Τετάρτη 14 Ιουνίου 2017

Νέα από την συνάντηση της ΠΕΠΕ με τον κ. Σπίρτζη

Νωρίς το απόγευμα τελείωσε η συνάντηση του Σωματείου μας
με τον Υπουργό Μεταφορών κ. Σπίρτζη.  Παρόντες στη συνάντηση ήταν επίσης οι κύριοι Βούρδας  (Γενικός Γραμματέας Μεταφορών) και Καραγκούνης (Διευθυντή του Γραφείου του Υπουργού).
Έγινε ευρεία συζήτηση επί πολλών θεμάτων. Δόθηκε βάση στην σημερινή κατάσταση του σιδηροδρόμου. 

Κατ’ αρχήν το υπουργείο αποδέχθηκε την πρόταση του Σωματείου μας για την σύσταση διεταιρικής επιτροπής με αρμοδιότητα να παρακολουθεί την κατάσταση του σιδηροδρομικού δικτύου και να αναφέρεται άμεσα στην πολιτική ηγεσία.
Για το ζήτημα της ιδιωτικοποίησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ βρισκόμαστε εν αναμονή της απόφασης της ΕΕ για τις κρατικές ενισχύσεις. Πιστεύεται ότι το θέμα θα λυθεί παράλληλα για ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ΟΣΕ σύντομα.
Για το θέμα της μαθητείας των βοηθών μηχανοδηγών, το τελικό κείμενο της Υπουργικής απόφασης είναι στην ΡΑΣ και σύντομα αναμένεται η επίλυση του.
Η ΠΕΠΕ όσο και το Υπουργείο θεωρούν είναι ότι συνταξιούχοι δεν πρέπει να επανέλθουν στην εργασία.

Συζητήθηκαν τα προβλήματα της υποδομής. Το Υπουργείου τόνισε πως γίνονται ενέργειες για την άμεση λειτουργία του GSM-R όπως επίσης η επαναλειτουργία της τηλεδιοίκησης και των φωτοσημάτων.
Για το θέμα των συστημάτων ασφαλείας ο υπουργός είπε πως έχει ζητήσει την διεξαγωγή ΕΔΕ γιατί δεν λειτουργούν σήμερα τα φωτοσήματα, πότε παραλήφθηκαν τα έργα και αν είναι δυνατόν  σε κάποια τμήματα του δικτύου να λειτουργήσουν.
Συζητείται να δοθεί σε λειτουργία η τηλεδιοίκηση μεταξύ Πλατέως - ΤΧ1.
Ενδεχομένως να τοποθετηθούν βοηθητικές πλατφόρμες σε σημεία που υπάρχει μόνιμη κατεύθυνση από παρακαμπτήριες γραμμές.

Η λειτουργία της ηλεκτροκίνησης από Αθήνα τοποθετείται χρονικά στις αρχές Ιουλίου, ενώ γίνονται ενέργειες για να δοθεί η σύνδεση του Θριασίου με τον κεντρικό άξονα (αλλαγές στις Αχαρνές).
Τονίστηκε το θέμα του καθαρισμού από βλάστηση στα πλαϊνά της γραμμής, όπως και το θέμα της τοποθέτησης καθρεπτών στον Προαστιακό.
Συζητήθηκε το θέμα των προσλήψεων προσωπικού και της επιστροφής των μεταταγμένων συναδέλφων. Τα θέματα αυτά είναι πια στα χέρια του ιδιώτη επενδυτή (FS) για να λυθούν. 
Υπάρχει ενδιαφέρον από πολλές εταιρείες που επιθυμούν να δραστηριοποιηθούν στον σιδηροδρομικό χώρο. 

Τέλος, συμφωνήθηκε να υπάρξει στενή συνεργασία στο επόμενο διάστημα προκειμένου να επιλυθούν τα σοβαρά προβλήματα που χρόνια τώρα ταλαιπωρούν τον σιδηρόδρομο στην Ελλάδα. 

Το blog των Μηχανοδηγών ΜΗΧΑΝΟΔΗΓΟΙ ΤΡΑΙΝΟΣΕ 

1 σχόλιο:

  1. Δεν γνωρίζει ο υπουργός και ο Γραμματέας Μεταφορών, γιατί δεν λειτουργούν τα φωτοσήματα και οι τηλεδιοικήσεις; Δεν γνωρίζουν, ότι μετά το δυστύχημα στο Άδενδρο η ΕΡΓΟΣΕ έδωσε μια ακόμη παράταση της προθεσμίας παράδοσης της σύμβασης 717/2014 για την ανάταξη της σηματοδότησης-τηλεδιοίκησης, η οποία έπρεπε να παραδοθεί από τις 26/9/2016; Δεν γνωρίζουν, ότι η ολοκλήρωση της αμαρτωλής αυτής σύμβασης εξαρτάται από τη σύναψη συμπληρωματικής σύμβασης, που αποτέλεσε τη βασική αιτία των καθυστερήσεων; Δεν γνωρίζουν, ότι με τη συμπληρωματική σύμβαση προβλέπεται για το τμήμα Οινόη-Τιθορέα η αντικατάσταση των κυκλωμάτων γραμμής με μετρητές αξόνων, που αντίκειται στη σύμβαση και υπάρχει σκοτεινό παρασκήνιο για την αποδοχή της από τον ΟΣΕ, ο οποίος την είχε απορρίψει προηγουμένως; Δεν γνωρίζουν, ότι η παράδοση σε λειτουργία της τηλεδιοίκησης μεταξύ Πλατέος - ΤΧ1 εξαρτάται από την υπογραφή της συμπληρωματικής σύμβασης, η οποία περιλαμβάνει εργασίες σ' αυτή τη τηλεδιοίκηση;Η ΕΔΕ που έχει διατάξει το υπουργείο, θα εξετάσει τις ευθύνες του κ. Βούρδα για την μη λειτουργία της σηματοδότησης-τηλεδιοίκησης, του GSM-R, του ETCS, που αν λειτουργούσαν δεν θα γινόταν το δυστύχημα στο Άδενδρο; Θα μπορούσα να γράψω ακόμη και άλλα πολλά, αλλά προς το παρόν περιορίζομαι σ' αυτά...
    Μάνος Παναγιώτου - Πρώην Αρχιμηχανικός του ΟΣΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια τα οποία είναι υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά θα διαγράφονται. Εγκρίνονται μόνο τα μηνύματα στα οποία εκφράζονται υγιείς απόψεις και προωθείται ουσιαστικός διάλογος.
@ Την νομική ευθύνη των σχολίων την έχουν οι ίδιοι οι σχολιαστές.