Δευτέρα 31 Αυγούστου 2015

Προτάσεις για τον ΓΕΝΙΚΟ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ από την συνδικαλιστική παράταξη ΕΣΑΣ - ΤΡΑΙΝΟΣΕ

ΑΘΗΝΑ 28/8/2015 

ΠΡΟΣ: 1) ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ 2) ΠΕΠ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Καταθέτουμε τρεις προτάσεις για τον ΓΚΚ. 

ΠΡΟΤΑΣΗ 1: το προσωπικό κίνησης και ελέγχου αμαξοστοιχιών να κατονομάζεται ξεκάθαρα και η συμμετοχή του να καταγράφεται στην κυκλοφορία στις ειδικές περιπτώσεις κανόνων ασφαλείας στον
ΓΚΚ. 

ΠΡΟΤΑΣΗ 2: επειδή τα συμβάντα διάσπασης και εκτροχιασμού των εμπορικών αμαξοστοιχιών πληθαίνουν με το συμβάν στην σήραγγα των Τεμπών και άλλα συμβάντα που δεν έχουν δει το φως της δημοσιότητας και εγκυμονούν κινδύνους για επιβατικές αμαξοστοιχίες επί του δικτύου προσωπικό και επιβάτες και ζημιές μεγάλης αξίας τροχαίου υλικού, εμπορευμάτων και υποδομής, προτείνουμε: να καταργηθούν οι Τ αμαξοστοιχίες και να επανδρωθούν με προσωπικό κίνησης και ελέγχου αμαξοστοιχιών σε ειδικά διαμορφωμένα και μονωμένα οχήματα επί ουράς (σκευοφόρο), εξοπλισμένα με χιλιομετρικές ενδείξεις, πέδη ανάγκης, τα προβλεπόμενα εφόδια και πλαγιομετωπικούς υαλοπίνακες για την ορατότητα και την ελαχιστοποίηση των παραπάνω σοβαρών συμβάντων έως ότου ολοκληρωθεί και εκσυγχρονιστεί το δίκτυο υποδομής. 

ΠΡΟΤΑΣΗ 3: οι επιβατικές αμαξοστοιχίες να επανδρώνονται σωστά από το προσωπικό κίνησης και ελέγχου αμαξοστοιχιών τουλάχιστον με 2 πιστοποιημένους υπαλλήλους λόγω αυξημένης επιβατικής κίνησης όπως προβλέπεται από την κοινοτική οδηγία ηλεκτροκίνησης και σηράγγων όπου διέρχονται αμαξοστοιχίες. 

 ΕΝΩΤΙΚΗ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ - ΤΡΑΙΝΟΣΕ

α

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια τα οποία είναι υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά θα διαγράφονται. Εγκρίνονται μόνο τα μηνύματα στα οποία εκφράζονται υγιείς απόψεις και προωθείται ουσιαστικός διάλογος.
@ Την νομική ευθύνη των σχολίων την έχουν οι ίδιοι οι σχολιαστές.