Σάββατο, 1 Απριλίου 2017

Νέα από το ΔΣ της ΠΕΠΕ

Αρχικά εγκρίθηκαν αιτήματα συναδέλφων στο ΤΑΠΕΛ.

Στο πλαίσιο των θεμάτων του ταμείου τέθηκε και το θέμα της οικονομικής κάλυψης των αγωγών για τις προαγωγές. Εκεί
σημειώθηκε διαφωνία, καθώς, η παράταξη της Συνεξέλιξης πρότεινε να στηριχθούν από το ΤΑΠΕΛ μόνο οι πρώτοι στην επετηρίδα που διεκδικούν προαγωγή και οι υπόλοιποι που καταθέτουν αγωγή να λάβουν ένα συμβολικό ποσό.
Οι υπόλοιπες παρατάξεις πρότειναν την πλήρη κάλυψη όλων των συναδέλφων.
Για το ζήτημα έγινε ψηφοφορία κατά την οποία οι δύο προτάσεις ισοψήφησαν (υπήρξε μια  λευκή ψήφος). Συνεπώς, το θέμα παραπέμφθηκε βάση καταστατικού στο επόμενο ΔΣ.

Εγκρίθηκε η αίτηση του συναδέλφου Κλίτσα για νομική κάλυψη στην προσφυγή κατά του προέδρου της ΠΕΠΕ για τις δηλώσεις του στη συνεδρίαση του ΣΤΑ του Δεκεμβρίου. Αντίστοιχα, εγκρίθηκε το αίτημα των πέντε συναδέλφων της Συνεξέλιξης για νομική κάλυψη σε προσφυγή τους προς τον συνάδελφο Κλίτσα για αυτά που γράφονται στα μπλογκ!

Αλγεινή εντύπωση προκαλεί, πάντως, η άρνηση συνδικαλιστών να στηρίξουν την νομική κάλυψη συναδέλφων στη δίκαιη ένσταση τους για τις προαγωγές...την ώρα που δίχως δισταγμό υπερψήφισαν το ποσό των 7500€ (!!!!) στα μέλη τις Συνεξέλιξης για να προσφύγουν έναντι συναδέλφου για...γραφόμενα σε μπλογκ σιδηροδρομικών! Δηλαδή…”ακριβοί στα πίτουρα και φτηνοί στο αλεύρι”.

Κατατέθηκε πρόταση από την Νέα Έλξη - Αναγέννηση για 50€ οικονομικής ενίσχυσης σε κάθε μηχανοδηγό για την περίοδο του Πάσχα. Έγινε ομόφωνα δεκτή.

Στην συνέχεια έγινε ενημέρωση.

Ενημερωθήκαμε ότι δόθηκε προφορική διαβεβαίωση ότι η εγκύκλιος που εκδόθηκε από την ΔΙΚΑΜ με θέμα τις Υπηρεσίες Ελιγμών και Εφεδρείας δεν αφορά οικονομικά θέματα.
Η Νέα Έλξη - Αναγέννηση ζητάει την άμεση απόσυρση της εγκυκλίου και δεν αρκείται σε προφορικές διαβεβαιώσεις. Άμεση ακύρωση της εγκυκλίου ζήτησε και η Δημοκρατική Συμπαράταξη.
Επιπλέον, η παράταξη της Νέας Έλξης - Αναγέννησης θεωρεί απαράδεκτη την στοχοποίηση των συναδέλφων Μηχανοδηγών που εργάζονται σε βάρδιες ελιγμών σε ΜΑΙ και Λάρισα με την περικοπή δευτερευουσών απολαβών καθώς δεν προγραμματίζονται για εργασία τα σαββατοκύριακα. Αντίστοιχα στοχοποιημένοι είναι και οι προϊστάμενοι των περιφερειακών μηχανοστασίων. Θα πρέπει άμεσα να γίνει γράμμα με συγκεκριμένες προτάσεις προς την διοίκηση για να σταματήσει αυτή η αδικία.

Εντός των ημερών υπογράφεται από τον Διευθύνοντα σύμβουλο η εκκρεμότητα της πληρωμής των υπερβαλλουσών υπερωριών. Μάθαμε ότι υπήρξαν κάποιες ενστάσεις από την διοίκηση για το πλήθος των υπερωριών στις βάρδιες ελιγμών του Στρυμόνα.

Όσων αφορά τα υπόλοιπα αδειών προηγούμενων ετών, η διοίκηση δεν δέχεται να τις πληρώσει με προσαύξηση.
Το σωματείο θα ζητήσει την συνδρομή του ΣΕΠΕ για να διεκδικήσει την νόμιμη προσαύξηση.


Συζητήθηκε το ζήτημα των ακυρώσεων των δρομολογίων που σχεδιάζει η υπηρεσία για τις ήμερες των εορτών του Πάσχα. Κοινός τόπος όλων είναι πως το μέτρο της ακύρωσης των αμαξοστοιχιών (λόγω μειωμένης επιβατικής κίνησης) πρέπει να επεκταθεί σε περισσότερα δρομολόγια.

Όσον αφορά τις τρέχουσες νομικές υποθέσεις του κλάδου: Συμφωνήθηκε να γίνει μια εφ'όλης της ύλης συνάντηση με τον δικηγόρο κ.Παπαδημητρίου. Έπειτα θα βγάλει το σωματείο μια ενημερωτική ανακοίνωση προς το προσωπικό για τις εξελίξεις επί όλων των δικαστικών θεμάτων προκειμένου να υπάρξει σωστή πληροφόρηση και να μη δημιουργούνται παρεξηγήσεις ή σύγχυση.
  
Η ολοκλήρωσης της εκπαίδευσης των Bοηθών Mηχανοδηγών παραμένει δυστυχώς στάσιμη. Το συγκεκριμένο θέμα των βοηθών πρέπει να λυθεί μέσω υπουργικής - πολιτικής απόφασης.
Θα ζητηθεί ξανά συνάντηση για το συγκεκριμένο ζήτημα με τον υπουργό Μεταφορών κ. Σπίρτζη.
Συμφωνήθηκε, αν δεν ύπαρξη λύση, να προγραμματίσουν κινητοποιήσεις ως μέτρο πίεσης για να ξεκινήσει επιτέλους η μαθητεία των συναδέλφων.

Ως προς την πιστοποίηση συνταξιούχων που επιδιώκουν οι ιδιωτικές εταιρείες που έλαβαν σιδηροδρομική άδεια: Ιδιαιτέρως θετική κρίνεται η παρέμβαση προς το Υπουργείο συγκοινωνιών του προέδρου της ALE για το ζήτημα. Η πάγια θέση του σωματείου μας είναι προσλήψεις νέων ανθρώπων και όχι η επαναπιστοποίηση συνταξιούχων.
Μάθαμε, πάντως, ότι η ΡΑΣ πήρε θέση για αυτό απαντώντας ότι, μετά από έρευνα της, δεν υφίστανται στον ευρωπαϊκό χώρο ηλικιακά όρια (πέραν της Πορτογαλίας και της Φινλανδίας) για την δυνατότητα μηχανοδήγησης.

Εξαιρετικού ενδιαφέροντος είναι η αναμενόμενη συνάντηση με το σωματείο των Ιταλών Mηχανοδηγών. Συμφωνήθηκε να μπει ένα συγκεκριμένο πλαίσιο ερωτήσεων που θα αποφασιστεί από το ΔΣ και μετά την συνάντηση να ακολουθήσει κοινή συνέντευξη τύπου των δύο σωματείων.

Επίσης, θα γίνει γράμμα για την διευθέτηση της επετηρίδας των μηχανοδηγών της σειράς του 2007 με βάση -όπως προβλεπόταν- τα αποτελέσματα των εξετάσεων για την απόκτηση άδειας μηχανοδήγησης.


Τέλος, διαβάστηκαν δύο επιστολές συναδέλφων. Πρώτα του συναδέλφου Ψαρίδη, που αφορούσε προσωπικό θέμα και το οποίο διευθετήθηκε μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας με τον πρόεδρο. Καθώς και του συναδέλφου Θανασιά ο όποιος καταγγέλλοντας προσπάθεια συνδικαλιστικής φίμωσης στο ΜΑΙ ζήτησε και έλαβε την στήριξη του σωματείου.

Το blog των Μηχανοδηγών ΜΗΧΑΝΟΔΗΓΟΙ ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια τα οποία είναι υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά θα διαγράφονται. Εγκρίνονται μόνο τα μηνύματα στα οποία εκφράζονται υγιείς απόψεις και προωθείται ουσιαστικός διάλογος.
@ Την νομική ευθύνη των σχολίων την έχουν οι ίδιοι οι σχολιαστές.