Τρίτη 4 Απριλίου 2017

ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΕ ΣΤΑ ΑΥΤΙΑ ΤΟΥ Ο ΕΠΙΒΑΤΗΣ - Έκανε λάθος ο ΟΣΕ, δεν μπορούσε να το διορθώσει και ο επιβάτης… έμεινε αμανάτι!

Απίστευτη περιπέτεια και ταλαιπωρία υπέστη Πατρινός  επιβάτης, από τον τοπικό ΟΣΕ: Του εξέδωσαν εισιτήριο με λανθασμένη ημερομηνία και όχι μόνο δεν τον άφησαν να
ταξιδέψει, αλλά δεν του επιστρέφουν και τα χρήματά που κατέβαλλε! Και όλα αυτά, παρά το γεγονός, ότι η διεύθυνση του ΟΣΕ στην Πάτρα, αναγνωρίζει την υπαιτιότητα του λάθους!
Θύμα του παράξενου αυτού περιστατικού, ο νεαρός Στυλιανός Φέρτης, ο οποίος αγόρασε εισιτήριο στις 17 Μαρτίου από τα εκδοτήρια του ΟΣΕ στην Πάτρα, με προορισμό την Κόρινθο, με αναχώρηση στις 18 Μαρτίου και ώρα 16.30. Αρχικά με λεωφορείο για Κιάτο και μετά με τρένο για Κόρινθο.
Όμως το δεύτερο εισιτήριο, από λάθος του εκδοτηρίου, είχε αναγεγραμμένη λανθασμένη ημερομηνία, με αποτέλεσμα να μην του επιτραπεί να ταξιδέψει!
Ο κ. Φέρτης διαμαρτυρήθηκε έντονα στον ΟΣΕ, επισημαίνοντας ότι για το λάθος δεν ευθύνεται ο ίδιος. Τότε, εισέπραξε την απάντηση της διεύθυνσης, ότι τα εκδοτήρια του ΟΣΕ είναι ιδιωτικά και δεν μπορεί να γίνει κάτι ώστε να διορθωθεί το λάθος:
«Το μόνο που μου είπαν ότι μπορούσα να κάνω, ήταν …παράπονα» λέει στον «Κόσμο» ο επιβάτης και προσθέτει: «Ποιος νοιάζεται για τα παράπονά μου; Η ουσία είναι, ότι όχι μόνο δεν μπόρεσα να ταξιδέψω, όχι μόνο δεν μου επέστρεψαν και τα 9 ευρώ που κατέβαλα, αλλά ούτε μου άλλαξαν την ημερομηνία για να ταξιδέψω άλλη ημέρα! Λες και μου περισσεύουν τα χρήματα. Είμαι άνεργος με ένα παιδάκι και ακόμα και αυτά τα χρήματα τα έχουμε ανάγκη. Αλλά κυρίως, είναι η κοροϊδία και η ντροπή που ένιωσα: Δεν φτάνει που έκαναν λάθος έκδοση εισιτηρίου, με κατέβασαν από το πούλμαν, σαν να ήμουν λαθρεπιβάτης! Αδιαφορώντας εάν εγώ υπήρχε λόγος να ταξιδέψω τη συγκεκριμένη ημερομηνία, αφού έπρεπε να φθάσω στον πατέρα μου που είναι άρρωστος…»
Βέβαια, μετά από όλα αυτά ο κ. Φέρτης, ούτε που να ξαναδεί …ζωγραφιστό τον ΟΣΕ: «Ποτέ πια με το τρένο! Είναι απαράδεκτοι! Εάν τους …έλειπαν 9 ευρώ, ας μου το έλεγαν να τους τα δώσω από μόνος μου, χωρίς να υποστώ αυτή την ταλαιπωρία. Είναι τουλάχιστον ντροπή  τους.
dete.gr
Εμείς απλά θα πούμε ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ οφείλει να ερευνήσει το θέμα και να αποζημιώσει τον κύριο Φέρτη, αν αυτό δεν έχει γίνει ακόμα. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια τα οποία είναι υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά θα διαγράφονται. Εγκρίνονται μόνο τα μηνύματα στα οποία εκφράζονται υγιείς απόψεις και προωθείται ουσιαστικός διάλογος.
@ Την νομική ευθύνη των σχολίων την έχουν οι ίδιοι οι σχολιαστές.