Παρασκευή 16 Νοεμβρίου 2018

Από «μνηστήρας» της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ανταγωνιστής της ΤΡΑΙΝΟΣΕ η ρουμάνικη GFR

Πριν από κάποια χρόνια, οι Ρουμάνοι της Grup Feroviar Roman είχαν εκδηλώσει αρχικό ενδιαφέρον για την εξαγορά της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Τώρα, εμφανίζονται διατεθειμένοι να την
ανταγωνιστούν.
Του Φώτη Φωτεινού 
Η ιδιωτική ρουμανική εταιρεία, η οποία διαθέτει ευρωπαϊκή άδεια για εμπορευματικές μεταφορές, κατέθεσε τα σχετικά δικαιολογητικά στην Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων, ώστε να ξεκινήσει τη δραστηριοποίησή της στην Ελλάδα.
Παράλληλα, δημοσίευσε προκήρυξη για την πρόσληψη 6 μηχανοδηγών για την κάλυψη επιχειρησιακών αναγκών.
Το metaforespress.gr συνομίλησε με τον Έλληνα αντιπρόσωπο της ρουμανικής εταιρείας, η οποία έχει έδρα στον Πειραιά, ο οποίος δήλωσε τα ακόλουθα:
«Επιδίωξή μας είναι η διεξαγωγή 3 εμπορευματικών δρομολογίων την εβδομάδα, μεταφέροντας – μεταξύ άλλων – κοντέινερ και ξηρό φορτίο από το λιμάνι του Πειραιά προς την Κεντρική Ευρώπη.
Γενικότερα, μας ενδιαφέρει ότι γίνεται εξαγωγή από την Ελλάδα προς την Κεντρική Ευρώπη.
Η GFR διαθέτει παρουσία σχεδόν σε όλη την Ευρώπη, έχοντας στο δυναμικό της 400 λοκομοτίβες και 14.000 βαγόνια».
Σε ακόλουθη ερώτηση ότι, πέρα από την GFR, η οποία ανήκει στον όμιλο Grampet, η ΡΑΣ έχει δεχθεί αίτημα για τη διεξαγωγή δρομολογίων και από μια άλλη ρουμανική εταιρεία, την TEF LOGISTICA FEROVIARA S.R.L., το ίδιο στέλεχος αποσαφήνισε ότι πρόκειται για θυγατρική εταιρεία του ίδιου ομίλου.
Όπως αναφέρουν στελέχη της σιδηροδρομικής αγοράς, «είναι εμφανές ότι, με την ολοκλήρωση του βασικού σιδηροδρομικού δικτύου, οι εμπορευματικές σιδηροδρομικές μεταφορές πρόκειται να γνωρίσουν αξιοσημείωτη ανάπτυξη».
Πέρα από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, δρομολόγια με δικές της μηχανές ξεκίνησε η Rail Cargo Logistics Goldair και ετοιμάζεται η Pearl.
Η προκήρυξη της GFR για τους 6 μηχανοδηγούς
Η εταιρία GRUP FEROVIAR ROMAN S.A (GREEK BRANCH) προτίθεται να προχωρήσει στην πρόσληψη 6 υπαλλήλων, προκειμένου αυτοί να εκπαιδευτούν ως μηχανοδηγοί, για την κάλυψη των επιχειρησιακών της αναγκών.
Οι ενδιαφερόμενοι που επιθυμούν την πρόσληψή τους, θα πρέπει να διαθέτουν τα παρακάτω τυπικά προσόντα:
1. Κάτοχοι πτυχίου Πανεπιστημιακής ή Τεχνολογικής εκπαίδευσης της ημεδαπής ή της αλλοδαπής, ή πτυχίου τεχνικής κατεύθυνσης, ή απολυτηρίου μέσης εκπαίδευσης τεχνικής κατεύθυνσης.
2. Οι άρρενες υποψήφιοι, να έχουν εκπληρώσει τις στρατιωτικές τους υποχρεώσεις ή να έχουν νόμιμη απαλλαγή από αυτές (εφόσον προεπιλεγούν για συνέντευξη, θα πρέπει να προσκομίσουν το ανάλογο Πιστοποιητικό Στρατολογίας).
3. Να είναι γεννηθέντες ή γεννηθείσες μετά την 31/12/1988.
4. Να είναι κάτοχοι πτυχίου γνώσης της αγγλικής γλώσσας από αναγνωρισμένο φορέα, επιπέδου τουλάχιστο Β2. Για αλλοδαπούς υποψηφίους, απαιτείται να είναι κάτοχοι πτυχίου γνώσης της ελληνικής γλώσσας από αναγνωρισμένο φορέα, επιπέδου τουλάχιστο Β1.
5. Να είναι κάτοχοι διπλώματος οδήγησης τουλάχιστον κατηγορίας Β.
6. Να διαθέτουν γνώση χειρισμού Η/Υ, σουίτας γραφείου Office (Word, Excel) και Internet.
Η διάρκεια υποβολής των αιτήσεων (απαιτείται μόνον η υποβολή βιογραφικού του/της υποψηφίου σε μορφή αρχείου τύπου pdf και στην Αγγλική γλώσσα), αρχίζει στις 30 Νοεμβρίου 2018, ημέρα Παρασκευή και θα λήξει στις 14 Δεκεμβρίου 2018, ημέρα Παρασκευή.
Η υποβολή των παραπάνω βιογραφικών θα γίνεται δεκτή στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: Gfrgreece@gmail.com
Στο ηλεκτρονικό μήνυμα με το οποίο οι ενδιαφερόμενοι θα αποστείλουν το βιογραφικό τους, να αναγραφεί η επιθυμία τους για ανάληψη υπηρεσίας με έδρα, μετά την επιτυχή αποφοίτησή τους από τη σχολή μηχανοδηγών, σε μία ή και στις δύο από τις παρακάτω επιλογές:
Α. Αθήνα – Πειραιάς
Β. Θεσσαλονίκη
Όσοι προεπιλεγούν, θα ενημερωθούν από το τμήμα προσωπικού της εταιρείας και θα κληθούν για προσωπική συνέντευξη στην έδρα της στον Πειραιά, η οποία προγραμματίζεται να υλοποιηθεί εντός του 2ου δεκαημέρου Δεκεμβρίου 2018.
metaforespress.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια τα οποία είναι υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά θα διαγράφονται. Εγκρίνονται μόνο τα μηνύματα στα οποία εκφράζονται υγιείς απόψεις και προωθείται ουσιαστικός διάλογος.
@ Την νομική ευθύνη των σχολίων την έχουν οι ίδιοι οι σχολιαστές.