Τετάρτη 19 Φεβρουαρίου 2020

Αχαΐα: Σήμα εκκίνησης δρομολογίων του τρένου από Σπηλιόπουλο - Το εισιτήριο Πάτρα-Αχαγιά

Αχαΐα: Σήμα εκκίνησης δρομολογίων του τρένου από Σπηλιόπουλο - Το εισιτήριο Πάτρα-Αχαγιά Σήμα για την έναρξη, από τα επόμενα 24ωρα, του προαστιακού για την Κάτω Αχαΐα έδωσε χθες, μέσω της "Π" ο πρόεδρος του ΟΣΕ Κώστας Σπηλιόπουλος, επισημαίνοντας ότι ρυθμίστηκαν όλες οι λεπτομέρειες και η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ανακοινώνει την έναρξη της νέα γραμμής. Χωρίς συγκεκριμένη ημερομηνία ακόμα, πάντως.
Την ίδια στιγμή ενισχύονται οι φωνές που ζητούν πιο οικονομικό εισιτήριο.
Για την έναρξη των δρομολογίων, τελευταίες εκκρεμότητες ήσαν, σύμφωνα με τελευταία ανακοίνωση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η ηλεκτροδότηση του σταθμού της Κάτω Αχαΐας και η σύνδεση με το δίκτυο για τη έκδοση των εισιτηρίων.
Με αφορμή τη σχετική καθυστέρηση, ο τεχνικός τομέας του ΟΣΕ βρήκε την ευκαιρία να προχωρήσει σε περαιτέρω βελτιώσεις στους χώρους των σταθμών, με έμφαση τον Αγιο Ανδρέα στην Πάτρα και την Κάτω Αχαΐα.
Ηδη, από το βράδυ του Σαββάτου, ο χώρος του ΟΣΕ στον Αγιο Ανδρέα έχει ηλεκτροφωτιστεί, έχουν διαμορφωθεί διάδρομοι πρόσβασης, εσωτερικά και εξωτερικά, με ράμπες για ΑμΕΑ ενώ τοποθετήθηκαν και χημικές τουαλέτες.
Στον καθαρισμό του σταθμού στον Αγιο Ανδρέα συμμετείχε και συνεργείο από τον τομέα Καθαριότητας του Δήμου της Πάτρας ενώ και στην Κάτω Αχαΐα, η δημοτική αρχή μετείχε στον καλλωπισμό του σιδηροδρομικού σταθμού.
Τόσο ο δήμαρχος Κάτω Αχαΐας κ. Μυλωνάς, μέσω της «Π», όσο και κύκλοι του δημάρχου της Πάτρας κ. Πελετίδη, επεσήμαναν ότι ο ΟΣΕ άφησε πολλές εκκρεμότητες για την τελευταία ώρα. Οσον αφορά στον ΟΣΕ, διευκρινίστηκε ότι, εδώ και χρόνια, είχε ενημερώσει ότι αδυνατεί να συντηρήσει την παλαιά γραμμή στο σύνολό της, λόγω έλλειψης προσωπικού και μέσων.
ΑΚΡΙΒΟ ΤΟ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ
Σε ανακοίνωσή του ο Σύλλογος Τριτέκνων Δυτικής Αχαΐας «Δυμαίοι» κοινοποιεί επιστολή στον ΟΣΕ και την ΤΡΑΙΝΟΣΕ στην οποία διαπιστώνει πως «το κόμιστρο του εισιτηρίου Πάτρα- Κάτω Αχαΐα, είναι δυσανάλογα ακριβό (2,40 ευρώ) σε σχέση με το δρομολόγιο Πάτρα - Αγ. Βασίλειος (1,20 ευρώ)» υπενθυμίζοντας πως «κάτοικοι της Δυτικής Αχαΐας ως επί το πλείστον προερχόμενοι από αγροτο-κτηνοτροφικό και εργατικό κόσμο, θα δυσκολευτούν πολύ να υποστηρίξουν το νέο μέσο». Οι Τρίτεκνοι ζητούν να συμπεριληφθούν στις κατηγορίες που δικαιούνται μειωμένο εισιτήριο.

ΣΠΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ-ΒΟΥΡΔΑΣ
«Κλείσαμε όλες τις εκκρεμότητες και πλέον απομένει μόνο η ανακοίνωση της ημερομηνίας έναρξης» τόνισε στην «Π» ο Αχαιός πρόεδρος του ΟΣΕ Κώστας Σπηλιόπουλος. Κύκλοι του ΟΣΕ σχολίαζαν χθες και ανάρτηση του πρώην γ.γ. Υποδομών Θάνου Βούρδα ο οποίος άφησε αιχμές, σε πρώην διοικήσεις, για τον τρόπο με τον οποίο έγιναν μελέτες και διαγωνισμοί για συντήρηση γραμμής - τροχαίου υλικού και την καθυστέρηση του έργου, προς την Κάτω Αχαΐα, την περίοδο 2016-2018. Στην παρέμβασή του αυτή, ο κ. Βούρδας, συνέδεσε τη βιωσιμότητα των έργων για την επανάχρηση και αξιοποίηση του δικτύου σε Δυτική Ελλάδα και Πελοπόννησο, στην ετοιμότητα του ΟΣΕ «για την ύπαρξη μετρικού (παλαιότερου) τροχαίου υλικού ικανού να εξυπηρετήσει τη γραμμή» και σοβαρότερο σχέδιο αναδιοργάνωσης στο Μηχανοστάσιο των παλαιών μετρικών συρμών.

pelop.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια τα οποία είναι υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά θα διαγράφονται. Εγκρίνονται μόνο τα μηνύματα στα οποία εκφράζονται υγιείς απόψεις και προωθείται ουσιαστικός διάλογος.
@ Την νομική ευθύνη των σχολίων την έχουν οι ίδιοι οι σχολιαστές.