Τετάρτη 14 Νοεμβρίου 2018

Το σιδηροδρομικό έργο θα «εκτοξευτεί», ανέφερε η πρόεδρος της ΡΑΣ στη Βουλή

«Υπάρχει έντονο και αυξημένο επενδυτικό ενδιαφέρον. Βρισκόμαστε σε μια ιστορική συγκυρία και σε μερικά χρόνια το σιδηροδρομικό έργο θα εκτοξευθεί», διαβεβαίωσε η
πρόεδρος της Ρυθμιστικής Αρχής Σιδηροδρόμων Ιωάννα Τσιαπαρίκου, παρουσιάζοντας στην Επιτροπή Θεσμών της Βουλής τα πεπραγμένα της Αρχής για την περίοδο 2014-2017, σύμφωνα με το ΑΜΠΕ.
“Προτεραιότητα για την Αρχή είναι ένα ολοκληρωμένο εθνικό στρατηγικό σχέδιο, με διακρατικές συμφωνίες και με στόχο τις διασυνδέσεις του σιδηροδρομικού δικτύου με τα λιμάνια της χώρας για τη διευκόλυνση των μεταφορών.
Υπάρχει έντονο επενδυτικό ενδιαφέρον, κερδίζει συνεχώς έδαφος και αναμένεται να αυξηθεί σημαντικά το επόμενο διάστημα”, επισήμανε η πρόεδρος της ΡΑΣ.
Απαντώντας σε ερώτηση βουλευτών σχετικά με τη σύμβαση για το Θριάσιο Πεδίο, η κ. Τσιαπαρίκου, αφού διευκρίνισε ότι δεν είναι αρμοδιότητα της ΡΑΣ, τόνισε ότι είναι σημαντικό να δοθεί δυνατότητα να δημιουργηθούν μεγάλα εμπορευματικά κέντρα.
“Είναι εφικτή η ολοκλήρωση του έργου της επέκτασης του σιδηροδρομικού δικτύου με ασφαλείς όρους, αξιοπρεπείς συνθήκες και ίσους όρους πρόσβασης στην αγορά, θα δημιουργήσει και μεγάλο επενδυτικό ενδιαφέρον και έτσι θα γίνει πολύ ανταγωνιστικό μέσο, ο σιδηρόδρομος θα έχει χαμηλό κόμιστρο και θα μπορούν να κυκλοφορούν και τα γρήγορα τρένα όπως το Ασημένιο Βέλος”, υπογράμμισε η πρόεδρος της ΡΑΣ.
Έμφαση έδωσε στις προτεραιότητες της Ρυθμιστικής Αρχής Σιδηροδρόμων, τονίζοντας ότι για πρώτη φορά ενέκρινε ολοκληρωμένο σχέδιο για τον έλεγχο της διαχείρισης της ασφάλειας.
“Πρώτη φορά υπάρχει σύστημα καταγραφής όλων των συμβάντων και των αιτιών το οποίο είναι στην τελική φάση ολοκλήρωσης του.
Παράλληλα, εγκρίθηκε πρόγραμμα σπουδών για 22 μηχανοδηγούς, οι οποίοι θα πιστοποιηθούν με ευρωπαϊκή άδεια οδήγησης, ενώ βρίσκεται στην τελική φάση η έκδοση ευρωπαϊκών αδειών και θα μπορούν να οδηγούν και στην Ευρώπη”, σημείωσε.
Πρόσθεσε δε, ότι για πρώτη φορά έχει συνταχθεί σχέδιο κανονισμού λειτουργίας των σιδηροδρομικών γραμμών.
Είπε ακόμα ότι για πρώτη φορά υπάρχει ηλεκτρονικό αρχείο για παράπονα των επιβατών.
“Το 2017, η ΡΑΣ δέχθηκε 2.539 παράπονα από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και 55 από τη ΣΤΑΣΥ. Έγινε κατηγοριοποίηση τους και καταλήξαμε σε προτάσεις”, σημείωσε.
Η κ. Τσιαπαρίκου έδωσε έμφαση και στο εθνικό σχέδιο, όπως το χαρακτήρισε, για τη στήριξη των ΑμΕΑ, τονίζοντας ότι η ΡΑΣ βρίσκεται σε στενή συνεργασία με το υπουργείο Υποδομών και συμμετέχει στην ομάδα εργασίας για την κατάρτισή του.
“Η ΡΑΣ μέσα από το θεσμικό της ρόλο εξαντλεί κάθε δυνατότητα για την ποιοτική βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών, ώστε ο σιδηρόδρομος να γίνει πιο φιλικός, αξιόπιστος και ασφαλές μεταφορικό μέσον” επισήμανε.
Στο πλαίσιο αυτό, όπως είπε, εγκρίθηκε πριν από λίγες μέρες το πρόγραμμα ενημέρωσης μαθητών δημοτικού, γυμνασίου και λυκείου, σε θέματα ασφαλούς συμβίωσης με τον σιδηρόδρομο.
“Θα ενταχθεί στα σχολεία, που σε πρώτη φάση βρίσκονται κοντά σε σιδηροδρομικές γραμμές, μια 45λεπτη διδακτική ώρα από εξειδικευμένο προσωπικό της ΡΑΣ, με στόχο την πρόληψη των ατυχημάτων και την απώλεια ζωών”, προανήγγειλε.
metaforespress.gr

3 σχόλια:

  1. Ανώνυμος11/14/2018

    ωραια ονειρα βλεπει, απορω που την βρηκαν μαλλον στα αζητητα ηταν ,εδω δεν υπαρχουν μηχανες για τα εμπορικα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος11/15/2018

    Οι μηχανοδηγοι που θα τελειωσουν την σχολη μπορουν να κανουν μονο ελιγμους εντος μηχανοστασιων και να μπενουν δευτεροι στα δη .Πως θα λητουργησουν αυτες οι εταιριες; Δεν θελουν μηχανοδηγους ετοιμους;Πιος θα κανει την εκπεδευση σε πορεια; Η τραινοσε; Για να γινεις μηχανοδηγος πρεπει να εχεις κλισει τα 22 αυτο γιατι δεν το λενε οι νεες εταιριες ;Οι παλιες τι λενε για το ελαχιστο οριο των 22 ;
    ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος11/16/2018

    μην αγχωνεστε, η τσαπαρικου θα αναλαβει προσωπικα να οδηγαει τους εμπορικους συρμους

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια τα οποία είναι υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά θα διαγράφονται. Εγκρίνονται μόνο τα μηνύματα στα οποία εκφράζονται υγιείς απόψεις και προωθείται ουσιαστικός διάλογος.
@ Την νομική ευθύνη των σχολίων την έχουν οι ίδιοι οι σχολιαστές.