για να μετακινηθεί. Εμείς επιμένουμε ότι το τρένο μπορεί να πάει ΤΩΡΑ στα Άνω Λιόσια και όχι από τον Δεκέμβριο.
Σήμερα Δευτέρα 31 Ιουλίου η πρώτη εργάσιμη μέρα που εφαρμόστηκαν οι αλλαγές στα δρομολόγια του Προαστιακού.
Όπως ήταν αναμενόμενο η περικοπή του ενός δρομολογίου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ προς Αεροδρόμιο με την ταυτόχρονη αλλαγή πορείας του τρίτου έφερε αναστάτωση στην καθημερινότητα των επιβατών. Το Παράπονο Φυλής από την πρώτη στιγμή που δημοσιοποιήθηκε το θέμα το παρακολουθεί από κοντά. Έτσι και σήμερα βρεθήκαμε εκεί για να καταγράψουμε τις πρώτες αντιδράσεις του επιβατικού κοινού. Οι περισσότεροι επιβάτες ήταν ενημερωμένοι για τις επικείμενες αλλαγές και δημιουργήθηκε το αδιαχώρητο στα δρομολόγια του Προαστιακού των 00:02 για Αθήνα. Τα δύο πούλμαν που είχαν αναχώρηση στο 00:15 για Νερατζιώτισσα έφευγαν μισοάδεια μιας και οι περισσότεροι προτιμούσαν το τρένο για την μετακίνησή τους. Από πλευράς της διοίκησης του Δήμου Φυλής είδαμε ότι είχαν σε ετοιμότητα το
πούλμαν που διαθέτουν για να χρησιμοποιηθεί αν χρειαστεί. Στο χώρο βρισκόταν από το πρωί ο αντιδήμαρχοςΜιχάλης Οικονομάκης που μαζί με το Χρήστο Παππού είχαν πάρει μέρος στις συζητήσεις με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Επίσης είδαμε τη δημοτική αστυνομία να κρατάει καθαρό το πάρκινγκ μπροστά από το σταθμό για να έχουν χώρο στάθμευσης τα πούλμαν της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και υπαλλήλους του Δήμου Φυλής που ενημέρωναν το κόσμο για τις αλλαγές των δρομολογίων. Από την πλευρά της και η ΤΡΑΙΝΟΣΕ είχε υπαλλήλους που εξηγούσαν στο κόσμο τις αλλαγές των δρομολογίων ενώ λίγο αργότερα ήρθε και ο υπεύθυνος δρομολογίωνγια να δει από κοντά όλες τις αλλαγές πως πάνε.
Η δημοσιοποίηση του θέματος δεν έπιασε ούτε τη διοίκηση του Δήμου Φυλής αλλά ούτε και τους επιβάτες στον "ύπνο", όπως έγινε στις αρχές του 2012 και στα μέσα του 2012 και με τις κινήσεις που έκαναν παράλληλα με τη διοίκηση του δήμου ανάγκασαν την ΤΡΑΙΝΟΣΕ να δρομολογήσει τα πούλμαν.
Θα συνεχίσουμε σε αμέσως επόμενο άρθρο με τις ανησυχίες και τα προβλήματα των επιβατών.
Σήμερα Δευτέρα 31 Ιουλίου η πρώτη εργάσιμη μέρα που εφαρμόστηκαν οι αλλαγές στα δρομολόγια του Προαστιακού.
Όπως ήταν αναμενόμενο η περικοπή του ενός δρομολογίου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ προς Αεροδρόμιο με την ταυτόχρονη αλλαγή πορείας του τρίτου έφερε αναστάτωση στην καθημερινότητα των επιβατών. Το Παράπονο Φυλής από την πρώτη στιγμή που δημοσιοποιήθηκε το θέμα το παρακολουθεί από κοντά. Έτσι και σήμερα βρεθήκαμε εκεί για να καταγράψουμε τις πρώτες αντιδράσεις του επιβατικού κοινού. Οι περισσότεροι επιβάτες ήταν ενημερωμένοι για τις επικείμενες αλλαγές και δημιουργήθηκε το αδιαχώρητο στα δρομολόγια του Προαστιακού των 00:02 για Αθήνα. Τα δύο πούλμαν που είχαν αναχώρηση στο 00:15 για Νερατζιώτισσα έφευγαν μισοάδεια μιας και οι περισσότεροι προτιμούσαν το τρένο για την μετακίνησή τους. Από πλευράς της διοίκησης του Δήμου Φυλής είδαμε ότι είχαν σε ετοιμότητα το
πούλμαν που διαθέτουν για να χρησιμοποιηθεί αν χρειαστεί. Στο χώρο βρισκόταν από το πρωί ο αντιδήμαρχοςΜιχάλης Οικονομάκης που μαζί με το Χρήστο Παππού είχαν πάρει μέρος στις συζητήσεις με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Επίσης είδαμε τη δημοτική αστυνομία να κρατάει καθαρό το πάρκινγκ μπροστά από το σταθμό για να έχουν χώρο στάθμευσης τα πούλμαν της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και υπαλλήλους του Δήμου Φυλής που ενημέρωναν το κόσμο για τις αλλαγές των δρομολογίων. Από την πλευρά της και η ΤΡΑΙΝΟΣΕ είχε υπαλλήλους που εξηγούσαν στο κόσμο τις αλλαγές των δρομολογίων ενώ λίγο αργότερα ήρθε και ο υπεύθυνος δρομολογίωνγια να δει από κοντά όλες τις αλλαγές πως πάνε.
Η δημοσιοποίηση του θέματος δεν έπιασε ούτε τη διοίκηση του Δήμου Φυλής αλλά ούτε και τους επιβάτες στον "ύπνο", όπως έγινε στις αρχές του 2012 και στα μέσα του 2012 και με τις κινήσεις που έκαναν παράλληλα με τη διοίκηση του δήμου ανάγκασαν την ΤΡΑΙΝΟΣΕ να δρομολογήσει τα πούλμαν.
Θα συνεχίσουμε σε αμέσως επόμενο άρθρο με τις ανησυχίες και τα προβλήματα των επιβατών.
paraponofylis.gr
Μου κάνει εντύπωση το γεγονός ότι η τραινοσε κινητοποιείται άμεσα για ένα σταθμό (Άνω Λιόσια) του οποίου ολοι οι επιβάτες έχουν μηνιαίες κάρτες ή εισιτήρια ΟΑΣΑ άρα η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει μηδενικό ποσοστό, ενώ αντίθετα αφήνει στη μοίρα τους άλλους σταθμούς χωρίς τραίνα όπου οι εισπράξεις των εισιτηρίων είναι αποκλειστικά της τραινοσε.
ΑπάντησηΔιαγραφή